Valkyria Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har selv EKSTREMT store hender, så for å veie opp mot det, har jeg også fått en veldig skjeiv vinkling, som gjør at når jeg bøyer dem, så blir de ikke særlig lenger enn en vanlig hånd... så har jeg også et lillefingerproblem som skyldes for mye gaming... Den går nærmest i hakk Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det kommer med øving Joda, merker fremgang for hver time jeg spiller. Begynner å bli skikkelig hekta, spesielt dette her når jeg nå begynner med mer avanserte ting som faktisk låter kult ut. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Sound1.no Takk er så hemskt mycket... Søkte der også, men jeg tror jeg skrev BSB-60, og det blir jo noe feil... Gleder meg til datamaskiner som kan tenke seg til hva jeg egentlig mener... Hmm...BSB sier han... finner ikke.. kan det være BCB? Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Tommy Emmanuel er gud: Feteste ukulele-spillinga jeg har sett også Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 En del innlegg er splittet ut fra tråden og over hit, da den ikke var innen for emnet på tråden. Kommentarer på moderering kan som vanlig tas på PM, og skal ikke forekomme andre steder på forumet. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) darkness| er tilbake for fullt! Noen som har noe erfaringer når det gjelder Behringer sin tuner pedal? Er det bedre å kjøpe Boss sin? Endret 13. oktober 2007 av ArnoldLayne Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Schecter C-1 Classic Specs Mahogany Body with Quilted Maple Top Multi-Ply Maple & Walnut Neck Rosewood Fingerboard 24 Jumbo Frets Seymour Duncan JB & SH-2 Pickups TonePros TOM bridge Grovers Tuners Satin Gold Hardware 25.5" Scale Length "Vine of Life" Inlay Crème Binding Volume, Tone 5-Way Switch Electronics Neck-Thru Construction Antique Amber Finish Syns det her er en nydelig gitar skulle gjerne hatt en sånn, eller en Hellraiser. Flere som syns denna her var fin? Får den i trans. blå, ville heller valgt det selv. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Synes det var veldig fin farge på den. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Fin gitar, men litt overkill på inlay'sene... Men det er jo meg da... enkelt er ofte det beste... Men ellers var det en veldig fin gitar... Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Den var nydelig! Veldig fin farge og dekorering på gripebrettet Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 darkness| er tilbake for fullt! Noen som har noe erfaringer når det gjelder Behringer sin tuner pedal? Er det bedre å kjøpe Boss sin? Har generelt bare negative erfaringer med behringer og bare bra erfaringer med boss. Har boss sin tunerpedal og den er super, men det tar litt tid fra du slår an en tone til den viser tuning. Greit imellom låter live, men ikke inni låter... Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Tommy Emmanuel er gud: Feteste ukulele-spillinga jeg har sett også Jake Shimabukuro er helt vill på ukuen ass ) Beste coveret av Weeps, IMO. Sammen med toto/Steve sitt Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 darkness| er tilbake for fullt! Noen som har noe erfaringer når det gjelder Behringer sin tuner pedal? Er det bedre å kjøpe Boss sin? Mest sannsynlig så er det chassis som er den betydelig forskjellen, men ta deg en tur til en sjappe som har begge, sett dem i serie og se hvor nøyaktige de er. Stort sett så er det ikke noe problem med at de er nøyaktige nok til vanlig stemming, men hvis du skal intonere med den osv så kan det være greit med en ordentlig god en. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ja, jeg får prøve begge. Behringer er vel sånn sett bare en billigere kopi av Boss sine kretser Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Behringeren stel ALT for mykje signal. Boss og Korg sine er heilt ok, mindre signaltap og meir nøyaktige, men Peterson Strobostomp er den beste du får. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Beste gitarster er : Kirk Hammett (Metallica) Ronny Flissundet (Stonegard) Torgrim Torve (Stonegard) Og selvfølgelig James Hetfield (Metallica) Den beste gitar produsenten er selvfølgelig ESP! Selv har jeg en Louder og en Epiphone Goth Explorer elsker de Og så har jeg en Digitech Metal Master, ekstremt kul lyd i den ass! Endret 14. oktober 2007 av M-Gard Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Beste gitarster er :Kirk Hammett (Metallica) Ronny Flissundet (Stonegard) Torgrim Torve (Stonegard) Og selvfølgelig James Hetfield (Metallica) Den beste gitar produsenten er selvfølgelig ESP! Nei, beste gitaristene er Stevie Ray Vaughan og Mark Knopfler og beste gitarprodusent er Gibson. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Den beste gitar produsenten er selvfølgelig ESP!Selv har jeg en Louder og en Epiphone Goth Explorer elsker de Og så har jeg en Digitech Metal Master, ekstremt kul lyd i den ass! Misunner Supreme Autumnbursten til Geir jeg Endret 14. oktober 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Nei, beste gitaristene er Stevie Ray Vaughan og Mark Knopfler og beste gitarprodusent er Gibson. Dimebag! Smaken er som baken gitt..men jeg aner et snev av ironi i ditt innlegg, denne kommentaren er mest rettet mot forrige karen Endret 14. oktober 2007 av Thomas` Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Nei, beste gitaristene er Stevie Ray Vaughan og Mark Knopfler og beste gitarprodusent er Gibson. For viderekomne det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå