Konnis Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har nå kommet fram til at det sannsynligvis blir en Epiphone Les Paul 100 ebony bestilt fra sound1.com. Det jeg lurer på nå er forsterker; er Roland Cube 20x et bra valg? Trenger ikke loads of power, kommer sannsynligvis til å spille på gutterommet eller i kjelleren. Vil gjerne ha masse ekstra på forsterkeren, og så vidt jeg har skjønt har Cube 20x det? Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har nå kommet fram til at det sannsynligvis blir en Epiphone Les Paul 100 ebony bestilt fra sound1.com. Det jeg lurer på nå er forsterker; er Roland Cube 20x et bra valg? Trenger ikke loads of power, kommer sannsynligvis til å spille på gutterommet eller i kjelleren. Vil gjerne ha masse ekstra på forsterkeren, og så vidt jeg har skjønt har Cube 20x det? 30x'en har nå langt mer krefter enn det jeg tørr å prøve hjemme i allefall... så 20 skal vel holde til å plage folk med samme adresse det også... Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Fant denne: Virker som om den kan klare Metal Hørtes bra ut! Så noen andre klipp på youtube også, mycket bra. Disse her ligger vell ikke så mye til salg brukt ser det ut til. =/ Et spørsmål til, pleier dere og knekke/bøye fingrene for og klare vanskligere grep el er det bare noe som kommer seg når man har spilt lengere? Endret 12. oktober 2007 av lanez-nor Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hørtes bra ut! Så noen andre klipp på youtube også, mycket bra. Disse her ligger vell ikke så mye til salg brukt ser det ut til. =/ Et spørsmål til, pleier dere og knekke/bøye fingrene for og klare vanskligere grep el er det bare noe som kommer seg når man har spilt lengere? Skjønte ikke helt hva du mente der, men folk har forskjellige lengde og tykkelse på fingrene... Derfor er det forskjellige teknikker for å få til å spille. Det sier seg selv at det er lettest for de som er langfingra.. Men ting blir selvsagt lettere med tiden...selv om vi som har små sossis-pølser har noen fysiske begrensninger... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Fender er stolte av å kunne presentere denne svært spesielle Limited Edition-versjon av Fender Custom Shops Andy Summers Tribute Telecaster. Den er en tro kopi av 1962 Telecaster som Summers brukte i sin tid med Police. Vår pris 115 900 NOK Herre ... Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 skal nok være 15900. håper jeg :/ Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hadde heller kjøpt en vanlig tele for å så gått løs på den med sandpapir Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg ser virkelig ikke det store i å kjøpe en gitar som ser slitt ut, det er jo stygt. Hvis jeg skulle skaffet meg sånn gitar, skulle jeg fått penger for det. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvilken butikk selger den? Noen som har erfaringer med Roland Cube 20x? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Sound1 selger den. Jeg kunne aldri i verden ha kjøpt den gitaren, selvom jeg hadde hatt en bunnløs bank-konto. Har heller ikke sansen for vanlige telecastere, dog John 5 sin er ganske stilig. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Noen som har erfaringer med Roland Cube 20x? Har en Cube 30 selv, veldig fornøyd med den Roland Cube serien går vist for å være noe av det bedre av billige småforsterkere. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Sound1 selger den. Jeg kunne aldri i verden ha kjøpt den gitaren, selvom jeg hadde hatt en bunnløs bank-konto. Har heller ikke sansen for vanlige telecastere, dog John 5 sin er ganske stilig. Det er jo ikke akkurat en vanlig det der da. Den har jo humbucker i bridge og hodet er annerledes en den "vanlige", og pickup velgeren sitter ett annet sted. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Cluet er vel at det er en Fender Custom Tribute som sikkert er god å spille på, men den utløser våte drømmer til middelaldrende herrer med masse penger som en gang i tiden var store fans av Andy Summers? Min teori... Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja, den er jeg med på Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det er jo ikke akkurat en vanlig det der da. Den har jo humbucker i bridge og hodet er annerledes en den "vanlige", og pickup velgeren sitter ett annet sted. Formulerte meg litt feil der ja, mente at jeg ikke liker vanlige telecastere, men jeg liker John 5 sin, det er jo fortsatt en telecaster, men en litt anderledes en. Hadde det ikke vært for prisen skulle jeg kjøp en. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg misunner folk med lange hender. Må være så utrolig mye lettere, selv får jeg vondt i fingrene av vanlig F-dur. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå