Penrin Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Kan ikke se nettsida, er ikke medlem. Men går utifra at det er Epi det er sankk om? Isåfall er det bolted neck, som er fyfy, fikk i alle fall jeg høre.. Ellers fra det er det vel ikke noe gale med den, som nybegynnergitar.. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Bare prøv å oppdatere siden en gang eller to, er ikke medlem selv. Ja, det er Epiphone. Endret 8. oktober 2007 av Konnis Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg skal kjøpe meg en elgitar+forsterker, og da lurer jeg da på om dere har noen gode norske sider der de selger både og. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Sound1.no er vel en fin plass å starte. Sikling foregår på vintageguitar.no Lenke til kommentar
kalli Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen som har noen erfaringer med LP 100, og instrumentbutikken.no? Har funnet ut at Studio'en blir litt dyr. På forhånd takk. 9664129[/snapback] Jeg har erfaring med Epi Les Paul 100, men ikke instrumentbutikken... Synes det er en god gitar for en nybegynner. Det var faktisk min nybegynner gitar...! Og selv om jeg har en Am Strat å spille på nå (som selvsagt er MYE bedre å spille på), så er det ofte jeg spiller på Les paul'en også...! Så... anbefales av meg ihvertfall...! Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Bare prøv å oppdatere siden en gang eller to, er ikke medlem selv. Ja, det er Epiphone. 9664563[/snapback] funka ikke den oppdateringa, men du fikk jo et svar nede.. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvordan er lyden i humbuckerne, kalli? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvordan er lyden i humbuckerne, kalli? 9664677[/snapback] Jeg vil si den er det du betaler for, men mer en bra nok for en nybegynner...! Jeg er hvertfall fornøyd med lyden! Jeg anbefaler deg å dra til en musikkbutikk og prøve og høre selv hva du synes om gitaren før du kjøper den. Men jeg anbefaler den ihvertfall! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ok. Er lyden veldig grumsete eller kan man dra de feteste soloer med ren lyd? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg trenger litt øving, bare. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ok. Er lyden veldig grumsete eller kan man dra de feteste soloer med ren lyd? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg trenger litt øving, bare. 9664959[/snapback] Nei, synes ikke den er veldig grumsete...! Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvaslags Heavy? Altså metal og slikt? Har aldri prøvd så tykke strenger før, men tror det vil funke Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Sound1.no er vel en fin plass å starte. Sikling foregår på vintageguitar.no 9664603[/snapback] Takk skal du ha, Har du et merke å anbefale? tenker å bruke 6k maks på Gitar+forsterker. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvaslags Heavy? Altså metal og slikt? Har aldri prøvd så tykke strenger før, men tror det vil funke 9665765[/snapback] Strengar er heilt og fullt ein smakssak. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 ... eller, lyd er helt og fullt en smakssak, synest så mange begrenser seg med å kun søke etter samme lyd som gitarheltene deres... Tykke og tynne strenger har noe ulik lyd men det betyr ikke at noe er mer metal enn annet. Lenke til kommentar
[space] Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg spilte tidligere på .011 strenger. Er tilbake på .010 (til .046) nå. Mye mer behagelig å spille på. Jeg spiller på D'Addario XL. Fine som snus de Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg spilte tidligere på .011 strenger. Er tilbake på .010 (til .046) nå. Mye mer behagelig å spille på. Jeg spiller på D'Addario XL. Fine som snus de Ser de har salg på dem på Sound1 (marios) nå Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Da blir det sannsynligvis en LP 100 på meg... takk for all hjelp, kalli. Er sound1.no til å stole på? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kunne tenkt meg å finne igjen denne.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå