Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Hahaha! Stilig!

 

Har forresten en annen sak her; Skulle ut å kjøpe PU cover til P-bassen min her forleden og klarer da å kjøpe J-bass cover istedet, det snedige er at det passer helt fint til bassen min. Vil derfor høre litt meninger om jeg bare skal ta å skru på det jeg har eller kjøpe et nytt originalt P-bass cover.

Kan høres ganske idiotisk ut det her, menmen... :p

 

Edit: Dette høres kanskje bedre ut i basstråden :ph34r:

Endret av ArnoldLayne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den videoen med Mr. Vai hørtes ivertfall heilt jævlig ut.

9657218[/snapback]

Den videoen med Vai er en fleip. Noen har satt seg ned med gitaren og lagt på sitt eget lydspor til videoen. Imponerende gjort også, legg merke til hvordan nesten hvert eneste anslag treffer samtidig med Vai, og såpass "riktig" plassert at man kan mistenke det or å være ekte.

 

Sjekk hans parodier på Santana, Clapton og flere.

 

Geir :)

9658092[/snapback]

 

 

:lol:

 

Begynte seriøst å lure!

Eg brukar alltid å lese i kommentarfeltet etter eg har sett ein suspekt film, men denne gongen gikk eg sanneleg i fella. :ph34r:

Lenke til kommentar
Siden ingen kommer med et svar på innlegget mitt, velger jeg å stille et annet spørsmål. Kom gjerne med svar på begge!

 

Finnes det et gitarblad man kan abbonere på her i Norge? Helst norsk, men engelsk går greit.

9658546[/snapback]

Jeg ville sett på Squier-gitarer (undermerke av Fender, slik Epiphone er av Gibson), eller brukte Mexicoproduserte Fendere.

Lenke til kommentar
Ingen som vil hjelpe en uvitende kar? :p

 

:ph34r: ---- trykk på ninjaen.

9657291[/snapback]

Som jeg har sagt til mange før...

PRS Tremonti SE er en knall gitar til en rimelig penge.

Selv synes jeg Epiphone gitarene prøver, men når ikke helt fram, både lyd og spillemessig.

Tremonti'n har jo noe lik Les Paul-form og er en gitar som er mye bedre enn sin prisklasse. Både lydmessig og spillemessig.

Den ligger ny på 6-6500,-, men du kan finne tilbud og brukt til 4000,-.

PRS Tremonti @ Riff.no

PRS Tremonti SE @ Finn.no 1

PRS Tremonti SE @ Finn.no 2

 

(nb: ikke mine gitarer noen)

 

 

Siden ingen kommer med et svar på innlegget mitt, velger jeg å stille et annet spørsmål. Kom gjerne med svar på begge!

 

Finnes det et gitarblad man kan abbonere på her i Norge? Helst norsk, men engelsk går greit.

9658546[/snapback]

Jeg har hatt mye glede av Total Guitar. De hadde noen år der de bare fortalte om diverse "garasjeband" som det ikke kunne hentes så veldig mye aktuelle teknikker fra...men nå har de tatt seg opp igjen. Dog, de er ikke like bra som før.

Tidligere hadde de gjerne noe akkustisk og klassisk...

Lenke til kommentar
Blæh.

No offence, men Tunes er ikkje verdt blekka den er printa med.

Journalistikk på nytt lavmål.

9659794[/snapback]

Men til gjengjeld er den gratis :cool:

 

Synes den faller i postkassa mi med tilbud om å betale for abb. hele tiden jeg...

Gidder jo selvsagt ikke betale...

1. Det er som du sier crap. Det er stort sett reklame og noen reviews som virker skrevet av produsentene selv...

2. De gir meg det jo gratis til stadighet... hvorfor betale da?

Lenke til kommentar

Det vert delt ut til gratis til enkelte random folk som har handla visse stader. Men det hjelp ikkje når det ikkje står noko interessant der. Då er det betre å betale for eit blad som er verdt å lese.

 

Mitt tips: Stikk i ein storkiosk og kjøp eit lite utval av gitarblad, så fortset du å abbonere på det du likar best.

Lenke til kommentar
Vet den lokale gitarpusheren min bestilte slike for meg for en tid tilbake. Mener det var deler fra DiMarzio. Husker ikke prisen, men det var ikke veldig kostbart, siden jeg hadde råd til det. :D

9662392[/snapback]

 

Haha, høres bra ut! :D

 

Da får jeg ta å høre på gitarbutikken i byen neste gang jeg er der ;)

Kan vel ikke koste stort å få dem til å sette de på heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...