Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med Hagstrom? Tenker å spare til enten trombone en Hagstrom Swede Hvit, selvsagt Les Paul. :wee:

 

Og se på denne lille ampen jeg skal kjøpe i morra! Var i en butikk og prøvde mange mini-amps, men denne og søstermodellen kicka rompe. Den jeg skal kjøpe har en bryter som er annerledes enn de andre, så jeg får litt avslag *jippi*

 

Mini-amp.

 

Hvis noen synes den ser stor ut, ta en titt på inputen. Det er vanlig jack, så den er ganske liten, altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skulle kjøpt meg Ibanez måtte de sett ut som følgende:

 

Liker sunburst-gitarer ganske godt. Humbucker ved hals på sunburst er fyfy, så der blir det en singlecoil.

 

post-51936-1191011417_thumb.jpg

 

Blå gitarer er elsk, ikke mer å si enn det.

 

post-51936-1191011425_thumb.jpg

 

Edit: Før jeg i det hele tatt begynner å drømme om å kjøpe meg gitare bør jeg vel lære meg å spille. Men som dere ser synes jeg reversert headstock er fint og kult. : )

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Det er nok en Gibson ja (eller kanskje en Epiphone?)

men hva er det glassrøret over strengene?

9596629[/snapback]

Glassrøret er vel en slik man har på en av fingrenepå hånden man bruker til å trykke ned strengene slik at man kan lage slike "glide-lyder". Vanskelig å forklare. Men det høres tøfft ut. Dette fordrer selvsagt at gitaren er stemt i en akkord da.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
MIniampen er på størrelse med headstocken til Fender...

Hagstrøm er kongebra det.

Men hvor så du den miniampen?

9595626[/snapback]

Trikken hadde strømstans utenfor en ukjent musikkforretning ikke langt fra Gunerius, så jeg tok turen innom. Der så jeg den og en søstermodell. Skrapte sammen penger til å kjøpe meg en i morra, prøvde lyden på dem i forhold til de vanlige Marshall mini-ampene.

 

Prøvde også en rekke Hagstrom, virker like bra som de andre jeg har prøvd. Er nok hakket mer til solobruk enn Goth-Epiphonen min :p

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
utennavnzy4.png

:love:

hvordan fikk du frem den Ibanes logoen?

9594156[/snapback]

 

ligna litt på den gitaren her egentlig :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2029046_23_5_2007_11_16_50_466.jpg.jpg

9598713[/snapback]

 

det vil jeg ikke si at den gjorde. neck'en er andre veien og body'en er jo en annen utforming..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...