Kjekssjokolade Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Noen som har peiling på tunerene til PRS Custom? Bilde her: http://www.prsguitars.com/csc/tuners/wing3.html Altså, de vingene er løse til meg. Har byttet strenger helt fint helt til jeg kom til de to siste, som er løse og bare svaier rundt. Hjelper ikke å skru på selve stemmenøklene heller. Er de virkelig ødelagt? Synes å huske at de var løse på en anna en og, men fikk den stram igjen. Noen som vet hvordan jeg gjør det? edit: NEVERMIND, fikk det til:) 9579158[/snapback] Fint om du kunne poste løsninga også, til glede for andre som kanskje kommer borti samme problem! 9582162[/snapback] Han linker til løsninga, står på hjemmesiden deres hvordan man gjør det Endret 26. september 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Skal til Frankrike i høstferien, og lurte på om noen vet om noen gode gitarforretninger i Nice, Cannes, Antibes, St. Tropez St. Maxime og rundt om kring der. 9583855[/snapback] Var et par fine i Nice, men husker ikke hva de het eller noe. Vi bare gikk i en platebutikk og spurte hvor det var gitarbutikker Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 huf: Ein liten link til deg. http://www.jammvintage.com/ At det går an. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Noe sier meg at jeg har kjøpt en ny gitar... Er det mulig å be om permban fra eBay? :!: Geir Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Svart kasse med kvitt fòr? Hmm. Kan eg gjette på ein Standard frå '06 eller seinare? Rx kan det ikkje vere, heller ikke noko i klassen under Classic. Men hadde du vurdert ein Classic trur eg òg du ville ha vurdert ein Standard. Mitt svar er '06 Standard. Burst, slim taper. Edit: No byrjar ein annan del av meg å seie Oxblood eller Wine. Endret 27. september 2007 av KimNK Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Sorry, no cigar! Det er en Supreme: Nærmere bestemt en Limited edition Autumn Burst, laget i 400 eksemplarer med ibenholt gribebrett uten inlays. Gibson laget flere slike "guitar of the week" serier. Ikke så glad i det nederste bildet, fordi blitzen bleker gripebrettet og vasker ut bursten, men det viser nå nesten hele gitaren. De er tatt av selger, jeg får ikke gitaren før om tre uker. Hadde øynene på en heritage cherry også, en med ekstrent tette flammer, men falt for det stilrene gripebrettet på autumn burst'en. Geir Endret 27. september 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jævlig fin gitar, TWFA. Kommer innom neste gang jeg er i .. området du bor i Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Sorry, no cigar! Det er en Supreme: Nærmere bestemt en Limited edition Autumn Burst, laget i 400 eksemplarer med ibenholt gribebrett uten inlays. Gibson laget flere slike "guitar of the week" serier. De er tatt av selger, jeg får ikke gitaren før om tre uker. Hadde øynene på en heritage cherry også, en med ekstrent tette flammer, men falt for det stilrene gripebrettet på autumn burst'en. Geir 9587367[/snapback] Du klarte ikke vente lengre... Grattis med strøken gitar... Å mye måtte du blø for denne da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Kul gitar og gratulerer, men den der kan du jo ikkje slite ut. =( No mojo. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Geir... Den gitaren var latterlig pen... Regner med at du poster en del bilder og slikt når du får den Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg lurer også på hvor mange lapper du måtte ut med... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Den der så utrolig sweet ut TWFA, gratulerer med den! Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Oi, smuud gitar. Grattis TWFA! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Gratulerer Geir Absolutt nydelig gitar det der, ja.. Alltid drømt om noe lignende.. Og så kjøper du det Skjønner hvorfor du falt for det gripebrettet, ja.. Stilrent og fint Endret 27. september 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Takk alle sammen. GAS er en tung lidelse. Du klarte ikke vente lengre...Grattis med strøken gitar... Å mye måtte du blø for denne da? 9587800[/snapback] Latterlig lite. Over 20 000 mindre enn du må betale for en "vanlig" Supreme i Norge. Det gjelder bare å følge med og være tålmodig, og slå til når det rette tilbudet dukker opp. Kul gitar og gratulerer, men den der kan du jo ikkje slite ut. =( No mojo. 9587888[/snapback] Du har ikke barn ennå, skjønner jeg. Eller barnebarn i mitt tilfelle. De kan slite ut hva som helst hvis jeg bare ikke henger den for høyt på veggen. Men nei, det er vel en prydgitar på mange måter. Jeg håper bare den låter fett. Den er utstyrt med 498T og 490R. Meningene er vel delte om hva som er "best". Geir Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Speechless! FIneste jeg har vært borti! Lenke til kommentar
huf Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 huf: Ein liten link til deg.http://www.jammvintage.com/ At det går an. 9584586[/snapback] DRA meg langsomt inn i £?%#£$ ! Herre min hatt her var det mykje god mat! Sjekk den '62-stratten med green guard! TWFA: grattis med ny fjøl! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 El-gitar: Jeg trenger rett og slett anbefalinger på veldig gode el-gitarer. prisklasse fra 2-6tusen. Har sett lenge på Hagström Super Swede, men klarer ikke å bestemme meg. Kom med anbefalinger, uansett gitar, alle er vellkommene, jeg trenger hjelp! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Bruksområde? Superswede er jo dritrå, Gretsch sine Electromatic-modellar ligg òg i samme gata og er minst like feite. ;D Lenke til kommentar
Starfighter1234 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Vurderer å kjøpe en brukt Fender Mexico Stratocaser for 2.900 kr. Er dette et bra kjøp? Blir i så fall den første elgitaren min. Er det lurt å kjøpe en gitar uten å ha prøvespilt den? Har fått anbefalinger fra mange om at denne er bra, men allikevel? Starfighter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå