Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på tunerene til PRS Custom?

 

Bilde her: http://www.prsguitars.com/csc/tuners/wing3.html

 

Altså, de vingene er løse til meg. Har byttet strenger helt fint helt til jeg kom til de to siste, som er løse og bare svaier rundt. Hjelper ikke å skru på selve stemmenøklene heller. Er de virkelig ødelagt? Synes å huske at de var løse på en anna en og, men fikk den stram igjen. Noen som vet hvordan jeg gjør det?

 

edit: NEVERMIND, fikk det til:)

9579158[/snapback]

 

Fint om du kunne poste løsninga også, til glede for andre som kanskje kommer borti samme problem!

9582162[/snapback]

 

Han linker til løsninga, står på hjemmesiden deres hvordan man gjør det :)

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svart kasse med kvitt fòr? Hmm. Kan eg gjette på ein Standard frå '06 eller seinare? Rx kan det ikkje vere, heller ikke noko i klassen under Classic. Men hadde du vurdert ein Classic trur eg òg du ville ha vurdert ein Standard. Mitt svar er '06 Standard. Burst, slim taper.

 

Edit: No byrjar ein annan del av meg å seie Oxblood eller Wine.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

Sorry, no cigar! :cool:

 

Det er en Supreme:

head.jpg

 

Nærmere bestemt en Limited edition Autumn Burst, laget i 400 eksemplarer med ibenholt gribebrett uten inlays. Gibson laget flere slike "guitar of the week" serier.

 

neck.jpg

 

side.jpg

 

back.jpg

 

full.jpg

 

Ikke så glad i det nederste bildet, fordi blitzen bleker gripebrettet og vasker ut bursten, men det viser nå nesten hele gitaren. De er tatt av selger, jeg får ikke gitaren før om tre uker.

 

Hadde øynene på en heritage cherry også, en med ekstrent tette flammer, men falt for det stilrene gripebrettet på autumn burst'en.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Sorry, no cigar! :cool:

 

Det er en Supreme:

head.jpg

 

Nærmere bestemt en Limited edition Autumn Burst, laget i 400 eksemplarer med ibenholt gribebrett uten inlays. Gibson laget flere slike "guitar of the week" serier.

 

side.jpg

 

De er tatt av selger, jeg får ikke gitaren før om tre uker.

 

Hadde øynene på en heritage cherry også, en med ekstrent tette flammer, men falt for det stilrene gripebrettet på autumn burst'en.

 

Geir :)

9587367[/snapback]

Du klarte ikke vente lengre...

Grattis med strøken gitar... Å mye måtte du blø for denne da?

Lenke til kommentar

Takk alle sammen. GAS er en tung lidelse.

 

Du klarte ikke vente lengre...

Grattis med strøken gitar... Å mye måtte du blø for denne da?

9587800[/snapback]

Latterlig lite. Over 20 000 mindre enn du må betale for en "vanlig" Supreme i Norge. Det gjelder bare å følge med og være tålmodig, og slå til når det rette tilbudet dukker opp.

 

Kul gitar og gratulerer, men den der kan du jo ikkje slite ut. =( No mojo.

9587888[/snapback]

Du har ikke barn ennå, skjønner jeg. Eller barnebarn i mitt tilfelle. De kan slite ut hva som helst hvis jeg bare ikke henger den for høyt på veggen. Men nei, det er vel en prydgitar på mange måter. Jeg håper bare den låter fett. Den er utstyrt med 498T og 490R. Meningene er vel delte om hva som er "best".

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...