Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du sparkes bak, eller noe annet sted, så må du nesten komme innom... ;)

 

Bare gode erfaringer med Warmoth. Kjøpte alt til den nye bassen min derfra, bortsett fra pickuper og elektronikk som jeg hadde fra før.

 

Jeg anbefaler at du kjøper delene samlet om du kan, da sparer du frakt. Og så bør du be dem om å sjekke at halsen passer nøyaktig i halslomma (neck pocket) på kroppen, da slipper du justeringer når du får den. Min var faktisk ørlite for trang til halsen. Ikke at det er så vanskelig å fikse, men det er jo greit at ting er perfekt fra starten av.

 

Geir :)

9565189[/snapback]

 

Ok :) Skal se ann økonomien nå i neste måned (bursdag like om hjørnet, så kanskje det blir no gryn)

 

Hvordan er leveringstiden?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

noen som vet om nettbutikk som har gitar deler? trenger en svart pickup selector alla Les Paul, og svarte skruer til rundt pickupen...

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
QuadraPop?

9567640[/snapback]

Nei, 3D Darts :p

 

spilte det her om dagen (tidtrøyte...) og fant ut at jeg skulle tabbe den ;) har prøvd å gjort det på guitar pro 5, men får det ikke til så bra med takter å sånt for den kjører ikke 4/4 gjennom hele...

 

edit:

 

er dette spillet det er snakk om:

 

http://www.mobilegamefaqs.com/mgf_download...1&name=3D+Darts

Endret av Stratosphere
Lenke til kommentar

Har et par spørsmål, noe jeg kunne vært interessert i og prøve hadde vært og få kjøpt meg et bra lydkort og fått koplet gitaren min til PC.

 

Til dere som driver med det? Vilket program bruker dere til og legge til trommer etc, og når man spiller inn gitar og vil ha "fuzz, delay etc" må det gå igjennom en boks før PC-en el finnes det sånt innebygd i programmer?

Lenke til kommentar
Hei, en venn av meg har funnet en gammel gitar, jeg har ikke fått sett noe på den annet enn bildene ejg blir å poste nå. Det står Jasel, Jaset eller noe i den duren på den ifølge han, jeg klarer ikke tyde ut fra bildene.

 

Jeg trenger hjelp me å identifisere denne gitaren, den er ca 70år gammel.

9567228[/snapback]

 

Sliken har jeg sett. Det var en liten dokumentar om Les Paul på youtube. Det er ingen Les Paul, men han som lagde den, spilte på en sånnen tror jeg. Den er rimelig lik

Lenke til kommentar

Har aldri hatt elektrisk gitar før denne jeg kjøpte for en liten stund siden, har bare spillt akustisk..fikk låne meg en gammel amp, Marshall MG15CD (tror jeg), men har et par spørsmål. Det er en rimelig høy, statisk lyd, som blir mindre dersom jeg tar på volumknappen eller toneknappen på gitaren, noe jeg finner litt merkelig..kan være ampen sliter eller ledningen er crap. Og hva er bryteren som er på gitaren til? Den har tre innstillinger, ned, midt på, og opp..hører ikke noe merkbar forskjell på lyden om jeg bytter på dem. Noen som har tips til bra innstillinger for å få ok lyd på denne ampen?

 

edit: har en schecter omen 6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...