Rikky Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Skal legge ut bilder da jeg får den 9489075[/snapback] Fin gitar! Ta bilder av skrueehull osv etter plekterbrett også hvis du gidder. Endret 14. september 2007 av Rikky Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Kan denne fungere? (har ikke prøvd selv, men du kan jo prøve) Dum Dum Boys - Splitter Pine edit; må du ha Guitar Pro? 9482613[/snapback] Takk, det hjalp. Men jeg sliter fortsatt litt med selve verset. Det som er så flott med Guitar Pro, er at man kan se nøyaktig hvordan det spilles, om man skal ta plekteret opp eller ned o.l. Tabs er litt unøyaktige sånn sett Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Skal legge ut bilder da jeg får den 9489075[/snapback] Fin gitar! Ta bilder av skreuehull osv etter plekterbrett også hvis du gidder. 9489394[/snapback] Skal gjøres når den ankommer men, er bare en skrue som går rett på kroppen på gitaren da? kan legge med bilde av plekterbrettet... en skrue som går rett inn i kroppen, og en på siden tror jeg da... Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Skal være to. En i det hølet du ser til høyre i toppen der, og en på den betallbøylen. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 mon tro om han sender den siste skruen i en egen pakke ..? Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Slutt å mobb meg Gitaren kommer nok... hvis ikke blir jeg sur Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Nå har jeg prøvd Jysk-gitaren! Broren min kjøpte den, og jeg skulle stemme den for ham. Dette ble for mye for strengene, så nå skal jeg ut og kjøpe nye strenger. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hehe, du for komme med bedre bilder og et fint referat for oss(meg), Rikky. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hva mener folk om Hagstrøm-gitarer? Grei kvalitet? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Det var bra, de fleste ligger i samme pris, så det kan vel ikke være så utrolig stor forskjell. Kommer til å kjøpe denne gitaren, må bare finne den først. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 14. september 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Den er virkelig flott den gitaren ser ut til å passe til alt fra jazz til metall faktisk... Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Har meg et lite dilemma nå.. Skal til Tyskland om en uke, har planer om å prøve ut en del gitarer og mest sannsynlig kjøpe LTD MH-400. Men fikk nettopp et ganske godt tilbud på en snasen (brukt) Ibanez RG620QM. Noen her som har prøvd den? Har nemlig ikke mulighet til å prøve den ut.. Skikkelig frustrerende følelse Er da usikker på om jeg burde kjøpe den Ibanezen og droppe LTD'n. Jeg vet nemlig at Ibanezen er av bedre kvalitet enn LTD-gitaren.. Vet dette var ganske teit skrevet, men er litt gira nå Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 "Viderekommen" Nybegynner leter etter sanger som passer sitt ferdighets nivå. Har ikke noe å finne på denne fredagskvelden, og er tom for ideèr til overkommelige låter å spille på gitar. Noe av det jeg kan fra før: Nirvana - Smells like teen spirit Agalloch - A celebration to the death of man Agalloch - the lodge Oasis - Wonderwall Metallica - Nothing else matters (det akustiske) Leter etter sanger jeg kan spille med kun en gitar og fortsatt låter bra. På forhånd takk for forslag.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hva med Tears in Heaven? Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 "Viderekommen" Nybegynner leter etter sanger som passer sitt ferdighets nivå. Har ikke noe å finne på denne fredagskvelden, og er tom for ideèr til overkommelige låter å spille på gitar. Noe av det jeg kan fra før: Nirvana - Smells like teen spirit Agalloch - A celebration to the death of man Agalloch - the lodge Oasis - Wonderwall Metallica - Nothing else matters (det akustiske) Leter etter sanger jeg kan spille med kun en gitar og fortsatt låter bra. På forhånd takk for forslag.. 9495394[/snapback] metallica - seek and destroy metallica - for whom the bell tolls The shadows - Nivram the shadows - apache(r?) spansk romanse (fingerspill) Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hva med Tears in Heaven? 9495805[/snapback] Fint forslag, nydelig sang. Skal ta en titt på tabben asap og se om det er noe for meg. metallica - seek and destroymetallica - for whom the bell tolls The shadows - Nivram the shadows - apache(r?) spansk romanse (fingerspill) 9496611[/snapback] Takk for forslagene, skal sjekke dem ut, spesielt metallica.. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 metallica - seek and destroy metallica - for whom the bell tolls The shadows - Nivram the shadows - apache(r?) spansk romanse (fingerspill) 9496611[/snapback] Spansk romanse, noen forslag? Er så stilig sånn musikk.. Lenke til kommentar
huf Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 metallica - seek and destroy metallica - for whom the bell tolls The shadows - Nivram the shadows - apache(r?) spansk romanse (fingerspill) 9496611[/snapback] Spansk romanse, noen forslag? Er så stilig sånn musikk.. 9496680[/snapback] Spansk Romanse (Spanish Romance) er namnet på sangen. http://www.guitarmasta.net/m/misc_traditional/281276.html Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) metallica - seek and destroy metallica - for whom the bell tolls The shadows - Nivram the shadows - apache(r?) spansk romanse (fingerspill) 9496611[/snapback] Spansk romanse, noen forslag? Er så stilig sånn musikk.. 9496680[/snapback] har sitti og tenkt den tanken før, syns det er vakkert å høre på, pluss at hvis man er nybegynner og går inn før å lære den, så kan man greie det. Og tempoet er ikke så utrolig viktig.. det eneste jeg tenker på hvor man kan finne omtrent lik musikk er http://www.classtab.org/ hvis noen finner noe likt, så post det gjerne her. samme vansklighetsgrad, om ikke enklere Endret 14. september 2007 av Stratosphere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå