Khalifen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Er bm det samme som hm ? 9480972[/snapback] Tenker du norsk eller engelsk system nå? Det som er i det engelske systemet B-moll er lik H-moll her. Dog er b en semitone under H hvis jeg ikke tar feil (Det er i det norske systemet. I det engelske er b lik Bb tror jeg.) Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hva annet kunne vært lurt å sjekke ut bortsett fra de Epiphone LP gitarene da? Må ikke være det designet, selvom jeg syns det er pent. Nå har jeg en "Squire Tele, by Fender", om det sier dere noe. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Finnes det en Guitar PRO tab til Splitter Pine (DumDum Boys)? har lett over alt, men det er umulig å finne! Har nesten 50.000 GP tabs på PC-en, men ingen av dem er av DumDum Boys. På nettet finner jeg bare introen og akkorder. Det må da være mulig å finne hele sangen? Eller er det andre måter å lære seg den på gitar? Kan introen og akkordene, men rytmen skal jo være riktig, det er en del demping der og masse greier. Skulle gjerne likt å lære den ordentlige versjonen, og ikke bare noen fattige akkorder Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Kan denne fungere? (har ikke prøvd selv, men du kan jo prøve) Dum Dum Boys - Splitter Pine edit; må du ha Guitar Pro? Endret 12. september 2007 av -Lund- Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Og mens vi er inne på guitar pro sanger, er det noen som kan finne sangen Misanthropic Coil av Sonic Syndicate? (Ja, guitarpro... power tab er så... uorganisert...) Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Noen som kan gå god for denne nettbutikken? (Guitar Playback). Ser at de selger Hagstrøm Ultralux XL-5 der, finner ingen norske nettbutikker som selger den, noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Regner med at hagstrøm musikk i Bergen skal ha en slik, eller hvartfall kunne bestille... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ja, jeg håper det. Har sendt de en mail. Det kan jo hende at gitaren kun skal selges i utlandet? Merkelig dette her. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Nå fikk jeg da en del av min gitar kjøpte brukt Epiphone les paul standard og fikk plekterbrettet i posten idag Resten kommer vel forhåpentlig vis like etter Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hæ?! Sendes gitaren i deler? Svindel eller? Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Neida han hadde bare skrudd av plekterbrettet, og sendt det for seg selv.. Så hele gitaren kommer med neste post ;D Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Høres litt rart ut det der. Ser ikke hvorfor plekterbrettet skulle bli skrudd av først ... Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Han brukte det ikke da vel? også gadd han ikke å sette det på igjen før han sendte det? uansett, betalte jo ikke noe for det.. så ja. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jaja, håper bare ikke strengene er det neste på lista. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hahaha, neeei.. håper virkelig ikke jeg heller Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Skriv gjerne hvordan gitaren ser ut uten plekterbrettet (bilder er fine greier ). Jeg har bestilt samme gitar selv, det eneste jeg ikke liker med utseendet er det hvite plekterbrettet. Selv får jeg ikke gitaren før forsterkeren kommer inn om et par uker. Endret 13. september 2007 av Rikky Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Altså, hva kan man si ? http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=10...932&WT.svl=Link Skal legge ut bilder da jeg får den Lenke til kommentar
Meits Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Altså, hva kan man si ? 9489075[/snapback] "Sånn skal en Les Paul se ut!" Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 v7LzOeTkfM They dont make 'em like that anynore. Nydlig gitar i Sylvia <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå