Valkyria Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 du trenger fingre med tykkelsen til en fyrstikk for å kunne spille på dem Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) På mange gitarar går det ut over neckjoint og mikrofonplassering. For a start. Pluss at det av prinsipp berre er dust å spele så høgt på halsen. ^^ Endret 8. september 2007 av KimNK Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Selv spiller jeg med Elixir, fordi jeg mener det er de som er lettest å spille med de er sterke, robuste og er veldig lett å slide med. Ernie ball brukte jeg før, men syntest elixir var bedre. Nå på den nye gitaren har jeg Fender Super bullets strenger, og de er nesten des samme som elixir (mulig det er bedre, siden jeg er vant med elixir, og har bare hatt gitaren siden torsdag ) 9452892[/snapback] Hmm. Kanskje jeg skal prøve elixir-strenger da. Lurer bare på prisforskjell. Nå klarer jeg selvfølgelig å glemme hva de jeg bruker heter, men det koster 100.- for en pakke med 6 strenger (En av hver da ) Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Pappa har kjøpt ny hals til ene straten sin nå, med nedfilede bånd(ala Yngwie Malmsteen). Småfett Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Elixir-strengene er ganske gode å spille med, men de er glattere enn de strengene jeg har hatt på gitaren fra før. Jeg kommer til å kjøpe Elixir meste gang jeg skal skifte også da. Bare så det er nevnt. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 hei jeg lurte også litt på det med strenger hva er normal tykkelse på de? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Er strat godt egnet til å spille Metallica og Maiden og slike ting på? Eller BURDE man ha en gitar med humbuckere? 9451158[/snapback] *kikke på min egen avatar * Pluss at det av prinsipp berre er dust å spele så høgt på halsen. ^^ 9453297[/snapback] Word. Skal man ha slike høye noter kan man pinche dem! Lenke til kommentar
jealei Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 bumper et spørsmål jeg hadde, jeg står mellom zoom gfx5 og zoom g2.1u hvilken burde jeg velge, eller har dere noen andre foreslag? eller skal jeg bare avskaffe multieffeffekten og kjøpe singel pedaler? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 elexir suger.. gå for Ernie Ball.. Jeg bruker 012.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Noen strengtyper som gir mer sustain en andre? Vil at tonen skal vare en evighet Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det har nok mer med gitaren og gjøre enn strengene. Men nye gode strenger vil jo også selvfølgelig gi bedre lydgjengivelse enn årgamle dårlige Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jaja.. Seff.. Neckthrough+++ blabla.. Har en Les Paul med skrudd hals. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Vil du ha sustain, streng opp med 0.16's. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Vil du ha sustain, streng opp med 0.16's. 9456133[/snapback] hva er så 0.16 strenger? Lenke til kommentar
ngk Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 noen som vet vor jeg kan finne tabs til SVELEKAMERATANE Lenke til kommentar
jealei Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Om du skal ha multieffektpedal eller single har vel litt med behov å gjøre. Personlig ville jeg gått for analoge singleeffekter hele veien 9455559[/snapback] funker det bedre enn en multieffekt? Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor helt nydelig gitar! bortsett fra at utstikkerne fra piggtråden skulle vært plassert litt mer praktisk synes jeg.. men er sikkert bare en tilvenningssak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå