jokkakim Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Om du ikkje oljer halsen i ny og ne kan den sprekke, 2-3 ganger i året holder. Ei flaske sitronolje koster 40-50kr og den holder leenge.Den er vel godt for alt det du nevner der. hvor får man kjøpt slik sitron olje til gitaren?` selger de det på musikkbutikker? Endret 30. mai 2005 av jokkakim Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Om du ikkje oljer halsen i ny og ne kan den sprekke, 2-3 ganger i året holder. Ei flaske sitronolje koster 40-50kr og den holder leenge.Den er vel godt for alt det du nevner der. hvor får man kjøpt slik sitron olje til gitaren?` selger de det på musikk butikker? Tror ikke du finner det i musikk butikker nei. Prøv en musikkbutikk du. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 heh, ok hva er det du babler om "musikk butikker" om, ser ikke det no sted jeg q: Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Få et bilde som viser litt mer av den, da? Here: http://img.photobucket.com/albums/v180/Bla...58/IMG_1745.jpg Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Angående sitronolje igjen: Noen som kan komme med et SERIØST svar på det? Angående den mystiske gitaren: Rart at det ikke står noe inni kassa, eller noen andre steder Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Angående sitronolje igjen: Noen som kan komme med et SERIØST svar på det? Uh..? Ka meir treng du å vite? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Angående sitronolje igjen: Noen som kan komme med et SERIØST svar på det? Uh..? Ka meir treng du å vite? Visste ikke om jeg kunne ta razh0rs innlegg seriøst, eller om det bare var et AMO-innlegg. Har vanlige musikkbutikker sitronolje? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Om du ikkje oljer halsen i ny og ne kan den sprekke, 2-3 ganger i året holder. Ei flaske sitronolje koster 40-50kr og den holder leenge.Den er vel godt for alt det du nevner der. pøh...har hatt gitaren min i tre år nå...vaska den med alt fra vann til white spirit. Den har ikek så mye som en srekk i seg.....hverken på gripebrettet eller på kroppen(min andre gitar har jeg ikke hatt så lenge, men den har vel ikke sprekker den heller ) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 KAN sprekke! Litt vedlikehold skader uansett ikkje. Knusk tørt gripebrett er uansett lite digg. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Få et bilde som viser litt mer av den, da? Here: http://img.photobucket.com/albums/v180/Bla...58/IMG_1745.jpg Hmm, ekke det litt vanskelig å spille på den a? Ville slengt på noen strenger hvis jeg var deg. Anbefales å ha 6 stykk... Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hmm, ekke det litt vanskelig å spille på den a?Ville slengt på noen strenger hvis jeg var deg. Anbefales å ha 6 stykk... pøh... Strenger er oppskrytt! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Hmm, ekke det litt vanskelig å spille på den a?Ville slengt på noen strenger hvis jeg var deg. Anbefales å ha 6 stykk... pøh... Strenger er oppskrytt! tjaaa, det sies jo at en av verdens beste ukjente gitarister aldri har hatt strenger. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Angående sitronolje igjen: Noen som kan komme med et SERIØST svar på det? Angående den mystiske gitaren: Rart at det ikke står noe inni kassa, eller noen andre steder Hm, de har vel det kanskje i musikkbutikker, altså ikke cd-butikker, men butikker som selger, instrumenter osvosv. Men mener jeg vet at de selger det på apoteket. -Jar Endret 30. mai 2005 av Jarek Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 www.melody.no har alt du trenger i rekvisita! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvordan virker egentlig en Ukulele? Har den samme stemming som bass, siden det er fire strenger, eller er det "Ukulelegrep" for ukulele? http://www.melody.no/product_info.php?cPat...roducts_id=3211 Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 nå er ikke jeg helt sikker, men jeg tror ikke den er stemt som en bass Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvordan er den stemt da? Det ville vell blir litt lite klang hvis det bare var fire strenger i hvært grep..? *sender mail til Melody og spør* Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 tja, nå er vel ukulele et ganske spinkelt instrument da Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Standard Hawaii-ukulele stemmes G-C-E-A, men det finnes andre alternativer. T'Weed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå