Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Om du ikkje oljer halsen i ny og ne kan den sprekke, 2-3 ganger i året holder. Ei flaske sitronolje koster 40-50kr og den holder leenge.

Den er vel godt for alt det du nevner der. :)

hvor får man kjøpt slik sitron olje til gitaren?` selger de det på musikkbutikker?

Endret av jokkakim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du ikkje oljer halsen i ny og ne kan den sprekke, 2-3 ganger i året holder. Ei flaske sitronolje koster 40-50kr og den holder leenge.

hvor får man kjøpt slik sitron olje til gitaren?` selger de det på musikk butikker?

Tror ikke du finner det i musikk butikker nei.

Prøv en musikkbutikk du.

Lenke til kommentar

pøh...har hatt gitaren min i tre år nå...vaska den med alt fra vann til white spirit. Den har ikek så mye som en srekk i seg.....hverken på gripebrettet eller på kroppen(min andre gitar har jeg ikke hatt så lenge, men den har vel ikke sprekker den heller :p)

Lenke til kommentar
Hmm, ekke det litt vanskelig å spille på den a?

Ville slengt på noen strenger hvis jeg var deg.

Anbefales å ha 6 stykk...

pøh... Strenger er oppskrytt!

:innocent:

tjaaa, det sies jo at en av verdens beste ukjente gitarister aldri har hatt strenger.

Lenke til kommentar
Angående sitronolje igjen: Noen som kan komme med et SERIØST svar på det?

Angående den mystiske gitaren: Rart at det ikke står noe inni kassa, eller noen andre steder  :dontgetit:

Hm, de har vel det kanskje i musikkbutikker, altså ikke cd-butikker, men butikker som selger, instrumenter osvosv. Men mener jeg vet at de selger det på apoteket.

-Jar

Endret av Jarek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...