Griffin Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 de tre siste bånda passer bare til jente-fingre likevel Ikke sjans om jeg klarer å plassere en finger på de å få rene toner... Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Er fotograflærling. Og i studioet låg denne. Av alle ting. Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) *bilde av gitar* Sjå der ja! Dette er jo enkelt og greit ikkje det verste ein kan ta bilde av. Kan vere ein gammal Harmony som du seier, ja. Kanskje enklare om vi hadde hatt bilde av hovudet... Endret 7. september 2007 av huf Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Pft, 24 bånd er et must 9447539[/snapback] 24 bånd har eit par fordeler, men òg ein liten haug ulemper. Huf: Har bilete av hovudet, men er rett og slett for lat til å laste det opp no. Står ingen verdens ting på det heller. Sjølvsagt. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Jeg har lyst på denne: Men nesten 23000 kroner, pluss frakt og moms. No can do. Edit: Er i England. Kunne jo reise over å hente den. Geir Endret 7. september 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Tror ikke det. Har nesten bestemt meg for å kjøpe en iMac til hjemmestudioet mitt. Det haster i grunnen mer. Gitarer har jeg nok av. Geir Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Gitarer har jeg nok av.Geir 9449393[/snapback] kan aldri få nok.. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jom, når dun har flere gitarer enn du kna elske har du nok.. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Er strat godt egnet til å spille Metallica og Maiden og slike ting på? Eller BURDE man ha en gitar med humbuckere? Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 gitaristen i Iron Maiden har strat, men har ettermontert humbuckere i stedet for singlecoils... Men tror det skal gå bra med singlecoils, hvis du har en god pedal, eller en god vrengkanal... Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Stratocaster er vel egentlig noe av de mer allsidige gitarer...så ja... Det skal vel ikke stå på strat'en... Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Heisann. Noen som vet hva denne gitaren heter og hvor man får sliken, eller liknende? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Er strat godt egnet til å spille Metallica og Maiden og slike ting på? Eller BURDE man ha en gitar med humbuckere? 9451158[/snapback] svaret ditt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hei igjen dere Hvor mye har strengene og si på lyden? En streng røyk nå, og de jeg har er gamle som bare det. Og har tenkt å bytte ut alle. Det trengs. Dette er El-gitar strenger da, til min Ibanez GSA-60 Noen forslag til gitarstrenger da? Og om noen kan si hvor stor forskjell det er mellom de? -Lund Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Selv spiller jeg med Elixir, fordi jeg mener det er de som er lettest å spille med de er sterke, robuste og er veldig lett å slide med. Ernie ball brukte jeg før, men syntest elixir var bedre. Nå på den nye gitaren har jeg Fender Super bullets strenger, og de er nesten des samme som elixir (mulig det er bedre, siden jeg er vant med elixir, og har bare hatt gitaren siden torsdag ) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Heisann. Noen som vet hva denne gitaren heter og hvor man får sliken, eller liknende? 9452750[/snapback] Danelectro U2 kanskje. Smått usikker på modellen. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 24 bånd har eit par fordeler, men òg ein liten haug ulemper. Huf: Har bilete av hovudet, men er rett og slett for lat til å laste det opp no. Står ingen verdens ting på det heller. Sjølvsagt. 9448387[/snapback] Hva er ulempene med 24 bånd da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå