ThKarlsen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg slår som jeg selv synes det høres bra ut.. det funker fint for meg Lenke til kommentar
jealei Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 hei, jeg har tenkt til og kjøpe meg en ny multifunksjons pedal, noen anbefallinger? maks 3000kr jeg har en behringer xv-amp nå, men jeg synen den er vansklig og bruke, og har litt få funksjoner Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Skaff deg en brukt Boss GT6 eller 8... Ganske enkle å bruke hvis du er litt strukurert... Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Wee, var redd jeg aldri skulle se noe til gitaren min etter det som skjedde med Karlsen91, men nå er den på vei Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Wee, var redd jeg aldri skulle se noe til gitaren min etter det som skjedde med Karlsen91, men nå er den på vei 9434378[/snapback] Det var bra fikk tilbake pengene relativt fort og har nå kjøpt meg en Epiphone les paul 100 fra en butikk her i nærheten Tror jeg kan hente den i morra Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Merket er Falcon. Er rimelig fornøyd med den til idag, da jeg testa en fender med trefarga gripebrett. 9432625[/snapback] Klargjør litt, er det falcon eller fender du vurderer? Forskjell på det.. 9432665[/snapback] Ble litt fort der.. Den jeg vurderer er en Falcon. Testa en Fender i ei gitarsjappe idag.. Slik skal det være Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Halloen! Kunne noen fortalt meg hvilken guitar Euroboy bruker på dette bildet? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Tipper det er en Gibson Les Paul Custom. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Tipper det er en Gibson Les Paul Custom. 9437057[/snapback] Riktig. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Svarte også, jeg bestilte en Epi Les Paul og en Cube 30X den 27.8, fikk beskjed om ca en ukes leveringstid. Nå er gitaren på lager, men forsterkeren er ventet inn om 23 dager... Jeg vet ikke om jeg skal vente eller gå for en annen forsterker. 20X er på lager, men den mangler jo litt av effektene i forhold til 30X. Det skal ikke være enkelt... Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Etter det jeg har hørt er det ikke så alt for stor forskjell på 20x og 30x. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Ja, mulig det. Jeg har hørt demoene på Rolands hjemmesider uten å bli helt klok, både fordi demoene var mangelfulle og fordi det var vanskelig å sammenligne det som ble spilt. På sidene står det også at forskjellen (bortsett fra størrelse/effekt) er at 30X har "Amp modeling" mens 20X har "Effect modeling". Hva betyr dette i praksis? Har f.eks. 20X noe som tilsvarer R-fier-modusen til 30x? Endret 6. september 2007 av Rikky Lenke til kommentar
jealei Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei, nå står jeg mellom zoom g2.1u og zoom gfx5 hvem burde jeg velge? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ja, mulig det. Jeg har hørt demoene på Rolands hjemmesider uten å bli helt klok, både fordi demoene var mangelfulle og fordi det var vanskelig å sammenligne det som ble spilt. På sidene står det også at forskjellen (bortsett fra størrelse/effekt) er at 30X har "Amp modeling" mens 20X har "Effect modeling". Hva betyr dette i praksis? Har f.eks. 20X noe som tilsvarer R-fier-modusen til 30x? 9438297[/snapback] Sett på Vox sine modelleringsampar som eit alternativ? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Idag fikk jeg gitaren min! Fender standard stratocaster i sunburst! takker alle som har hjulpet meg med å velge gitaren for alle råd etc! er knallfornøyd med den Screenshots (tatt med mobilkamera ): Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Gratulere med fin gitar da har enda ikke funnet en gitar som passer meg,jeg : \ Endret 6. september 2007 av Karlsen91 Lenke til kommentar
greiven Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Noe som vet en plass hvor jeg kan høre toner så at el-gitaren min blir rett stemt? Har problemer med å stemme den atm, vet hvordan jeg gjør det selvsagt. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Sett på Vox sine modelleringsampar som eit alternativ? 9440126[/snapback] Nei, men takk for tipset. Jeg så en på Youtube av ADxxVT-serien, og det så jo ut som et alternativ. Hvordan er disse i forhold til Cube? Jeg er ute etter en forsterker til å leke meg med hjemme, jeg har ikke behov for mye volum. Jeg betaler imidlertid gjerne litt for god lyd, men vil også ha diverse effekter å leke meg med. Hvis jeg får lyd som er noe i nærheten av metallica (i den grad det lar seg gjøre med utstyr av denne typen selvsagt) er det perfekt. Edit: Vox AD30VT (som vel er den mest aktuelle) er på lager også, stort pluss. Endret 6. september 2007 av Rikky Lenke til kommentar
greiven Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 I telefonen din er summetonen din en A. LOL 9440784[/snapback] Er det nå jeg skal le, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå