Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

UT100 Ultra Tremolo

9420628[/snapback]

Hvis du sier den har "falsk" lyd vil jeg gjerne ha en mer begrunnet forklaring, for man kan si at alle effekter er falske iforhold til gitaren og jeg vet ikke om noen eller noe som har lagt grunnlaget for tremolo eller om det er en tremolo lov. Men skjønner selvsagt at man ikke invisterer i en Behringer, hvis man først har 2000 kr.

Endret av ArnoldLayne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du ikke sett den på noe måneder bør du enten rydde i huset, eller så har den forsvunnet :p

Men hvis det ikke er så veldig mye du skal bøye med den, kan du jo bruke høyrehånden bak sadelene.

9428571[/snapback]

Joda, men skal flytte til ny hybel iløpet av uka nå, så den kommer nok fram. :innocent:

 

Og jeg vet det går å bruke handa på de, men det ser liksom ikke like tøft ut, og man får ikke like bra effekt. :p

 

Samt, det koster penger for ny :ph34r:

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i tabs til Postgirobygget - Idyll ?

 

Jeg kan grepene osv, men vet ikke hvordan jeg skal slå, eller hvor lenge jeg skal slå.

9427370[/snapback]

 

http://www.ultimate-guitar.com/tabs/p/post...t/idyll_crd.htm

 

Noe bedre?

9427395[/snapback]

 

 

Nettopp. Problemet er at det ikke er noe bedre.

 

Jeg konsentrer meg mest om grepa, da jeg ikke har spilt gitar "alt" for lenge, jeg kan 4 grep :D :D ( ja, det er det grepa som er i sangen.. )

Lenke til kommentar

Heisann. Vurderer fremdeles en Stratocaster.. Merket er Falcon. Er rimelig fornøyd med den til idag, da jeg testa en fender med trefarga gripebrett. Selve gitaren var jo egentlig bedre å spille på syns jeg, men det har nok noe med halsen å gjøre. Noen som vet hvor og hvor mye det vil koste meg å få en sliken? Ikke svart, men tre, eller lønnefarga er det vel.

 

Lurer også på om noen kan fåreslå en pris.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i tabs til Postgirobygget - Idyll ?

 

Jeg kan grepene osv, men vet ikke hvordan jeg skal slå, eller hvor lenge jeg skal slå.

9427370[/snapback]

 

http://www.ultimate-guitar.com/tabs/p/post...t/idyll_crd.htm

 

Noe bedre?

9427395[/snapback]

 

 

Nettopp. Problemet er at det ikke er noe bedre.

 

Jeg konsentrer meg mest om grepa, da jeg ikke har spilt gitar "alt" for lenge, jeg kan 4 grep :D :D ( ja, det er det grepa som er i sangen.. )

9429189[/snapback]

 

 

Hør på sangen når/hvordan han slår, det er vell den beste fasiten. Iallefall den jeg bruker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...