Sneakerholic Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Drømmen er å lære seg den syke tappingen til Mr.Big - green tinted sixties mind Tror det tar sin tid å lære seg den. Noen som er på det nivået her på forumet? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Da var SG-400 i hus Spilt uten stopp siden jeg kom hjem fra butikken med den Noen forslag til ikke altfor vanskelige soloer til nybegynner? Fikk til Audioslave - Be Youself soloen, så noe rundt der hadde vært fint Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Trur ikke det.. De har vanlig M som logo.. Ikke sånn med krøll. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Neppe music man. Trur nok det er ein morgan, dei kan ha forskjellige logoer, eller så er det et eller anna billigmerke ingen har hørt om. Det burde stå noko inni kassa. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det burde stå noko inni kassa. Det gjør ikke det.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Då: ...er det et eller anna billigmerke ingen har hørt om. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 ...er det et eller anna billigmerke ingen har hørt om. Er nok det Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) ...er det et eller anna billigmerke ingen har hørt om. Er nok det Trur jeg å, for lyden er ikke bra.. Men på en annen side er selve gitaren bra utformet. Ser ikke ut som noe billi arbeid fra taiwan.. Endret 29. mai 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Få et bilde som viser litt mer av den, da? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Når jeg går litt nærmere etter i sømmene på gitaren min kan jeg se at det har begynt å legge seg en del "møkk" under strengene, på selve halsen til gitaren. Noen som har noen gode tips om hva jeg bør gjøre for å rense opp der? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 bytte strenger...? vaske halsen med ei fille el. hvis ikke du bil bytte strengene (lite penger ) så kan du jo ta av strengene og vaske de.. kanskje koke de, selv om dette kanskje funker best med bass strenger (har ikke testa det selv). Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Når jeg går litt nærmere etter i sømmene på gitaren min kan jeg se at det har begynt å legge seg en del "møkk" under strengene, på selve halsen til gitaren. Noen som har noen gode tips om hva jeg bør gjøre for å rense opp der? Skift strenger, vaske og olje halsen. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 bytte strenger...? vaske halsen med ei fille el. hvis ikke du bil bytte strengene (lite penger ) så kan du jo ta av strengene og vaske de.. kanskje koke de, selv om dette kanskje funker best med bass strenger (har ikke testa det selv). Strengene er ganske nylig skiftet, så de er fine. Det var selve halsen (båndene) som det har samla seg en del skitt med årenes løp. Det er kanskje dumt å bruke noe kraftigere enn en våt klut? Jeg vet ikke hvordan treverket og sånt reagerer på fettløsende midler osv... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 tror ikke det er farlig å bruke fettløsende middler, bare ikke aceton liksom . Du trenger vel ikke så veldig sterke midler for å få det vekk heller? jiff elns holder vel.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 BÆÆRT! Feil. Vaskemiddel er fy. Gnikk av skitt med ei våt fille, la det tørke og ha på sitronolje igjen med ein gang. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 BÆÆRT! Feil. Vaskemiddel er fy. Gnikk av skitt med ei våt fille, la det tørke og ha på sitronolje igjen med ein gang. Denne sitronoljen folk snakker om... Er det viktig? Har ikke brukt noe sånt før, og jeg vet ikke om den tidligere eieren gjorde det heller (jeg kjøpte brukt). Hva er den godt for? Spilleegenskaper, utseende eller holdbarhet? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Om du ikkje oljer halsen i ny og ne kan den sprekke, 2-3 ganger i året holder. Ei flaske sitronolje koster 40-50kr og den holder leenge. Den er vel godt for alt det du nevner der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå