KimNK Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 I says noes. Det er naturlegvis forskjell på ein Epi og ein Gibson. Og ikkje alt kan fiksast med pussepapir og superlim. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hehe, tror ikek jeg gjør det jeg Tok fingeren å gnidde litt, så fikk jeg vekk litt av det, ble bedre, men det før gå slik det er. Siden det er et anna treverk, så er det sikkert vanskelig.. Det var en sånn vintage reissue sak, fada og uten klarlakk.. Kjempefin Hva er inlays fornoe? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hehe, tror ikek jeg gjør det jeg Tok fingeren å gnidde litt, så fikk jeg vekk litt av det, ble bedre, men det før gå slik det er. Siden det er et anna treverk, så er det sikkert vanskelig.. Det var en sånn vintage reissue sak, fada og uten klarlakk.. Kjempefin Hva er inlays fornoe? 9321452[/snapback] R VOS eller Standard Faded? Litt forskjell der. =P VOS'en kan til foveksling av og til sjå ut som om den ikkje har klarlakk, men den har berre ein lett reliced nitro-finish. Standard Faded vert litt... bleik i forhold. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 var nok faded.. så bleik ut ja, fargene var også litt fada.. kosta 17 000 på tilbud, hadde jeg hatt penga å nok interesse for det, hadde jeg kjøpt den:P men har bare spilt noen måneder så Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hvis du vil ha det glatt kan du gnikke JIF på og vaske over etter på med en fuktig klut. Men vit hva du vil, det kan ikke reverseres. 9322271[/snapback] Håper VIRKELIG det er klart at dette er en spøk! Lenke til kommentar
jealei Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei, jeg har sett litt rundt og har kokt ned valgene til disse Ibanez GAX-30 BKN Ibanez SA-120 BK Ibanez GSA-60 BKN Ibanez GRG-170DX BKN Hva mener dere? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Er dette din første gitar? hvilken musikk har du tenkt å spille? selv ville jeg gått for den siste, da selve kroppen er tøffere og jeg faktisk har hørt om den gitaren før. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Da har valget mitt blitt tatt iallefall Har nå bestilt min Epiphone LP 100 (Klikk her) Og gleder meg som en unge til den kommer Endret 20. august 2007 av Karlsen91 Lenke til kommentar
jealei Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 dette blir min andre gitar, spiller for det meste rock, også litt sånn delay greie vet ikke hva det heter, og litt clean Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg hadde vært veldig forsiktig med å bruke så mye fuktighet på et gripebrett. Men det kan jo gå bra. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Sprayer du jif på eit rosewood-gripebrett DREPER du gitaren! Jif er sterkt feittløysande, og kva har rosewood mykje av? Riktig! Treolje! Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg ville aldri anbefalt og bruke JIF på en gitar, under NOEN omstendigheter.. Og med mindre gripebrettet er lakkert, ville jeg også vært veldig forsiktig med bruk av vann. Selv bruker jeg D'Andrea Sitronolje. For hver strengbytte smører jeg et tynt lag med stoffet hele gripebrettet, lar det stå i en liten stund mens jeg drikker en kopp kaffe eller te, og så tar jeg en vanlig klut og tørker/skrubber forsiktig av.. Dette renser, og fornyer gripebrettets naturlige fuktighet så det varer lengre. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Du bør ta det i fleire rundar. tørke godt av første gongen, så få du med deg all skitten. Etter eg har gjort det pleier eg å smøre to omgangar med eit par timars mellomrom før eg let det tørke. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Så du lar det bare tørke inn i treverket etter to innsmøringer (uten avtørking). Hmm.. Takk for tips Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Har du fått fikset gitaren din, Strat90? Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hehe, nei, ikke enda ^^ Den får nok vente en stund. Jeg har mye å spare til fremover, og andre ting er nok prioritert Har planer om å oppgradere gitaren min f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå