Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, tror ikek jeg gjør det jeg :p Tok fingeren å gnidde litt, så fikk jeg vekk litt av det, ble bedre, men det før gå slik det er. Siden det er et anna treverk, så er det sikkert vanskelig.. Det var en sånn vintage reissue sak, fada og uten klarlakk.. Kjempefin :) Hva er inlays fornoe?

Lenke til kommentar
Hehe, tror ikek jeg gjør det jeg :p Tok fingeren å gnidde litt, så fikk jeg vekk litt av det, ble bedre, men det før gå slik det er. Siden det er et anna treverk, så er det sikkert vanskelig.. Det var en sånn vintage reissue sak, fada og uten klarlakk.. Kjempefin :) Hva er inlays fornoe?

9321452[/snapback]

R VOS eller Standard Faded? Litt forskjell der. =P

VOS'en kan til foveksling av og til sjå ut som om den ikkje har klarlakk, men den har berre ein lett reliced nitro-finish. Standard Faded vert litt... bleik i forhold.

Lenke til kommentar

Jeg ville aldri anbefalt og bruke JIF på en gitar, under NOEN omstendigheter.. Og med mindre gripebrettet er lakkert, ville jeg også vært veldig forsiktig med bruk av vann.

 

Selv bruker jeg D'Andrea Sitronolje. For hver strengbytte smører jeg et tynt lag med stoffet hele gripebrettet, lar det stå i en liten stund mens jeg drikker en kopp kaffe eller te, og så tar jeg en vanlig klut og tørker/skrubber forsiktig av.. Dette renser, og fornyer gripebrettets naturlige fuktighet så det varer lengre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...