tom waits for alice Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hmm.. Kom vi fram til at det var ein Korea eller Japan?Hvis det er Japan, så drit i å refinishe den. 8725306[/snapback] vil det si at gitarer fra Korea er bedre, eller motsatt? 8728865[/snapback] Tanken var vel at en billiggitar er det ikke så farlig hva man gjør med, mens en god gitar skal få lov å være original. Min gamle sølvstrat kunne sikkert blitt nydelig med en refinish. Nå er den matt og grønnlig og ripete. Men den skal få lov å være slik. Geir Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne Cannon Rock (helst til Gitar Pro 5)? jeg finner den ikke på ultimate-guitar :-| Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne Cannon Rock (helst til Gitar Pro 5)?jeg finner den ikke på ultimate-guitar :-| 8744567[/snapback] kannon rokk Se hvor jeg fant den Lenke til kommentar
TPRTPR Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Her har du den i GP5. Jerry_C___Canon_Rock_v1.zip Endret 31. mai 2007 av TPRTPR Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ser ut som det kan bli en LTD Deluxe M-1000 på meg i slutten av Juni! Gleder meg som en liten unge til å teste den og mest sannsynlig kjøpe'n! Har lest så mye bra om den, hørt heftige lydklipp - og syntes den ser helt killer ut... (Post NR. 1000 ) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Damn, har hatt lyst på en slik, eller noe lignende fra første stund... Men jaja, jeg har hatt denne Squieren lenge , og med min økonomi ser det ut til at jeg må fortsette med den en stund til... Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Martin, husk at det viktigste er at DU liker den Uansett hvor mange som liker en viss gitar, er smaken ALLTID som baken Alltid lurt og prøve mye før man kjøper Lars Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Klart jeg skal prøve den Jeg sitter og håper at jeg kommer til å like den, hehe. Gleder meg til å prøve den, og hvis jeg kjøper den, kommer jeg nok med bilder og haug av gledesrop. W00t: Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Syns ikke den blingbling bindinga på halsen og hodet passa helt egentlig... hmm.. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Nei nei, alle trenger jo ikke å like den heller Men blingbling bindinga på halsen og hodet matcher innlays'ene, som er i samme stil Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det ser ut som nike logoen...JUST DO IT! Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Noen som kan tipse om en flink gitarlærer i Tønsberg området? Har lyst til å gå til privatlærer, for å forsikre meg at jeg er på rett vei! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Nei nei, alle trenger jo ikke å like den heller Men blingbling bindinga på halsen og hodet matcher innlays'ene, som er i samme stil 8761506[/snapback] Jeg skal lage meg (eller få laget) en gitar med plenty bling en gang. Jeg måtte begrense meg når jeg planla straten, så det ikke skulle bli den... Geir Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Hei. jeg skal kjøpe meg 2 gitarer etter sommerjobben Er det noen som har noen erfaringer med disse? Det blir en: Select Super Sweede (til venstre) eventuelt Super Sweede den siste gitaren har jeg prøvd en gang og likte den veldig godt. Men hvordan er kvaliteten på disse gitarene? Den neste på listen er denne 7strengs Jackson gitaren (er ikke fan av fyren men likte gitaren) Noen som har litt info til meg om disse gitarene? Kvalitet? Endret 3. juni 2007 av Erelend Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Der er ein strat slik den skal sjå ut! Original eller CS RI? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå