Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt at det har vært konkuranse i luftgitar, jeg også..

Men, hvorfor skulle han få en "ekte" gitar i premie!? Det er da ikke ordentlig gitar han spiller! Gutten spilte luftgitar! Han burde jo motta en kjemperå luftgitar, med alle mulige effekter og skruknotter på..

pføy.. Ekte gitar, du liksom.. ..Han ble sikkert kjempeskuffa!

Lenke til kommentar

Så dokumentar om det på tv en gang (nrk lager faktaprogrammer om alt mulig). Forige VM i luftgitar ble avholdt i Australia, da en australier vant forige gang. Han vant vell også i år om jeg ikke husker helt feil, men det var en nordmann som hevdet seg blant de beste ;)

Og ja, Bone, vinneren får en Gibson 1957 Les Paul Air Edition :p

Lenke til kommentar

så noe sånn på tv en gang jeg også. Det er noe_helt_annet enn når jeg og deg spille luftgitar. Det er snakk om å underholde, hoppe rundt og det som verre er. Og det ser faktisk ut som om de spiller gitar..(fingrene stemmer liksom..)

Lenke til kommentar
Og ja, Bone, vinneren får en Gibson 1957 Les Paul Air Edition :p

Damn!! Den er phet!! :w00t:

Det er jo en gitar man bare drømmer om å få gripe fingrene sine rundt!! En gitar som virkelig er i vinden for tiden!!

:cool:

Lenke til kommentar

Mandolin stå oppetter pult, slemme monitor dette mot mandolin, mandolin bli klemt mellom monitor og kabinett, mandolin få vondt i halsen :cry:

Ikke at jeg bruker den så mye, men det var litt artig å ha litt variasjon i noen sanger med litt mandoling og banjo.

Jeg har en "kingsound" akustisk, hvor verken tonen eller kvaliten er verdig noe konge, som jeg har daska halsen mot pulten min flere ganger og knekt headstocken i frustrasjon og angret skikkelig etterpå når jeg måtte sande den ned og lakkere den på nytt.

Så mitt tips er; hold dere unna gitarene deres viss dere er i en mørk sinnstemning, aller helst hold dere unna de hele tiden! (så varer de lengre:P)

Men nå skal jeg hente mitt nye studioutstyr på posthuset :w00t: , som jeg ikke kan bruke siden pumpa til vannkjølinga mi bestemte seg for å ta en pause :roll:

Lenke til kommentar
Yes yes...Noen låter som folk kan anbefale her og nå? For el-gitar

tja, eugene's trick bag :p ?

men seriøst - lær deg de distorta riffa der, og spill de på halv hastighet eller no, hvis det er for raskt for deg!

Du kan jo prøve på breaking the law, eller den kan du kanskje?

Seek & Destroy ekke så veldig vanskelig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...