FJERNET111 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hmm kjøpte nettopp noen andre plekter enn jeg pleier og de funker forsåvidt greit de også. De hadde ikke inne de jeg vanligvis kjøper, så jeg kjøpte noen svarte Ibanez Heavy som funker flott til tremolopicking og rytmegitar, harde og fine. Også kjøpte jeg noen for solospill (selv om jeg er rytmegitarist), spiller vel noen soloer en gang i blant heh. Disse var da Ibanez Steve Vai signaturplekter eller noe i den duren. Store og vite og funker, etter min mening, bra til solospill. Disse er også harde. Kan ikke fordra myke plekter, da spiller jeg heller med fingrene. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Noen har evnen til å la ting se så enkelt ut, og at det bare låter bra! Sjekk ut Han er ufattelig dyktig! Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Digger den sangen Utrolig talent på den mannen der! Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Skikkelig stort og pompøst, men fytte helvette så rått! Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Skikkelig stort og pompøst, men fytte helvette så rått! 8439931[/snapback] Oooh, the art of shreding Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 The art of downs-syndrome. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Noen her som vet hvor man kan få kjøpt en ukelele i Norge? Jeg har prøvd å lete litt rundt, men klarte ikke å finne noe. Trenger ikke å være dyr. Crappy lyd er jo litt av sjarmen Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Kåre Sagmyr agentur har flere typer. Dessuten kan de fleste musikkbutikker skaffe, det er flere importører som kan levere. Endret 23. april 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg har lovet at jeg skal legge ut bilde av Dunlop Tortex sammenlignet med en enkroning, og her kommer det Det er ikke så veldig god kvalitet, men hovedpoenget er vel størrelsene ved siden av hverandre? 8447110[/snapback] Japp, de er nok ganske like i størrelsen da;) (sammenlignet med Jazz III) Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Noen her som vet hvor man kan få kjøpt en ukelele i Norge? Jeg har prøvd å lete litt rundt, men klarte ikke å finne noe. Trenger ikke å være dyr. Crappy lyd er jo litt av sjarmen 8449584[/snapback] skulle gjerne ha hjulpet, men jeg vet bare om butikker i rogaland og jeg antar at du ikke er derifra let på nettet, kanskje du finner noe! Endret 23. april 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Hei, jeg skal kjøpe meg en ny akustisk gitar. En el/akustisk. Det er veldig begrenset av hva jeg får prøvd før jeg kjøper, her jeg bor, så jeg må bare stole på div greier på internett og andres erfaringer. -Kan noen komme med noen konkrete anbefalinger på noen gode el/akustisk gitarer? -Og en annen ting, er det noen her som har erfaring med Ibanez Talman serie, jeg har sett på en TCM50 innenfor den serien, så er det noen som har noen erfaringer med dem? - Ibanez EWC-30 ASE er også vurdert, kom med anbefalinger om noen har prøvd eller spiller daglig på noen av disse, eller noen andre som kan anbefales videre Må bare nevnes at jeg ikke har et så veldig romslig budsjett, så ikke mer en 3-4 høvdinger. Takker Endret 23. april 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Noen som har tips til en gitarbutikk i Oslo som kan ha LTD M-1000 på lager? Har snakket med Imerslund og Riff, men fikk avslag derfra. Er det ikke en butikk i Oslo som heter Livbraaten eller noe sånt? Setter pris på hjelp, har så lyst til å prøve ut den gitaren.. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 plekterbrett til stratocaster... hvor kan man få kjøpt det? noen nettbutikker som har det? jeg leter etter et metalisk farget plekterbrett. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) hva betyr de tingene edit: noen norske nettbutikker? Endret 24. april 2007 av Valkyria Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 S= single coil pickup H= humbucker pickup Han lurer på hvordan hullene til pickupene ser ut på plekterbrettet, du får jo ikke plass til en humbucker i et singlecoil pickup hull... Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Trur kanskje http://tabs.no har noko. Viss du finn fram på den sida då. Ufatteleg rotete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå