Stephen Colbert Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 For å få litt skikkelig stemning inn i tråden igjen, tenkte jeg at vi alle kunne fortelle litt om gitarene deres, gjerne også kom med et kallenavn til den Så vil noen fortelle litt om gitaren sin, og evnt. forandringer de har gjort med dem? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 DigiTech Metal Master effektpedal Er det noen som har noe erfaring med den? Jeg vil så gjerne kjøpe den, men jeg er litt usikker på om det er den beste jeg kan få for ca. 1000 kroner... Takker for svar 8105038[/snapback] Jeg er godt fornøyd! Kan få utrolig mye forskjellig lyd ut av den grunnet morph-funksjonen Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Har tenkt til å kjøpe meg en Epiphone SG-400 i hvit. Noen som har den? Har prøvd den, og jeg synes den låter ganske bra Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Personlig synes jeg Epi SG er ubrukelig, grunnet at den er meget dårlig balansert (veldig fortung) og at den lille kroppen gjør sittestilling ganske ubehagelig også. Men det er selvfølgelig bare min mening, trenger ikke være at det er et problem for deg. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg er godt fornøyd! Kan få utrolig mye forskjellig lyd ut av den grunnet morph-funksjonen 8107454[/snapback] Mnja. Det eg har høyrt at digitech har ikkje akurat overbevist. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Personlig synes jeg Epi SG er ubrukelig, grunnet at den er meget dårlig balansert (veldig fortung) og at den lille kroppen gjør sittestilling ganske ubehagelig også. Men det er selvfølgelig bare min mening, trenger ikke være at det er et problem for deg. 8108702[/snapback] Alle SG-er er lette, også Gibson. Når du er vant med SG føles alle andre gitarer som store tømmerstokker. Personlig synbes jeg LP blir for baktung igjen, men jeg er jo ikke vandt med den. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg skal prøve å lære meg sangen "Revolution is my name" av Pantera, men begynnelsen er litt falske toner som skal BARE spilles med artificial harmonics. Jeg har brukt pinch harmonics i noen soloer og litt spilling i 12-17 bånd, men nå skal jeg bruke det ca. på midten av gitarene på de tjukke strengene også(EAD), noen som vet hvor jeg kan få lært meg å gjøre det? Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 For å få litt skikkelig stemning inn i tråden igjen, tenkte jeg at vi alle kunne fortelle litt om gitarene deres, gjerne også kom med et kallenavn til den Så vil noen fortelle litt om gitaren sin, og evnt. forandringer de har gjort med dem? 8107407[/snapback] Epiphone Les Paul Standard OOh. min kjære, kjære gitar. Elskar den, it's my Preeecccioous. Men, er det nokon som kan finne ut tabsa eller akkordane til A song For Nicole av Minor Majority? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg er så forelska i PRS designet.. Lengter etter en Custom 24, men de er dyre.. Hva er en god bruktpris på de? Og tilsvarende PRS gitarer? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg er godt fornøyd! Kan få utrolig mye forskjellig lyd ut av den grunnet morph-funksjonen 8107454[/snapback] Mnja. Det eg har høyrt at digitech har ikkje akurat overbevist. 8108830[/snapback] Kommer jo ann på hva du er ute etter og da.. Men om du er ute etter litt forskjellig vreng til en billig penge ville jeg hvertfall sjekket den ut Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Er du ute etter dårleg vreng til ein billeg penge er digitech heilt greit. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hva mener folket om Hagström-gitarer? Er f.eks. Swede- og Super Swede-modellene noe særlig tess? De koster jo heller ikke alt for mye heller (5400kr). Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Denne må jeg ha i mine innlegg, kan bli nyttig for en nybegynner Lenke til kommentar
chaiz Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 har nettop kjøpt meg nytt eksternt lydkort og mic, men jeg får det ikke helt til å fungere, tror jeg kobler litt feil med ledninger eller noe, og en detaljert bruksandvisning kom ikke med.. er det noen som driver inn med innspilling hjemme ( helst gitar og vokal o.l ) som kunne laste opp ett bilde med forklaring der jeg ser hva som skal hvor etc, er temmelig forvirra.. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg skal prøve å lære meg sangen "Revolution is my name" av Pantera, men begynnelsen er litt falske toner som skal BARE spilles med artificial harmonics. Jeg har brukt pinch harmonics i noen soloer og litt spilling i 12-17 bånd, men nå skal jeg bruke det ca. på midten av gitarene på de tjukke strengene også(EAD), noen som vet hvor jeg kan få lært meg å gjøre det? 8112505[/snapback] Yeah, nå greier jeg det, hehe Cemetary Gates funker også bra nå med pinch Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har en nettbutikk her. Trykk meg! Lenke til kommentar
ngk Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) noen som har prøvd denne se her Hva er forskellen på den og Gibson SG Standard mon tro Endret 9. mars 2007 av ngk Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 http://www.gibson.com/Products/GibsonElect...s/SG%20Special/ http://www.gibson.com/Products/GibsonElect.../SG%20Standard/ Standard ligg eit godt stykke foran. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hva mener folket om Hagström-gitarer? Er f.eks. Swede- og Super Swede-modellene noe særlig tess? De koster jo heller ikke alt for mye heller (5400kr). 8116478[/snapback] Var ein kar som kjørte ein Hagstrøm gjennom eit Vox AC30-stack forrige gong eg var innom Hagstrøm i Bergen. Låt råkkenråll som pokker. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Forelsket meg i Super sweede med en gang jeg prøvde den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå