Mr. Bojangles Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Synes faktisk BFG-en er en smule rå, men jeg har aldri prøvd den eller sette den i real life - så skal ikke uttale meg for mye. De der vinkork-aktige tonekontrollene kunne de gått drøyd. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Den manglar jo alle detaljane som gjer Les Paul til ein Les Paul. Fæl gitar. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Siden jeg suger i å tabbe så spør jeg om hjelp til å tabbe medfølgende lydklipp. Låten er forresten Borknagar - Human Nature Selv har jeg funnet ut av: -----------0---------------0------------------------ -1-3-1-0-----3---3-1-0-1-----1---------------------- ---------2-----2---------2-----2-------------------- ---------------------------------------------------- ---------------------------------------------------- ---------------------------------------------------- Human_Nature.mp3 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jernlov, jeg har selvsagt ikke peiling på tabbing, men må bare si takk for at du la det klippet der, likte det jeg hørte! Sjekket hjemmesiden til bandet, må få kjøpt meg en cd med dem asap! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jernlov, jeg har selvsagt ikke peiling på tabbing, men må bare si takk for at du la det klippet der, likte det jeg hørte! Sjekket hjemmesiden til bandet, må få kjøpt meg en cd med dem asap! 8040413[/snapback] Er vel egentlig bare den siste skiva (Origin) som er slik det klippet, der låta ligger og. De to første skivene dems er folk black metal, så ble det progressive folk metal videre derifra. Pass opp for vokalisten på Origin da (fra skive 5 til nå og egentlig), veldig irriterende og drar skiva veldig ned. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Den manglar jo alle detaljane som gjer Les Paul til ein Les Paul. Fæl gitar. 8039075[/snapback] Hehe, synes det er litt kult med halsen uten inlays, men synes kanskje de har dratt det litt for langt med treknotter og den "slitte" ( " fordi den ikke ser slitt ut, men fabrikkslitt ) finishen. Synes kanskje den estetisk peneste LP-en er den digitale, med bakside i bart tre og topp i knall blå. http://www.gibson.com/DigitalGuitarNew/gibsonDigital.html Edit: bortsett fra Star Wars stemmeskruene og knobene ... Endret 27. februar 2007 av EvenT Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Ser ikke ut som en Les Paul, bortsett fra formen.. Ser ut som en billig kopi som kinesiske gatebarn med en pistol mot ryggen har satt sammen.. Edit: Peneste Les Paul ever Endret 27. februar 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Synes kanskje den estetisk peneste LP-en er den digitale, med bakside i bart tre og topp i knall blå. 8041446[/snapback] Uæ! Les Paul. Punktum. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Samoth kjent fra Emperor selger gitaren sin på ebay. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det er jo tydelig at folket ikke har peiling på hvilke les paul som faktisk er fetest. nemlig Denne Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det er jo tydelig at folket ikke har peiling på hvilke les paul som faktisk er fetest. nemlig Denne 8044373[/snapback] Lenke til kommentar
t-horpestad Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg vil si at DETTE er den fineste Les Paul'en. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 -Ein Les Paul SKAL ha tynn binding -Ein Les Paul SKAL ha trapezoid-inlays -Ein Les Paul SKAL ha plekterbrett -Ein Les Paul SKAL ha Historic-finish (naturlige bursts, ebony osv.) -Ein Les Paul SKAL vere klarlakkert. -Ein Les Paul SKAL ha fire speedknobs og kun ein switch der den høyrer heime, no more, no less. Den eine knotten skal forresten ha kvit knob-plate. -Ein Les Paul SKAL ha PAF (m. deksel) -Ein Les Paul SKAL ha Tune'o'matic -Ein Les Paul SKAL ha synleg lønn i toppen, ikkje quilt (gjelds ikkje for ebony) Trur det var alt. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Fineste Les Paul Dere andre har alle feil. Endret 28. februar 2007 av E22o Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Den manglar ein veeeldig essensiell ting: LAKK! :---O Pluss plekterbrett, headstockbinding, PU-deksel og eit par småting. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 -Ein Les Paul SKAL ha tynn binding-Ein Les Paul SKAL ha trapezoid-inlays -Ein Les Paul SKAL ha plekterbrett -Ein Les Paul SKAL ha Historic-finish (naturlige bursts, ebony osv.) -Ein Les Paul SKAL vere klarlakkert. -Ein Les Paul SKAL ha fire speedknobs og kun ein switch der den høyrer heime, no more, no less. Den eine knotten skal forresten ha kvit knob-plate. -Ein Les Paul SKAL ha PAF (m. deksel) -Ein Les Paul SKAL ha Tune'o'matic -Ein Les Paul SKAL ha synleg lønn i toppen, ikkje quilt (gjelds ikkje for ebony) Trur det var alt. 8045431[/snapback] Er uenig i plekterbrett-saken.. Om lakken er fin nok, synes jeg ikke at plekterbrettet skal ødelegge det fine synet.. Er også uenig i noe du skriver om lakken.. Men jaja Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Denne LP'en imo den peneste Lenke til kommentar
ppppppptttttttt Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Fælt til kranglingom fineste gitar osv. PErsonlig liker jeg ikke Gibson LP, da jeg er mer stratocaster-mann... Men som guns-fan til beinmargen må jeg jo si at jeg liker Slash sin første signatur LP. Men jeg hadde nok bare kjøpt den for å se på den og kose med den. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Denne LP'en imo den peneste 8046718[/snapback] Supernice. <3 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hadde noen sagt til eg at jeg kunne fått en custom LP helt etter eget ønske skulle det vært. - Sort matt - Hals med dot-inlays kun langs halsen ovenfra - Sorte knobs - Crome evt. sort hardware Eller: - Tobacco-burst - Block-inlays - Binding på headstocken - Headstock med den der todelte Gibson "diamanten" på Pick-board på LP er horribelt etter min mening, men som en eller annen fransk fyr sa en gang for lenge siden "Jeg er ikke enig med deg, men jeg vil dø for din rett til å hevde at en LP skal ha pick-board". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå