Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

ok, kanskje ikke dette er stedet å drive med handel... :p.

men er fremdeles åpen for forslag på gitarer.. (ikke nødvendigvis en bestemt gitar, men en type/merke ect.)

kan kanskje nevne at jeg ikke hadde tenkt til å bruke mer enn maks ca. 6000 (med mindre det er en god grunn til at jeg burde bruke mer..)

Endret av andesam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du gir deg ikke :p. kommer jo litt ann på om du spille der bra, og hva slags lærer det er. Da jeg spilte i 9. spilte resten av klassen tom dooley og fikk 5, jeg spilte nirvana - polly (og sang) og fikk sterk 5..

jaja, skjønner at resten av klassen fikk 6'ere når de spilte tom dooley, men at du ikke fikk det på en vanskeligere sang?

spilte du helt elendig da?

:tease:

men, men - da holder det vel til 5'ern

får sitte og øve mye av helga da, selv om jeg kan begge rimelig bra allerede

Lenke til kommentar
BC duger ikkje til anna enn å givast vekk. :p

Nei, men +-2000? om den ikkje er totalt harva sjølvsagt.

Klar over det. ;) ( Ibanezen min.. :love: )

2000 ja. Det høres fornuftig ut. Jeg og noen andre kom frem til at +-1900 ville være bra, så det må bli noe sånt.

Hvor er det lurt å avantere sånne instrumenter forresten? En plass på nettet? (utenom qxl)

Lenke til kommentar
Fant til en kul sang og spill på elgitaren (anbefales og prøve).

Super Mario Themen :thumbup:

Ja, en klassiker den der! :w00t:

Jævlig kult. Med sound effects og greier :D

Men har ikke klart å bestemme meg helt for om jeg tror vedkommende er en veldig femi mann eller en jævlig stygg dame :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har planer om å bygge en gitar nå. Så jeg trenger litt hjelp fra dere gitarnerder. :p

- SKAL ha den nest nederste kroppen derifra.

- SKAL ha de øverste her humbuckerne.

- SKAL ha Tuneomatic bro.

- Et par av disse stemmeskruene.

Dette er noe jeg skal ha. Trenger litt hjelp angående lakkering, festing av potmetere og slikt. Noen som har noen forslag der?

Kan bli nice da. :)

Pappa bygget en Gitar for mange år siden, Ikke akuratt at den ble så bra :innocent:

Lenke til kommentar

Det er nok ikke så lurt å skulle bygge seg en gitar med dyre deler viss man ikke har noen erfaring overhodet med å jobbe inni en gitar.

Men jeg kan hjelpe deg med installasjonsveiledning for elektronikken viss det er ønskelig.

And there's NO such thing as a guitar nerd! :mad:

Folk som hører på trance, de er nerder de! :p

Jeg er forresten RASENDE på meg selv!

Klarte å spidde mitt Marshall 1960A med headstocken på min Jackson Soloist :wallbash: , så nå er det et fint hull i grillen!

Ikke at det gjør så veldig mye, men sånt er irriterende, selvom det ikke syns så veldig så var det veldig unødvendig (skjedde på en ganske bisarr måte).

Har klart å holde begge kabinettene mine strøkne i 2 år (med unntak av en rift i elefantskinnet på 1960B som kom slik fra butikken :( )

Synderen :mad: :SL1_and_Marshall.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...