edge Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Mad skills 7976895[/snapback] Verkeleg? Temmeleg sloppy spelt spør du meg. 7977195[/snapback] Synes berre det å kunne sangen i hovudet er rått. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 det der var lame! Han har jo bare på en fryktelig vreng. Det er jo bare å tryke litt på strengene da. Oisann, midt i filmen var det jo litt bra, men det tapte seg visst etterhvert... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Lenke til kommentar
Badering Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Er denne gitaren noe tess? Den ser så JÆVLIG kul ut :3 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Er denne gitaren noe tess? Den ser så JÆVLIG kul ut :3 7977694[/snapback] Fender generelt er tess Du burde prøve før du eventuellt kjøper da Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei. Kanskje litt noob spørsmål, men finnes det forskjellige tykkelser på nylonstrenger? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jepp, det gjør det Hvilken gitar har du og hvilken streng er det snakk om? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: 7977599[/snapback] :!: Har handlet meg en del nye gitarbøker nå, en om lead-teknikk og en om musikkteori. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Si gjerne litt om den i gitartråden for nybegynnere hvis du finner dem nyttige - Martin Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jepp, det gjør det Hvilken gitar har du og hvilken streng er det snakk om? 7978807[/snapback] Har tenkt på å kjøpe strengsett til en gammel kassegitar som har hengt på veggen her lenge. Men er faktisk i tvil om det er stål eller nylon som skal på den. Stolen er lik som på nylonstrenger'n min, men det har "alltid" vært stålstrenger på den. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Se i andre enden... Hvis gitaren har stemmeskrue av metall som denne er den antagelig laget for stålstrenger: Om den har slike stemmeskruer er den laget for nylonstrenger: Edit: Sjekk også sporene i sadelen. (Hvis den er original.) Du ser spesielt på den tynne e-strengen om det er plass til en nylonstreng, som er mye tykkere enn stålstrengen. Det kan selvsagt hende at den er byttet ut, i så fall kan du bytte tilbake. Det bør du få en fagmann til å gjøre, slike at strengehøyde med mere blir riktig. Geir Endret 20. februar 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Da er det en nylonstrenger ja. Er det en spesiell tykkelse jeg burde gå for når jeg kjøper nye strenger? Lenke til kommentar
chaiz Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg orket ikke starte en ny tråd så jeg bare spør her. Jeg har tenkt å skaffe meg Cubase og begynne å spille inn litt diverse, jeg trenger da også et eksternt lydkort, hvorfor det egentlig? hadde satt pris på en detaljert forklaring på det. på forhånd takk Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Jeg orket ikke starte en ny tråd så jeg bare spør her. Jeg har tenkt å skaffe meg Cubase og begynne å spille inn litt diverse, jeg trenger da også et eksternt lydkort, hvorfor det egentlig? hadde satt pris på en detaljert forklaring på det. på forhånd takk 7984251[/snapback] Du trenger ikke nødvendigvis et eksternt lydkort. Du kan få vanlige pci lydkort som gjør samma nytten og da kan man også ha flere en 2 innganger. det er begrenset hvor mange innganger et Usb 1 lydkort kan ha, og USB 2 lydkortene kan bli litt dyre. et annet alternativ er firewire dersom du har dette på din pc. Endret 20. februar 2007 av Erelend Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Se i andre enden... Hvis gitaren har stemmeskrue av metall som denne er den antagelig laget for stålstrenger: 7982561[/snapback] Det er mer korrekt å se etter tykkelsen på sporet til E strengen som du nevnte, det finnes nylongitarer med slike stemmeskruer også... Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Gitaren det er snakk om her har hode som på bilde under: Har kjøpt nylonstrenger, så nå funker alt bra. Endret 20. februar 2007 av poborsky Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Kjøpte meg en Fender startpakke i forrige uke og nå er jeg helt sår på fingertuppene og kan ikke spille mer Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Få se bilder av den fantastisk billige fenderpakka di Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 here you go Litt dårlig kvalitet, har ikke kamera her, så jeg brukte mobil Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Få se bilder av den fantastisk billige fenderpakka di 7986999[/snapback] Jævla idiot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå