Askeflink Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg tenker på å kjøpe denne. Virker den bra? Jeg er helt totalt nybegynner og kan ikke spille noe særlig gitar for å nevne det. http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=41...=15678#shipping Lenke til kommentar
ngk Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) på min roland cube 30 watt er det ein inngang som heiter foot sw, ka godt kan den gjere? 7826855[/snapback] Foot sw. er forkortning på foot swith, altså ein fotpedal. Eg reknar med at den porten er beregna på den pedalen som vanlegvis følgjer med cuben, som du kan velge av/på disortion/overdrive. Har du den ikkje? 7826870[/snapback] Det følger ikke med en foot switch på cube`n Men du kan kjøpe en BOSS FS-5U foot switch og bruke den til å veksle mellom jc clean og lead innstillingene tror du også kan slå av og på EXF med den Endret 29. januar 2007 av ngk Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...648&pos=3&tot=5 Noe ved den gitaren som jeg likte =D Over til noe annet.. Åssen er lyden i ENGL Screamer? Kim? 7826989[/snapback] Engl Screamer er den beste forsterkaren eg har eigd. EOD. Einaste minus er at den burde ha vore på 22-30w og ikkje 50. Håplaus amp til oppmikkng. Endret 29. januar 2007 av KimNK Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hepp Hepp. Jeg er veldig nær til å invistere i ett TonePort UX1 kort fra line6. Noen gode tips om hvor de selger det til en bra pris? Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg tenker på å kjøpe denne. Virker den bra? Jeg er helt totalt nybegynner og kan ikke spille noe særlig gitar for å nevne det. http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=41...=15678#shipping 7827175[/snapback] Njaaa. Du får jo mye for pengene (gitar, bag, tuner og strenger for 399,- pluss frakt), men du kan ikke akkurat regne med at gitaren holder høy standard. Den er sikkert ikke no særlig å spille på, har antageligvis dårlig lyd og vil vel ikke vare særlig lenge. Personlig ville jeg heller aldri kjøpt en gitar der de ikke engang skriver merke og modell (står kun at det er en full størrelse klassisk). Anbefaler deg å heller gå innom din lokale instrumentbutikk og se hvilke nybegynnerpakker de har der. Du må regne med å gi litt mer da, men så får du også et mye bedre instrument, nesten uansett hva de har av pakker der. Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 på min roland cube 30 watt er det ein inngang som heiter foot sw, ka godt kan den gjere? 7826855[/snapback] Foot sw. er forkortning på foot swith, altså ein fotpedal. Eg reknar med at den porten er beregna på den pedalen som vanlegvis følgjer med cuben, som du kan velge av/på disortion/overdrive. Har du den ikkje? 7826870[/snapback] Det følger ikke med en foot switch på cube`n Men du kan kjøpe en BOSS FS-5U foot switch og bruke den til å veksle mellom jc clean og lead innstillingene tror du også kan slå av og på EXF med den 7827199[/snapback] ach so. kjøpe meg ein slik kanskje Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg tenker på å kjøpe denne. Virker den bra? Jeg er helt totalt nybegynner og kan ikke spille noe særlig gitar for å nevne det. http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=41...=15678#shipping 7827175[/snapback] Njaaa. Du får jo mye for pengene (gitar, bag, tuner og strenger for 399,- pluss frakt), men du kan ikke akkurat regne med at gitaren holder høy standard. Den er sikkert ikke no særlig å spille på, har antageligvis dårlig lyd og vil vel ikke vare særlig lenge. Personlig ville jeg heller aldri kjøpt en gitar der de ikke engang skriver merke og modell (står kun at det er en full størrelse klassisk). Anbefaler deg å heller gå innom din lokale instrumentbutikk og se hvilke nybegynnerpakker de har der. Du må regne med å gi litt mer da, men så får du også et mye bedre instrument, nesten uansett hva de har av pakker der. 7830338[/snapback] De nevner jo merke? Selv om merket Birk er relativt ukjent. Jeg hadde ikke egentlig tenkt til å gi så mye for en gitar, men jeg kan vel sjekke opp litt. Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Pssst... Om nokon er interessert i ein billig BC Rich. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg tenker på å kjøpe denne. Virker den bra? Jeg er helt totalt nybegynner og kan ikke spille noe særlig gitar for å nevne det. http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=41...=15678#shipping 7827175[/snapback] Søppel. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Jeg tenker på å kjøpe denne. Virker den bra? Jeg er helt totalt nybegynner og kan ikke spille noe særlig gitar for å nevne det. http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=41...=15678#shipping 7827175[/snapback] Søppel. Enkelt og greit. 7833743[/snapback] Jepp, denne fjøla er sikkert betre å spele på. Endret 30. januar 2007 av huf Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Sikler på Ibanez MTM-1 her nå. Greit nok at det er signaturmodell, men faen så rå den ser ut Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det er snasen farge på den hvertfall Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Sikler på Ibanez MTM-1 her nå. Greit nok at det er signaturmodell, men faen så rå den ser ut 7835155[/snapback] Er det en uting om det er en signaturmodell? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Rimelig tacky inlays, spør du meg. Liker best når inlaysene gjør minst mulig ut av seg. Dot, slike "usynlige" som er på en del Jackson gitarer eller aller helst bare noen små merker oppå halsen. Det finnes klart unntak her, liker godt DNA inlaysene som er på Vai-signaturen eller block inlaysene som er på en del dyre Les Paul gitarer. De er på en måte så utsmykket at en helt bar hals ville sett "uferdig" ut. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hmm... Får kanskje fingrane i ein Greco Black Beauty Les Paul no. Er smått usikker på svart LP eigentleg. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Sort blank Les Paul er utrolig stilig synes jeg. Jeg synes det er den finishen som kler gitaren best, og med Black Beauty har du vel også gullfargede pickup-cover. Det er også rimelig fett. Hvordan er egentlig Greco i kvalitet. Har hørt om merket, men hvordan er de i forhold til andre LP-kopier som f.eks. Ibanez sine? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Juler Ibanez så kraftig at det er flaut. Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hva heter det røret noen bruker rundt fingeren når de spiller... har helt glemt det Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Slide (metall, som regel messing) Bottle neck (glass) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå