jealei Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 ver det denne du så etter? her Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) til E22o: åh det var synd å høre. men er ikke så vanskelig å laste opp, bare bruk rapidshare eller megaupload eller noe sånn. jeg får ikke linken din til å funke, "Connection refused" står det. kan du ikke fikse det? 7785183[/snapback] Er ikke min side^^ Men den derre Ibanez RG321MH-en. Hvordan er det med en matt finish? Er sånn "ekkel" på spille på i forhold til en med lakk? Og er den lakkert i det hele tatt? Endret 24. januar 2007 av E22o Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg ville hørt med Pusur1993, han kjøpte vel nylig en slik gitar E22o. Send han en PM du Jeg har mattlakket gitar og erfarer ikke det som noe problem i det hele tatt. Begrenset hvor mye lakken på kroppen kan hindre spillingen din, føler jeg. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) PM er sendt til ham! Men, vil gitaren være sånn at man kan kutte seg^^, eller er den glatt? PÅ den matte lakken altså. Myst84: Laster opp fila nå. Edit: Leif Endret 24. januar 2007 av E22o Lenke til kommentar
Badering Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 PM er sendt til ham! Men, vil gitaren være sånn at man kan kutte seg^^, eller er den glatt? PÅ den matte lakken altså. Myst84: Laster opp fila nå. Edit: Leif 7789479[/snapback] Akkurat det der hørtes veldig emo ut Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Er det nokon i Bergen som forhandler Orange? 7784603[/snapback] Hagstrøm har! Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 takker så mye E22o! 7790106[/snapback] Her er linken: http://www.megaupload.com/?d=LJSKL19U Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hagstrøm har! 7790361[/snapback] Sikker? har ikkje sett dei gongene eg har vore innom. Dei fører kanskje Matamp òg? Dei køyrer vel mykje det samme som tre45. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Hagstrøm har! 7790361[/snapback] Sikker? har ikkje sett dei gongene eg har vore innom. Dei fører kanskje Matamp òg? Dei køyrer vel mykje det samme som tre45. 7790557[/snapback] Det er Music Trade/GulmoenEngh som har orange i Norge. Hagstrøm er forhandler for GE- men hvorvidt Hagstrøm tar inn Orange produkter er etter deres eget forgodt befinnende, men de kan skaffe det. Andre TM/GE forhandlere i Bergen Endret 24. januar 2007 av js79 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Eg tykkjer òg mykje det samme, men betyr det igjen at gitaren er dritt? Neppe. 7783502[/snapback] Nei, den kan være bra den Jeg som formulerte meg litt feil bare Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Er det noen her som har prøvd noen av Swineshead pick-upene? Syntes de hørtes bra ut, og ganske rimelige også! Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Men, vil gitaren være sånn at man kan kutte seg^^, eller er den glatt?PÅ den matte lakken altså. 7789479[/snapback] Matt lakk vil jo bare si at den ikke skinner. Det er jo fortsatt lakk, så den vil være glatt. Har planer om å omlakkere min daphne blue strat til matt svart, og ta på et slags mønster. Må bare finne et bra et først. Når jeg først poster i tråden her kan jeg jo spørre om et tips og. Tidligere nevnte Stratocaster støyer litt for mye for min smak, har dere noen gode råd for å unngå dette? Den har vel 3 standard Fender single coil pickups. Spiller på en Marshall MF350, med Boss Metalzone og Boss DD6 Digital Delay-effektbokser. Vil f.eks en Noise Suppressor-pedal hjelpe, eller er det mer som må til? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 ver det denne du så etter? her 7786778[/snapback] Akkurat! Tusen takk Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Men, vil gitaren være sånn at man kan kutte seg^^, eller er den glatt?PÅ den matte lakken altså. 7789479[/snapback] Matt lakk vil jo bare si at den ikke skinner. Det er jo fortsatt lakk, så den vil være glatt. Har planer om å omlakkere min daphne blue strat til matt svart, og ta på et slags mønster. Må bare finne et bra et først. Når jeg først poster i tråden her kan jeg jo spørre om et tips og. Tidligere nevnte Stratocaster støyer litt for mye for min smak, har dere noen gode råd for å unngå dette? Den har vel 3 standard Fender single coil pickups. Spiller på en Marshall MF350, med Boss Metalzone og Boss DD6 Digital Delay-effektbokser. Vil f.eks en Noise Suppressor-pedal hjelpe, eller er det mer som må til? 7794308[/snapback] Det du opplever ersikkert "hum" fra pickupane. Du kan prøve å bytte til Noiseless pickups, nokon elskar lyden i dei, men andre hatar den. Kva slags Strat er det du har? Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) eg har begynnt å bli tom for inspirasjon til å spele gitar, og tom for sangar..... er ikkje noko god, kan spele sånn som paranoid, og nothing else matters. nokon forslag? eg spelar omtrent kun aleine, har av og til trommis med, men det er ca 1 gang i veka so.... Edit: er det nokon som er flinke med musikkskaping her? I musikken (forholdsvis lame) prøvar vi å spele litt (lame) musikk. ein av sangane er Da Doo Ron Ron av E. Greenwich/J.barry/B.spector Læraren spurte om eg kunne spele ein liten solo, er det nokon som kan lage ein? akkordane er [G] I met her on a monday and my [H] heart sood still. Da [D] doo ron ron ron, da [G] do ron ron [G] somebody.... [C] name ........ G G G [C] heart stood stil osv. "blokkfløyte" notane står der. kan eg "finne" dei på gitaren og berre spele dei? eller kan nokon lage noko? Endret 25. januar 2007 av lassaron-jon Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Lurer litt på å snuse på en akustisk gitar. Noen som vet om noen gode, ikke alt for dyre?(<5000?) Cheers Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Noen som har noen Glittertind-tabs? Ikke sangen av Dimmu Borgir, men one-man-bandet Glittertind. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Når jeg først poster i tråden her kan jeg jo spørre om et tips og. Tidligere nevnte Stratocaster støyer litt for mye for min smak, har dere noen gode råd for å unngå dette? Den har vel 3 standard Fender single coil pickups. Spiller på en Marshall MF350, med Boss Metalzone og Boss DD6 Digital Delay-effektbokser. Vil f.eks en Noise Suppressor-pedal hjelpe, eller er det mer som må til? 7794308[/snapback] Det du opplever ersikkert "hum" fra pickupane. Du kan prøve å bytte til Noiseless pickups, nokon elskar lyden i dei, men andre hatar den. Kva slags Strat er det du har? 7795852[/snapback] Etter å ha lest litt rundt på fender.com har jeg kommet fram til at det må være en Classic Series ‘50s Stratocaster®, siden den er den eneste med fargen jeg har. Den er produsert i Mexico. Kjøpte den i 2001. Støyen er forresten ikke bare hum, det kommer også noen ganske skjærende "knitrelyder". Hvordan er lyden i noiseless pickups da? Og hva er det som gjør at noen hater den? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 MEGA Ros til E22o: TUSEN takk skal du ha for linken! nå har jeg gjort en ekstrem rydding av alle tabs jeg hadde fra før og kan meddele at nå sitter jeg med over 100 000 Guitar Pro tabs. Hvis det er noen som ønsker seg denne samlingen, er det bare å skrike ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå