Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo kjøpe ein ekte Les Paul da :shrug: Kanskje ein modell som ikke er så voldsomt dyr. De lager ikke Special lenger, men Menace

er ganske god å spille på. Har prøvd ein. Så ser den jo litt grimm ut. Du kan også vurdere brukt.

 

Liker du å onanére? Da funker en god Jackson.

 

Edit: Laif

Endret av Veitafan
Lenke til kommentar
Kan jo kjøpe ein ekte Les Paul da  :shrug: Kanskje ein modell som ikke er så voldsomt dyr. De lager ikke Special lenger, men Menace 

er ganske god å spille på. Har prøvd ein. Så ser den jo litt grimm ut. Du kan også vurdere brukt.

 

Liker du å onanére? Da funker en god Jackson.

 

Edit: Laif

7745178[/snapback]

 

Jeg er lei Les Pauler.. hehe.. Skal ha PRS, Strat/Tele eller V-gitar neste gang :-----------D

Lenke til kommentar
Noen som vet åssen man ser tabsa på denne siden? fremdels ingen som har noen foreslag på elgitar eller forsterker?

7746830[/snapback]

 

NOTE:

 

We are currently negotating license agreements to offer you official & correct tablature and lyrics. This should be available in a few weeks. Please bookmark this page and check back regularly.

Lenke til kommentar
Nokon som har peiling på Fender TC90 Thinline Tele/Strat? Den såg utruleg spennandes ut, med hul tynn kasse, og s/d-mics.

 

TWFA?

 

Ser no steike flott ut i alle fall. :)

 

http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics.../7/5/269875.jpg

 

Ser på prisen at dei ligg på rundt 5-6k, så då er dei vel bygd i Asia?

7745616[/snapback]

Det er en limited edition bygget i Korea i 2004. Killer pickup'er, dog med en del single coil hum, og en stilig gitar. Men byggekvaliteten er visst litt variererende fra gitar til gitar. Jeg har hørt flere folk anbefale at man kjøper i en butikk hvor man kan prøve den først. Men jeg tviler på at mange av dem har funnet veien til Norge.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Nokon som har peiling på Fender TC90 Thinline Tele/Strat? Den såg utruleg spennandes ut, med hul tynn kasse, og s/d-mics.

 

TWFA?

 

Ser no steike flott ut i alle fall. :)

 

http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics.../7/5/269875.jpg

 

Ser på prisen at dei ligg på rundt 5-6k, så då er dei vel bygd i Asia?

7745616[/snapback]

Det er en limited edition bygget i Korea i 2004. Killer pickup'er, dog med en del single coil hum, og en stilig gitar. Men byggekvaliteten er visst litt variererende fra gitar til gitar. Jeg har hørt flere folk anbefale at man kjøper i en butikk hvor man kan prøve den først. Men jeg tviler på at mange av dem har funnet veien til Norge.

 

Geir :)

7751066[/snapback]

 

Takk for svar.

 

Var bygd i Asia som eg trudde då. Eg skal høyre med den lokale sjappa om dei har noko erfaringar med den. Har verkeleg lyst å prøve ut ein.

 

Finns det andre liknande Fender-modellar med hul kasse som eg bør vurdere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...