Tuttebobo Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Wow. Les Paul, så beskrivande. Epi Special eller Gibson Standard 1957 med alnicos? 7744476[/snapback] Ja.. hæhæ.. En Morgan.. Utrolig god å spille på, men er lei den.. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Kan jo kjøpe ein ekte Les Paul da Kanskje ein modell som ikke er så voldsomt dyr. De lager ikke Special lenger, men Menace er ganske god å spille på. Har prøvd ein. Så ser den jo litt grimm ut. Du kan også vurdere brukt. Liker du å onanére? Da funker en god Jackson. Edit: Laif Endret 17. januar 2007 av Veitafan Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Kan jo kjøpe ein ekte Les Paul da Kanskje ein modell som ikke er så voldsomt dyr. De lager ikke Special lenger, men Menace er ganske god å spille på. Har prøvd ein. Så ser den jo litt grimm ut. Du kan også vurdere brukt. Liker du å onanére? Da funker en god Jackson. Edit: Laif 7745178[/snapback] Jeg er lei Les Pauler.. hehe.. Skal ha PRS, Strat/Tele eller V-gitar neste gang :-----------D Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Kan ikke bli lei Les Paul!! Jeje, PRS ja. Har du mye gryn kan du får deg en kjempegod gitar der. Signaturgitaren til Carlos Santana er jo pulbar . Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Mulig jeg er sær, men liker ABSOLUTT IKKE signatur gitarer.. (ja jeg veit at blandt annet Les Paul er en signatur gitar, fra Mr. Les Paul, men det blir no annet) Lenke til kommentar
huf Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Nokon som har peiling på Fender TC90 Thinline Tele/Strat? Den såg utruleg spennandes ut, med hul tynn kasse, og s/d-mics. TWFA? Ser no steike flott ut i alle fall. Ser på prisen at dei ligg på rundt 5-6k, så då er dei vel bygd i Asia? Endret 17. januar 2007 av huf Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Den var ganske flott ja! Kan godt sende meg en slik i posten, har jo bursdag snart... Lenke til kommentar
jealei Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Noen som vet åssen man ser tabsa på denne siden? fremdels ingen som har noen foreslag på elgitar eller forsterker? Endret 17. januar 2007 av jealei Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Noen som vet åssen man ser tabsa på denne siden? fremdels ingen som har noen foreslag på elgitar eller forsterker? 7746830[/snapback] NOTE: We are currently negotating license agreements to offer you official & correct tablature and lyrics. This should be available in a few weeks. Please bookmark this page and check back regularly. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) åja, la ikke merke til det, hehe, men fremdeles ingen som har foreslag til gitar og forsterker? tenkte litt på denne forsterkeren og denne gitaren, noen som vet hvor mange bånd det er på denne? også tenkte jeg litt på denne noen vet om det er å få i svart? Endret 18. januar 2007 av jealei Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 24 bånd på den gitaren.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Denne gitaren var rett og slett nydelig *vil ha* Link: Fender Showmaster Strat Men! Relativt lettspil gitar, med noe tykkere hals enn en Strat, og som kan kjøpes brukt for 3-4000. Tips? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Nokon som har peiling på Fender TC90 Thinline Tele/Strat? Den såg utruleg spennandes ut, med hul tynn kasse, og s/d-mics. TWFA? Ser no steike flott ut i alle fall. http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics.../7/5/269875.jpg Ser på prisen at dei ligg på rundt 5-6k, så då er dei vel bygd i Asia? 7745616[/snapback] Det er en limited edition bygget i Korea i 2004. Killer pickup'er, dog med en del single coil hum, og en stilig gitar. Men byggekvaliteten er visst litt variererende fra gitar til gitar. Jeg har hørt flere folk anbefale at man kjøper i en butikk hvor man kan prøve den først. Men jeg tviler på at mange av dem har funnet veien til Norge. Geir Lenke til kommentar
huf Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Nokon som har peiling på Fender TC90 Thinline Tele/Strat? Den såg utruleg spennandes ut, med hul tynn kasse, og s/d-mics. TWFA? Ser no steike flott ut i alle fall. http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics.../7/5/269875.jpg Ser på prisen at dei ligg på rundt 5-6k, så då er dei vel bygd i Asia? 7745616[/snapback] Det er en limited edition bygget i Korea i 2004. Killer pickup'er, dog med en del single coil hum, og en stilig gitar. Men byggekvaliteten er visst litt variererende fra gitar til gitar. Jeg har hørt flere folk anbefale at man kjøper i en butikk hvor man kan prøve den først. Men jeg tviler på at mange av dem har funnet veien til Norge. Geir 7751066[/snapback] Takk for svar. Var bygd i Asia som eg trudde då. Eg skal høyre med den lokale sjappa om dei har noko erfaringar med den. Har verkeleg lyst å prøve ut ein. Finns det andre liknande Fender-modellar med hul kasse som eg bør vurdere? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Du har jo Tele Thinline da: 1969 med standard tele pickup'er 1972 reissue med to "Wide range" humbuckere Begge er laget i Mexico, så byggekvaliteten er førsteklasses (i forhold til prisen). Geir Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 I dag fikk jeg gitaren min Ble til en Epiphone Les Paul Custom, fikk ikke jobbet meg opp nok til en Gibson denne ferien, så får se om det ikke blir en Gibson eller en Strat til sommeren Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 er morgan strat med laney 65w forsterker til 3999 bra for en nybegynner eller? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 er morgan strat med laney 65w forsterker til 3999 bra for en nybegynner eller? 7754056[/snapback] Er du helt nybegynner eller har du spilt gitar før? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 er morgan strat med laney 65w forsterker til 3999 bra for en nybegynner eller? 7754056[/snapback] Bra nok for en nybegynner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå