Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey!

Jeg har sett litt på denne gitaren, en Gibson Angus Young Signature SG til 16.000kr. Tror dere at dette er noe og satse på??  :)

7718046[/snapback]

Gitaren er god den (spilt på den bittelitt), men.. Altså, en signatur modell til SÅ masse penger? Er det ikke litt kjipt å stå på scenen med en signaturmoell, og leke Angus?

Bare mine synspunkter.. Synes at en signaturmodell blir dumt om du "slår igjennom" i mindre skala..

Lenke til kommentar

1.

har spelt litt gitar no, både akkustisk og el. men eg trenger forslag til fleire sangar.

har spelt ein del p

patterns in the ivy (+II) av opeth

Nothing else matters

litt stairways to heaven

er det nokon som har eit par sangar som ikkje er så alt for langt vekke frå dei sangane i vanskelighetsgrad og som låter bra?

2. nokon tips til korleis eg kan lære soloar lettare, prøvar meg på nothing else matters sin og black sabbath - paranoid.

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp nuh, gitarlæreren min har bedt meg lage en solo til "Steve Miller - Abracadabra" den skal være bygd ut av Moll pentatonsik eller noe, lurte på om noen kunne gi noen tips til noen tabs som jeg kanbruke eller noe slikt ;) Den skal fremføres foran publikum eller noe tror jeg :p

Lenke til kommentar
Veit ikkje kor dreven du er, men To Bid You Farewell av Opeth er ein liten fingertwister.

7726801[/snapback]

er ikkje den med 3-4 gitarer? alle tabs og guitarpro tabs legger opp til fleire so det blir ikkje so veldi bra :no:

7728256[/snapback]

2 stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...