Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan gi meg gode begrunnelser til at jeg skal få lov til å kjøpe meg gitar?

Jeg er 14, bruker mye penger, og mamma synes ikke jeg skal ha gitar, siden hun mener jeg bare kommer til å bruke den i 2 måneder, så legge den ifra meg, det kommer jeg ikke til å gjøre.

Så har du noen ting jeg kan si til henne slik at jeg får lov å kjøpe gitar?

Lenke til kommentar

At mor di ikke vil at du skal begynne å spille gitar syns jeg ærlig talt er helt bak mål :p På en annen side har hun jo kanskje et poeng, du kan jo høre med hun om hun kjenner noen som spiller. Da kunne du kanskje lånt en grei stålstrenger og funnet ut om det faktisk er noe for deg :)

Lenke til kommentar
Noen som kan gi meg gode begrunnelser til at jeg skal få lov til å kjøpe meg gitar?

Jeg er 14, bruker mye penger, og mamma synes ikke jeg skal ha gitar, siden hun mener jeg bare kommer til å bruke den i 2 måneder, så legge den ifra meg, det kommer jeg ikke til å gjøre.

Så har du noen ting jeg kan si til henne slik at jeg får lov å kjøpe gitar?

7673235[/snapback]

Kjøp deg noe brukt som er i fin stand. Det holder en god stund uten å koste skjorta.

Lenke til kommentar

Hmm.. Cube 30 eller 60..? Skal ha cube etter bursdagen min(i morra), men finner så mange cons & pros mellom de to at jeg blir helt forvirra. Folkene på musikkhuset mener at 30 spiller grautete i motsetning? Noen med noen konkrete meninger om hvilken som er best?

Anyhoo:

Til helga skal jeg til pappa og prøve en Marshall DSL 100, tror jeg det var :dribble:

Endret av edge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...