flodhest Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Man kan fort misforstås når man glemmer punktum ja. La de til nå. Okey, så det er de som er vanlige å bruke på nylonstrenger da? Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg gikk for en Alhambra 4P, som jeg kjøpte i dag på Riff Fin lyd, fin gitar som er tålig lett å spille på. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Jeg har et lite problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med: Når jeg spiller barre-akkorder som F7, G7 osv. skurrer D-strengen. Jo mer jeg prøver å forbedre hvordan jeg legger pekefingeren, jo verre blir det og håndleddet begynner å verke. Noen som har noen stalltips? Eksempel: Endret 4. januar 2007 av Lungemannen Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Du kan prøve å skru den opp litt høyere. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg har et lite problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med: Når jeg spiller barre-akkorder som F7, G7 osv. skurrer D-strengen. Jo mer jeg prøver å forbedre hvordan jeg legger pekefingeren, jo verre blir det og håndleddet begynner å verke. Noen som har noen stalltips? Eksempel: 7642005[/snapback] Prøv å legge pekefingeren nærmere det nederste båndet Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 er det mulig å få ein lyd på roland cube 30 watt som ligner på overdriven guitar? isåfall, korleis? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Vri litt på denne kanskje? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Still på "Brit Combo" og finstill litt på "Gain", så er bør du være rimelig close Edit: Er meeeget lenge siden (i hvert fall to-tre dager) jeg spilte på en Cube, så ikke ta alt jeg sier for god fisk Endret 5. januar 2007 av EvenT Lenke til kommentar
srbz Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Vri litt på denne kanskje? 7651599[/snapback] Husk å trykke på select-knappen til venstre for den knotten, slik at lampen lyser rødt. Endret 5. januar 2007 av surbz00r Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Skal kjøpe gitar neste måned, men forsterker og effekt-pedal. Men, jeg er helt ny, hvordan skal jeg klare å stemme den? Hvordan er det lettest å lære seg å spille gitar på egenhånd? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Jøss, rocket science detta her, Cube greiene altså Uansett, jeg vil ha . En strat generelt egentlig - det er noe alle burde ha, men den der var spesielt fin! Endret 6. januar 2007 av KompleX Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Skal kjøpe gitar neste måned, men forsterker og effekt-pedal. Men, jeg er helt ny, hvordan skal jeg klare å stemme den? Hvordan er det lettest å lære seg å spille gitar på egenhånd? 7654039[/snapback] Kjøp en stemmeboks, alt blir så mye lettere med det. Jeg kjøpte denne og syns den er helt ok, men den mangler metronom, noe jeg ikke savner (enda ihvertfall). Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg er helt ny innen gitar, jeg har runda guitar hero på expert, og fikk veldig lyst på gitar Noen som bruker Guitar Pro? Når det står noter, og hvor man skal utføre dem, skal man da ta høyre handen over alle strengene? Jeg er høyrehendt. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Er det noen som kan finne tabs til introen til tv serien "Stingers"? Altså detektimen på NRK på fredager... Har prøvd å søke på 'stingers theme tab' og sånn, men finner ikke noe... Håper noen klarer å finne tabs til den! Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Noen her som har fender stratocaster? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Noen her som har fender stratocaster? 7657825[/snapback] Ja? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Noen her som har fender stratocaster? 7657825[/snapback] Ja? 7657838[/snapback] legg ut bilde da? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Her er noen bilder av min Ibanez RG350DX Lenke til kommentar
srbz Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Noen her som har fender stratocaster? 7657825[/snapback] Ja? 7657838[/snapback] legg ut bilde da? 7657866[/snapback] Her er min. Men det finnes en egen tråd for dette. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 her er bilde av Ibaneze'n og fenderen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå