Jernlov Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvor mye ga du for den ny? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg fikk den av faren min brukt! Vet ikke hvor mye den har gått får før! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg har sett en aldeles nydelig gitar på eBay. En 1955 Guild X500 eller X550 Stuart med soapbar pickuper. Flammelønn bunn og sider, og grantre lokk. Bedre gitarer er det knapt laget. Desverre kommer den sikkert til å gå for det dobbelte av hva den står i nå, altså over 20 000 kroner. Det har jeg ikke råd til. Gitaren gikk for 5400 dollar til slutt! Noen mennesker har for mye penger. Geir Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Virker ikke som en dårlig pris for hva i følge deg er en høy-rangerende gitar Sikkert noe av de spesialinteresserte kan spe på seg en gang i livet. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Sant nok. Bare trist at det er mye mer enn jeg har råd til. For det var en gitar jeg ellers hadde ønsket meg... Geir Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Ja det er ikke alltid en har nok for hånd for slike anledninger, det er vel derfor jeg har en jobb for å hjelpe folk med akkurat det, hehe Sitter nå og venter på lønning for å få kjøpt min Gibson Les Paul med Faded Worn Brown finish. Sitter på jobb og leser noen reviews på nettsider av slag og gleder meg mer og mer til å ha den til odel og eie. Bemerket meg denne av en angivelig erfaren person innen lyd: I am in the recording business and I have used this guitar in the studio so many times. I have done work with some of music's finest and this guitar has lived up to every genre of rock. I have worked with Avenged Sevenfold, Metallica, Death Cab for Cutie, and All American Rejects. All as of the last two years... I highly recommend this guitar and do not listen to those phony reviews that this guitar is bad because it is as go as a $2,500 Gibson. Blir en noe forsinket julaften på meg, men det blir moro lell Endret 27. desember 2006 av Trynemjoel Lenke til kommentar
LedZeppelin Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg har 4k og skal ha meg akustisk gitar, jeg har en venn i England som kan hjeøpe meg så jeg kan spare noen kroner der. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Var og prøvde en aldeles herlig hvit 76' Explorer i musikkbutikken i dag. Kjørte den gjennom et Orange halfstack, smådigg lyd Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Musikkbutikken? Er det bare en igjen i Sandnes? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kjøpte Grover Allman plekter i går med norsk flagg på Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg bruker ikke plekter... Er det lurt? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg bruker ikke plekter... Er det lurt? 7593837[/snapback] Alt etter hvca du spiller. Av o gtil passer fingerklimpring, av og til passer plekterspilling. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg bruker ikke plekter... Er det lurt? 7593837[/snapback] Det er lurt å lære seg å spille med plekter.. Jeg har akkurat startet.. Vanskelig.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Pøh. Spill som det passer det. Høres det bra ut, er det bra. Bom basta. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Mark Knofler spiller uten plekter, ble ikke mye av en gitarspiller av han gitt Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Musikkbutikken? Er det bare en igjen i Sandnes? 7591303[/snapback] Vet ikke hvor mange det er, har alltid likt Sagevik - så handler nesten bare der. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hallao, nå nærmer det seg mitt første gitar-kjøp. Har bestemt meg for en Epiphone Les paul standard. Syntes den var fin og spille på, har lånt en før. Hvor mye er det vanlig å gi for de? Nye altså. Kikka på denne her: http://musikkland.no/shop/default.aspx?ProdId=1817654 (den fargen heter Sunburst?) Nå så jeg at den kosta 4490,- på intersalg.no http://www.intersalg.no/product/251/368/31...l_Standard.html Det er vell en grei nybegynner gitar dette? Veldig takknemelig for respons! Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg betalte 4500,- på sound1 for min. Tror nok det er ca hva du må forvente å betale. Det er en bra gitar med tøft utseende og kul lyd. Fargen heter Heritage Cherry Sunburst Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Flott, da tenker jeg at jeg går for denne: http://www.sound1.no/portal/asp/produktdet...?Produkt_ID=956 Kommer fortsatt til å ha noen dager å bestemme meg på men den tror jeg at det blir. Kommer nok til å øve mye på black sabbath, etc. Ting med ikke så vanskelig riff og tempo. Noen som syntes dette er et dårlig kjøp kan bare si ifra de og. edit: http://www.riff.no/butikk/product_info.php...c863a7f2582c53e Denne står også høyt, takk til hylo for hjelp. Endret 29. desember 2006 av lanez-nor Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har hørt flere som sier Riff er useriøse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå