Tuttebobo Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det meste av nirvana. Lenke til kommentar
SilentType Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Håper ingen har spurt om dette før.... Noen som har tips til el gitar med innebygget forsterker? Jeg mener å ha sett Roger McGuinn spille en sånn gitar på et tv-program en gang... Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 er det noen som kan tagne eller har en side/fil der hvor du viser alle tonene i en pentaton skala? jeg kan lissom 1-4 1-3 1-3 1-3 1-4 1-4 men har lyst å vite over hele gitaren lissom Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 er det noen som kan tagne eller har en side/fil der hvor du viser alle tonene i en pentaton skala? jeg kan lissom1-4 1-3 1-3 1-3 1-4 1-4 men har lyst å vite over hele gitaren lissom 7417843[/snapback] http://www.all-guitar-chords.com/reverse_scales.php bare trykk inn det du kan Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 fekk epiphone les paul standard i dag, men den var levert med ei "flis"kva syns dåke om at ein ny gitar kjeme slik som det her? det er ikkje ei veldig stor men vises godt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor edit: ops, litt stort, og litt mykje rot på rommet og SVÆRT ut av fokus men... 7352247[/snapback] Dei seier at eg kan få tilbake 660 kr. bør eg vere fornøgd med det? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Du kjøpte den ny? Da hadde jeg krevd å få en ny en. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Du kjøpte den ny? Da hadde jeg krevd å få en ny en. 7420612[/snapback] Enig, når gitaren selges som ny bør finishen se 100% ny ut. Hadde jeg funnet riper i gitaren ville jeg krevd bytte. Man finner jo gitarer som er 1 år gamle uten riper som selges langt rimeligere enn det man må ut med for en ny gitar. Evt. ville jeg krevd penger/kasse/effektpedal etc. som kompensasjon Endret 4. desember 2006 av EvenT Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Du kjøpte den ny? Da hadde jeg krevd å få en ny en. 7420612[/snapback] Enig, når gitaren selges som ny bør finishen se 100% ny ut. Hadde jeg funnet riper i gitaren ville jeg krevd bytte. Man finner jo gitarer som er 1 år gamle uten riper som selges langt rimeligere enn det man må ut med for en ny gitar. Evt. ville jeg krevd penger/kasse/effektpedal etc. som kompensasjon 7421146[/snapback] ja, og eg har fått tilbud om 660 kr.... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har du spurt om ny gitar da? Hva har de eventuelt sagt om den forespørselen? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvor mange prosent av den fulle prisen er 660kr? Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvor mange prosent av den fulle prisen er 660kr? 7423396[/snapback] full pris er 4550,- Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Krev ny. For all del, om du ikke ble informert om denne flisen før du kjøpte da? Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Krev ny. For all del, om du ikke ble informert om denne flisen før du kjøpte da? 7423427[/snapback] nei er du galen? men eg har rett på at dei dekker frakta sant? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ring dem og klag.. er vanskligere for dem si nei om du prater med dem i telefon. Om de nekter så hev kjøpet og kjøp et annet sted. det har du rett til tror jeg. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 er det noen som kan tagne eller har en side/fil der hvor du viser alle tonene i en pentaton skala? jeg kan lissom1-4 1-3 1-3 1-3 1-4 1-4 men har lyst å vite over hele gitaren lissom 7417843[/snapback] http://www.all-guitar-chords.com/reverse_scales.php bare trykk inn det du kan 7419342[/snapback] Konge side! Takk takk.. til forum starteer BTW legg gjerne denne til som linker på starten.. den kommer til hjelpe meg en del Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 OT: Trommesettet var bedre: "Høykvalitets trommesett for nybegynnere". Var på elkjøpen og prøvde det for to dager siden. Høykvalitets er det siste jeg ville kalt det. On-T: Prøver å finne nye sanger å lære meg. Noen med forslag? Ikke for vanskelig, gjerne i gata metallica/chili peppers. 7412706[/snapback] Har du prøvd deg på One? Det er en fin og rolig sang, ikke så veldig vanskelig. Hvis du vil ha en som er ganske rocka, så er Seek and destroy veldig kul syntes jeg. Begge to er Metallica. Californication med RHCP er også kul og ikke så vanskelig Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Woohooo, Lærte meg begynnelsen av Hendrix Voodoo Child, gleder meg til å få pedal, da blir det hendrix i huset her assa Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Yeiya, ny Tele og T-Rex Room-Mate er meg i hende om drøye 2 veker. 8-------))) Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) OT: Trommesettet var bedre: "Høykvalitets trommesett for nybegynnere". Var på elkjøpen og prøvde det for to dager siden. Høykvalitets er det siste jeg ville kalt det. On-T: Prøver å finne nye sanger å lære meg. Noen med forslag? Ikke for vanskelig, gjerne i gata metallica/chili peppers. 7412706[/snapback] Har du prøvd deg på One? Det er en fin og rolig sang, ikke så veldig vanskelig. Hvis du vil ha en som er ganske rocka, så er Seek and destroy veldig kul syntes jeg. Begge to er Metallica. Californication med RHCP er også kul og ikke så vanskelig 7424083[/snapback] I musikk foretning i nærheten der jeg bor står det en lapp Det er ikke lov å spille dette: 1. Back in black 2. Seek and destroy 2. alt av Turboneger Brudd på dette fører til dobbel pris på alt. Digger den lappen azz... (de satt den opp for ungdomskole elever som kommer og prøver el. gitarer (riper dem til? ) og det er det eneste de spiller ) Endret 4. desember 2006 av Hidephix Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 I videon ca. 02.20 nevner zakk "plantonic shape" eller noe, slutten av soloen no more tears der han plukker på bunnen av gitaren, der forteller han at han bare flytter "Platonic shapen" opp og ned, hva er det? PS; Vet at det ikke heter det jeg sa, men uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå