Skilpadde Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Noen som vet om en side hvor det står oversikt over alle grep? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Noen som vet om en side hvor det står oversikt over alle grep? 7400268[/snapback] Fant denne på google http://www.musikkroken.net/ Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Chordbook.com Fant den her forleden, veldig bra side. Alle grep og skalaer! Her er forresten mitt utstyr! Begynte med gitar nå i høst og kjøpte meg forholdsvis rimelig utstyr som jeg er strålende fornøyd med! Det anbefales til nybegynnere! Min vakre Ibanez Og VoX'en min Kanskje ikke så veldig high-end utstyr, men for mitt bruk; Perfekt - Martin Endret 1. desember 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Forsterkeren er jo dritrå. Det er en Vox, menneske! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Marshall FTW ;D Pluss Ibanez ftw, liker helst RG modelene da Endret 1. desember 2006 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Marshall FTW ;D Pluss Ibanez ftw, liker helst RG modelene da 7402855[/snapback] Jeg liker de best med litt farge, ikke helt svarte Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Marshall orginale fra 60-tallet og Vox Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Noen som vet om en side hvor det står oversikt over alle grep? 7400268[/snapback] Liker denne siden veldig godt! anbefales http://www.all-guitar-chords.com/index.php Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Noen som vet om en side hvor det står oversikt over alle grep? 7400268[/snapback] Denne her er ganske bra. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Noen som vet om en side hvor det står oversikt over alle grep? 7400268[/snapback] Denne her er ganske bra. 7403469[/snapback] haha likte min bedre ^^ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Var igjen på Elkjøp, skulle bla.a. prøve el-gitaren, batteriet var flatt... Dårlig arbeid Elkjøp... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Batteriet var flatt? Aktive miccer/batteridrevet amp? :S Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Var igjen på Elkjøp, skulle bla.a. prøve el-gitaren, batteriet var flatt... Dårlig arbeid Elkjøp... 7410384[/snapback] Hva musikkutstyr selger elkjøp? *edit: hehe! fant ut av det--link uten å ha prøvd det, så tror jeg vi kan si at den pakken er dårligere enn arbeidet til Elkjøp! men som sagt har ikke prøvd den..... Endret 2. desember 2006 av js79 Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Denne pakken passer perfekt for nybegynnere, men også for avanserte! Må være noe av det latterligste jeg har lest :!: Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 enig så hi-fi klubben sier! "du finner ikke god lyd hos folk som selger brødristere" Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 OT: Trommesettet var bedre: "Høykvalitets trommesett for nybegynnere". Var på elkjøpen og prøvde det for to dager siden. Høykvalitets er det siste jeg ville kalt det. On-T: Prøver å finne nye sanger å lære meg. Noen med forslag? Ikke for vanskelig, gjerne i gata metallica/chili peppers. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som vet om en side hvor det står oversikt over alle grep? 7400268[/snapback] Har du Guitar Pro, så har du en oversikt over så godt som alle mulige akkorder, samt skalaer. Koster noen kroner, men er selvsagt "andre" måter å få tak i det på. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Noe måtte det jo være siden batteriet var flatt. Men når vi først snakker om batteridrevet amp (regner med det er det som er i den Elkjøppakka, eller kanskje de bløffa :o), er det noen som veit hvor jeg kan få tak i detaljer om frekvensresponsen til typiske gitarkabinetter? 4x12" feks? Sånn i grove trekk ihvertfall, skal prøve meg på en cab-sim eller kanskje headphone/miniamp. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 En post type spam er slettet. Dette er ikke en chattetråd, så det er unødvendig å poste rene sinnsytringer som "Ha ha", "Huff" eller smileys uten ytterligere kommentarer. Det kaster bare bort tiden til folk som "abonnerer" på tråden og klikker seg inn for å se hva som er blitt postet. Geir Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Er det nokon som har tips for elgitar sanger eg kan spele? noko som passar bra samman med ein person på trommer, og til å spele sjølv. har spelt litt seven nation army og paranoid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå