tørrfisk Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) En sånn en ca : http://www.guitariste.com/materiel/img/710.jpg En RR1 fra USA, 1 måneds leveringstid, skal hente den når jeg drar til Seattle i sommer Endret 3. mai 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Noen som har PRS her? Har så inderlig lyst på en Custom 22, men blir nok ikke noe av det før jeg blir noen å 40 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Må venne meg til å sitte med den! Kommer til å ta laaang tid. Har bare superstrat form gitarer fra før og jeg har en ganske slapp spillestilling nå som jeg er pensjonert fra bandspilling ( sitter å spiller hele tiden nå , nærmest ligger til tider ) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Må venne meg til å sitte med den! Det gikk seg veldig fort til med meg, no bruker eg klassisk stilling uansett gitar faktisk, mykje meir behagelig. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) På den derre Crossroads-filmen.. Visste dere at det ikke er han gutten som spiller selv på gitar-duellen? De filma at han spilte eugenes trick bag sakte, så spilte de av filmen raskt, med lyd fra vai som spiller over ^^ Endret 3. mai 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ser kunstig ut på de cleane arpeggioene i begynnelsen, måten han flytter hånda. Noen her som kan spille Trick bag? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Noen her som kan spille Trick bag? den som kan - lag et opptak med at du spiller den Endret 3. mai 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Noen her som kan spille Trick bag? den som kan - lag et opptak med at du spiller den Jeg kan, men har ikke noe å ta opp med. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Noen her som kan spille Trick bag? den som kan - lag et opptak med at du spiller den Jeg kan, men har ikke noe å ta opp med. Endret 3. mai 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 tørrfisk: Hva må du gi for gitaren? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg så det peneste jeg har sett noensinne her igår. På bandøvelse. Esp Kirk Hammet Signature. Emg 81. Dæven den var pen. Og FY FAEN FOR EN LYD!!! Fyren som spilte var RIMELIG god itillegg. Spilte det meste uten problem. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg så det peneste jeg har sett noensinne her igår. På bandøvelse.Esp Kirk Hammet Signature. Emg 81. Dæven den var pen. Og FY FAEN FOR EN LYD!!! Kom over en sånn en på finn.no her i går også. Blar du opp 9 laken så er den din Link Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg så det peneste jeg har sett noensinne her igår. På bandøvelse.Esp Kirk Hammet Signature. Emg 81. Dæven den var pen. Og FY FAEN FOR EN LYD!!! Kom over en sånn en på finn.no her i går også. Blar du opp 9 laken så er den din Link ESP,ltd KH-602 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg så det peneste jeg har sett noensinne her igår. På bandøvelse.Esp Kirk Hammet Signature. Emg 81. Dæven den var pen. Og FY FAEN FOR EN LYD!!! Kom over en sånn en på finn.no her i går også. Blar du opp 9 laken så er den din Link ESP,ltd KH-602 Det er forøvrig denne her. (den nest øverste.) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ca 17k inkl. frakt da. Ikkje gale egentelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå