tom waits for alice Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Når vi snakker om BC Rich. Alltid hatt sansen for denne 10-strengers Ed Roman custom conversion av en Bich: Geir Lenke til kommentar
Solid Liquidious Snake Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Ed Roman 7179971[/snapback] "Super rare custom BC Rich, only 20000USD!! Super offer, only 1000 ever made, handwired pickups! Really good condition" Ed er en morsom fyr! :!: Men joda, niiiice gitar. Endret 30. oktober 2006 av Hans-K Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 "Super rare custom BC Rich, only 20000USD!! Super offer, only 1000 ever made, handwired pickups! Really good condition" Ed er en morsom fyr! :!: 7180329[/snapback] For ordens skyld, og høyst off topic her: Jeg har ingenting imot at folk tjener penger på andre folks forfengelighet. Så lenge han får kunder på den måten, og ikke lyver eller driver med kjeltringstreker, så er det ikke meg imot om han selger "same shit, new wrapping, double price"... Pene gitarer har han i hvertfall i skrytealbumet sitt, og så får det være opp til den som skal kjøpe å vurdere prisen, og hver enkelt å vurdere om de skal kjøpe. Det skal ikke jeg. Geir Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Min far var nylig i USA i anledning en inspeksjon av et prosjekt for selskapet sitt, og tok anledningen til å skjekke opp priser og omdømme av Anderson gitarer og prisnivået generelt på gitarer i statene etter jeg nevnte for han at jeg vurderte å anskaffe en Les Paul. Noen her som har erfaringer med Anderson? Skal visstnok være veldig spesielle gitarer med tanke på at de er i stor grad er laget på bestilling. Anderson i USA går fra 3500 dollar og skal visst nok bygge på Les Paul "prinsippet" Skurrete bilde min far fikk knipset med mobilen: Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 At du gidder å tenke på å kjøpe BC Rich i det heletatt.... 7178453[/snapback] Gimme a reason.. Veit allerede at pickupene og treverket ikke er top-notch 7178559[/snapback] En kompis av meg har en BC Rich Warlock Platinium. Har prøvd den, og den er vond å ha på fanget, lyden er ikke noe spesielt bra, umulig å stemme og når den først er stemt tar det ikke lang tid før den er ustemt igjen. Og dette er en gitar til 4000. Hvis man hadde kjøpt en gitar av et annet merke til samme pris, hadde man fått noe bedre. Sant? Men jeg sier ikke at de mer dyrere og bedre BC Richene er dårlige. Det har jeg ikke erfart.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Min far var nylig i USA i anledning en inspeksjon av et prosjekt for selskapet sitt, og tok anledningen til å skjekke opp priser og omdømme av Anderson gitarer og prisnivået generelt på gitarer i statene etter jeg nevnte for han at jeg vurderte å anskaffe en Les Paul. 7181334[/snapback] Har bare hørt ekstrem skryt av Tom Anderson. Har desverre aldri hatt anledning til å prøve en selv. De koster jo en del, men resultatet blir garantert topp. Men jeg holder meg til Henki her i Bergen, da kan jeg stikke innom og titte på arbeidet underveis og diskutere detaljer. Geir Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Faren min sammenlignet Anderson som Rolls Roys, og i det tilfellet tror jeg at jeg kan takke meg til en BMW eller Audi Det var visst en hel del tilpassinger de kunne gjøre til gitaren for å passe ens spillestil, og det var derfor anefalt av forhandleren han besøkte å besøke dem eller fabrikken for prøvespilling, kanskje ikke ulikt Henki ? Har de nettsider forresten? Eller har du en adresse jeg kan besøke neste gang jeg er i Bergen? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Henki holder til i kjelleren hos Hagstrøm Musikk ute i Strandgaten. Det er lurt å ringe først, så du vet at han er der og har tid. Det er alltid stabler av gitarer der som skal repareres. Og innimellom alt det skal han lage en ny strat til meg... Han har en ny webside på gang nå, men foreløpig er den nokså tom. Men du finner i hvertfall kontaktdetaljene der: http://www.eugen.no/ Geir Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Flott gitar vist på siden ihvertfall, selv om siden var alt over mangelfull Men takk for info, jeg får sette et lite bokmerke på siden og komme tilbake til den når jeg får sopet pengene jeg trenger samlet i en liten pengesekk Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er vel Anderson-gitarer Lars Håvard i Hellbillies sverger til? Var på konsert med dei, og såg ein av dei han hadde. Flotte gitarer, og likeså med lyden. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg fikk denne gitaren julegave i fjor, og har nesten ikke brukt den før nå. Hørte nå rykter om at den var verd en god del. Noen som vet hvor mye sånn ca? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Cort-gitarene koster fra 1700 og oppover. Hvis du forteller oss modellbetegnelsen (står på lappen inni lydhullet og er gjerne et 5 sifret tall og/eller en tekst) så kan du få vite prisen. Geir Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) AD-850 NS Står det der Edit: Jeg leter foresten også etter kule låter som nybegynnere som meg kan spille. Låter som "alle" kjenner til. Endret 30. oktober 2006 av Skilpadde Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) AD-850 NS Står det der Edit: Jeg leter foresten også etter kule låter som nybegynnere som meg kan spille. Låter som "alle" kjenner til. 7182022[/snapback] Koster 1695,- ny på Kick Her er forresten en review av den, virker som en god gitar: http://reviews.harmony-central.com/reviews...ort/AJ-850/10/1 Endret 30. oktober 2006 av Even. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg fikk denne gitaren julegave i fjor, og har nesten ikke brukt den før nå. Hørte nå rykter om at den var verd en god del. Noen som vet hvor mye sånn ca? 7181964[/snapback] Etter det jeg kan se på nettet så koster den ca. 1200kr i USA og sikkert en 2000kr her i Norge. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg savner Les Paulen min... *drømme om svart pianolakk med kremhvite kanter og gullmekanikk med perlemor i båndene* Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg savner Les Paulen min... *drømme om svart pianolakk med kremhvite kanter og gullmekanikk med perlemor i båndene* 7182084[/snapback] Hvor ble det av den? *Kose på sin svarte SG* Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Koster 1695,- ny på Kick Her er forresten en review av den, virker som en god gitar: http://reviews.harmony-central.com/reviews...ort/AJ-850/10/1 7182049[/snapback] Jøss, det ser jo bra ut. Alltid morsomt å vite hvor mye det en får i julegave koster Lenke til kommentar
Solid Liquidious Snake Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Tom Anderson er svinbra gitarer. Om du kjøper en, og ikke er fornøyd, for du MYE for den om du selger uansett. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg savner Les Paulen min... *drømme om svart pianolakk med kremhvite kanter og gullmekanikk med perlemor i båndene* 7182084[/snapback] Got one =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå