jealei Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei tenkte at jeg skulle begynne med elgitar, så tenkte jeg og kjøpe en elgitarpakke da, med veske ledninger elgitar forsterker osv, fant denne(viss du bare kommer til forsiden så er det elgitarpakken til 1995), hvordan er denne gitaren? er den grei nok, også lurer jeg på hvor bra lyden er på forsterkeren, fyller den et lite lokale? Og kan noen fortelle meg hva slags pedal jeg burde kjøpe, og kan noen finne en" Gitar for dummies" video eller pdf e.l som jeg kan se på (helst gratis)på forhånd takk 7122240[/snapback] Personlig ville jeg heller invistert litt mer når jeg først skulle kjøpe... Forsterkeren fungerer nok til eget bruk, men sammen med andre instrumenter blir den nok litt for svak. 7123025[/snapback] Kan du linke til noen elgitar pakker da? vil ikke betale mer enn 4k Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kan du linke til noen elgitar pakker da? vil ikke betale mer enn 4k 7123653[/snapback] Pakker er dritt og ofte rip-off. Kjøp en Roland Cube 30 og Schecter gitar. Kabler og gigbag kjøper du brukt. Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 noen som vet om en norsk nettbutikk/butikk som selger schecter tempest custom? (den er j**** rå!!) http://media.schecterguitars.com/imgs/tempestcust_blk.jpg Lenke til kommentar
jealei Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kan du linke til noen elgitar pakker da? vil ikke betale mer enn 4k 7123653[/snapback] Pakker er dritt og ofte rip-off. Kjøp en Roland Cube 30 og Schecter gitar. Kabler og gigbag kjøper du brukt. 7123871[/snapback] Jeg synes at og bruke 6k på gitar og forsterker er litt i det meste laget, er det ikke noe som er rimligere? Lenke til kommentar
Solid Liquidious Snake Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kjøp brukt, jeg har utstyr som jeg måtte ha brukt rundt 35000 kroner på nytt, men jeg har gitt rundt 18. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Uten_navn.bmp Hvordan tar jeg den der? jeg kan bøye men den derre diamant tingen.. Sorry at det er vedlegg men kan ikke noen annen måte når jeg tar fra pc'n... det er bare et lite bilde Det er en tone som har en diamant over som lager sånn mye lysere lyd Endret 22. oktober 2006 av Hidephix Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 noen som vet om en norsk nettbutikk/butikk som selger schecter tempest custom? (den er j**** rå!!) http://media.schecterguitars.com/imgs/tempestcust_blk.jpg 7123893[/snapback] Kick music muligens Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 noen som vet om en norsk nettbutikk/butikk som selger schecter tempest custom? (den er j**** rå!!) http://media.schecterguitars.com/imgs/tempestcust_blk.jpg 7123893[/snapback] Kick music muligens 7124652[/snapback] nope.. de har den iallefall ikke i nettbutikken og heller ikke i butikken her i kristiansand.. (de kan kanskje bestille den, har ikke spurt) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 nope.. de har den iallefall ikke i nettbutikken og heller ikke i butikken her i kristiansand.. (de kan kanskje bestille den, har ikke spurt) 7125879[/snapback] de kan nok det i og med at de fører Schecter Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Amp, pedaler og ein av gitarane. 7115607[/snapback] Må si du har noe å kose deg med! Eg har ein røten newb elgitar, og ein liten forsterker, kva meir treng eg/bør ha? tenker på "pedal" som eg ikkje har greie på i det heile tatt, hvertfall ikkje pris osv. 7115975[/snapback] Dette kan du ta iDen uoffisielle gitartråden. 7117125[/snapback] 7118039[/snapback] Lenke til kommentar
Solid Liquidious Snake Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Uten_navn.bmpHvordan tar jeg den der? jeg kan bøye men den derre diamant tingen.. Sorry at det er vedlegg men kan ikke noen annen måte når jeg tar fra pc'n... det er bare et lite bilde Det er en tone som har en diamant over som lager sånn mye lysere lyd 7124581[/snapback] Det er en Pinch Harmonic. Du lar tommelen følge etter plekteret, og skal da få ett lite hyl om du har vreng, eller en kortvarig feedback effekt med lite vreng. Les mer på wikipedia ellernoe. Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Da hadde man fått tak i en gitar, en såkalt "Fame Hondo Series 757", om det sier noen noe. Cheap-shot, men den funker da. Har også en Yamaha DG Stomp effekt-amp *spille* Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Eg har ein røten newb elgitar, og ein liten forsterker, kva meir treng eg/bør ha? tenker på "pedal" som eg ikkje har greie på i det heile tatt, hvertfall ikkje pris osv. * Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ikke kjøp deg en pedal, spar heller penga å kjøp deg en Roland Cube 30/60, evt. en bedre gitar. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 noen som vet om en norsk nettbutikk/butikk som selger schecter tempest custom? (den er j**** rå!!) http://media.schecterguitars.com/imgs/tempestcust_blk.jpg 7123893[/snapback] Kick music muligens 7124652[/snapback] nope.. de har den iallefall ikke i nettbutikken og heller ikke i butikken her i kristiansand.. (de kan kanskje bestille den, har ikke spurt) 7125879[/snapback] Kick selger jo tempest extreme. Hva er forskjellen på extreme og custom? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Noen forslag til nybegynner gitar her? Kommer til å kjøpe Roland Micro cube forsterkerene, men har ikke peiling på gitar. Jeg vil ha det ganske billig, så en gitar for 4000 er jeg ikke intresert i, da må jeg hvertfall kjøpe den brukt. Edit: Hadde en billig Epiphone gjort seg? Ser at de selger noen rundt 2500 kroner. Endret 23. oktober 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Eg har ein røten newb elgitar, og ein liten forsterker, kva meir treng eg/bør ha? tenker på "pedal" som eg ikkje har greie på i det heile tatt, hvertfall ikkje pris osv.* 7128763[/snapback] Hva ønsker du å gjøre da? Personlig så er jeg veldig glad i vrengpedalene mine, equalizeren, reverben og delayen min. Men du kan også ha minst like stort økning i spilleglede ved å bytte til en bedre gitar. Hva du vil ha, det vet desverre ingen her. Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Ikke kjøp deg en pedal, spar heller penga å kjøp deg en Roland Cube 30/60, evt. en bedre gitar. 7129466[/snapback] ok... kva er det som er bra med roland cube og kor mykje er ein grei pris? er det her eit godt kjøp**? Endret 23. oktober 2006 av lassaron-jon Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Roland Cube forsterkerene er kongen i den prisklassen. Men hvis du skal kun øve hjemme for deg selv mener jeg micro cuben til Roland er et mer enn godt nokk valg. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 er det her eit godt kjøp**? 7133163[/snapback] Ikkje spesielt. Du burde klare å få ein RG470 til den prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå