Tuttebobo Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vurderer litt å selge marshallstacket mitt, til fordel for en kombo. Er det noen ulemper i forhold til et halfstack? Mister man mye at trøkken, sett at jeg kjøper en amp med 2*12" og 60 watt. trenger litt innspill nå. 7080056[/snapback] Speller du live eller med no band? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hva er vitsen med "aktive humbuckere" ? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hva er vitsen med "aktive humbuckere" ? 7081979[/snapback] En liten link fra wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Guitar_pickup...assive_pick-ups Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vurderer litt å selge marshallstacket mitt, til fordel for en kombo. Er det noen ulemper i forhold til et halfstack? Mister man mye at trøkken, sett at jeg kjøper en amp med 2*12" og 60 watt. trenger litt innspill nå. 7080056[/snapback] Combo>Stack. Jo svakare den er jo før vrenger den, sett at det er rør sjølvsagt. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vurderer litt å selge marshallstacket mitt, til fordel for en kombo. Er det noen ulemper i forhold til et halfstack? Mister man mye at trøkken, sett at jeg kjøper en amp med 2*12" og 60 watt. trenger litt innspill nå. 7080056[/snapback] Combo>Stack. Jo svakare den er jo før vrenger den, sett at det er rør sjølvsagt. 7084112[/snapback] + Stack er overkill på gutterommet. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Stack er egentelig overkill for det meste. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) http://www.kickmusic.no/shop/default.aspx?ID=34436 Skjekk finishen Edit: Trykk på 42687 Schecter Omen Extreme.. Endret 16. oktober 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Matt svart? Ke? Jaha...? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Matt svart?Ke? Jaha...? 7085241[/snapback] Gikk ikke ann å direktelinke.. Beklager.. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Stack er egentelig overkill for det meste. 7085010[/snapback] Enig der. Hvis man spiller konserter er jo alltid forsterkeren micet opp og sendt inn på et PA-anlegg. Å kjøpe et stack er bare bortkastede penger spør du meg. Heller en liten rørkombo (Peavey Classic 30 ) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Noen som kan anbefale en kombo, eller flere. Ønsker en som hovedsaklig gid fyldig metallyd. Har sett litt på TSL122, den virker egentlig ok, men må få testa den. Stikker kanskje ned på riff i dag og ser om de har den. Så prisklassen ligger på 10-15000. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Noen som kan anbefale en kombo, eller flere. Ønsker en som hovedsaklig gid fyldig metallyd. Har sett litt på TSL122, den virker egentlig ok, men må få testa den. Stikker kanskje ned på riff i dag og ser om de har den. Så prisklassen ligger på 10-15000. 7087231[/snapback] hvorfor ikke en ENGL Screamer? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Minner om retningslinjenes punkt 9 som sier: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. En salgsannonse er slettet. Link til bruktmarkedet: Instrumenter Geir Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vurderer litt å selge marshallstacket mitt, til fordel for en kombo. Er det noen ulemper i forhold til et halfstack? Mister man mye at trøkken, sett at jeg kjøper en amp med 2*12" og 60 watt. trenger litt innspill nå. 7080056[/snapback] Combo>Stack. Jo svakare den er jo før vrenger den, sett at det er rør sjølvsagt. 7084112[/snapback] + Stack er overkill på gutterommet. 7084995[/snapback] Pøh! Det er stilig! Neida, det er egentlig det, da stack er mest beregnet for konserter etc. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 så faktisk litt på den mesa komboen. Noen som har prøvd den? Er det noen steder på internet jeg kan høre hvordan den låter? Skal sjekke om noen av de lokale musikksjappene har den inne så jeg kan teste den. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er på jakt etter gitar for videre kommende.. Hvordan er Jackson gitarer fra 2500-3000kr? www.sound1.no <- side med Jackson gitarer.. Men jeg vil vite alt du har sånn hvis du er enig med en annen si at du er enig lissom .. Har lyst på helhets inntrykk.. + veldig fint hvis du sier hvor lenge du har spilt i tillegg og hvor mye du har greie på gitarer. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vidrekommen gitar til 3000?? Du fortjener sikkert å bruke noen flere lapper på deg selv. Billige Jackson gitarer skal visst ikke være allverden. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er på jakt etter gitar for videre kommende.. Hvordan er Jackson gitarer fra 2500-3000kr? www.sound1.no <- side med Jackson gitarer.. Men jeg vil vite alt du har sånn hvis du er enig med en annen si at du er enig lissom .. Har lyst på helhets inntrykk.. + veldig fint hvis du sier hvor lenge du har spilt i tillegg og hvor mye du har greie på gitarer. 7088801[/snapback] Ville heller brukt 5-10 flis på en.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg trenger forslag til sanger å spille på gitar for et musikkprojekt på skolen (10. klasse). De skal være nok til å få sekser, men ikke altfor vanskelige, fordi det bare er et par-tre uker igjen til framføringen. Jeg har spilt i to år, men begynte seriøst i februar, med soloer og slikt, da jeg kjøpte el-gitar, men har spilt kassegitar noenlunde useriøst i halvannet år. Vurderer All Along the Watchtower, da av Jimi Hendrix, og med nok øving skal det gå bra, men har dere noen andre forslag? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Blir da å spille AATW slik:1. Intro, med solo 2. Første vers 3. Tredje solo 4. sliding og wah 5. Det dilldallet etter punkt 4. Og noen som vet hvordan jeg stiller amp'en for dette? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 gain på 3 og mye lyd.. da får du old school rock lyd.. det er smidig Ha på vreng kanalen selvfølgelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå