Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når vi snakker om misting av plektre, hvor blir de egentlig av? :p Altså, jeg skjønner at de ikke blir "borte" i den forstand, men jeg kjøper liksom en 20 plektre, og etter ikke så alt for lenge så er de borte alle sammen, og dette er etter kun spilling på rommet...

Jeg har også alltid lurt på dette.. Fra jeg kjøpte gitar til i fjord sommer hadde jeg sikkert kjøpt over hundre plektere. Jeg hadde kun sittet på rommet og spilt, men plektrene ble jo alltid borte. Da vi skulle flytte og jeg ryddet ut av rommet tenkte jeg at jeg sikkert kom til å finne masse plektere.

Jeg fant 4 stykk :p

Lenke til kommentar
Når vi snakker om misting av plektre, hvor blir de egentlig av? :p Altså, jeg skjønner at de ikke blir "borte" i den forstand, men jeg kjøper liksom en 20 plektre, og etter ikke så alt for lenge så er de borte alle sammen, og dette er etter kun spilling på rommet...

Jeg har også alltid lurt på dette.. Fra jeg kjøpte gitar til i fjord sommer hadde jeg sikkert kjøpt over hundre plektere. Jeg hadde kun sittet på rommet og spilt, men plektrene ble jo alltid borte. Da vi skulle flytte og jeg ryddet ut av rommet tenkte jeg at jeg sikkert kom til å finne masse plektere.

Jeg fant 4 stykk :p

7045394[/snapback]

Jegs krev ikke.. Det :p

Lenke til kommentar
Ja stemmer, det sa du ;)

Jeg tenkte også litt på det, men det er jo relativt dyrt. Fant et norskt selskap som gjør det, men husker ikke hvilket...

7048744[/snapback]

Pickfactory?

Der kjøpte jeg mine fra.. Ikke customplektre dog, men de er slik jeg vil ha dem.. Knalle i fargen, og ganske tynne (.88)..

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hva du tenker på.. Nei, det er ikke billigere å kjøpe 100 plektre enn 1..

Jeg regna akkurat ut hva jeg ga for stykket (de 1500)..

25 øre per stk  :!:

7050516[/snapback]

Håhå, den der tok du meg på. Selvfølgelig mente jeg per plekter :p .

Hvordan er plekterene? Snakker vi kvalitet her?

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hva du tenker på.. Nei, det er ikke billigere å kjøpe 100 plektre enn 1..

Jeg regna akkurat ut hva jeg ga for stykket (de 1500)..

25 øre per stk  :!:

7050516[/snapback]

Håhå, den der tok du meg på. Selvfølgelig mente jeg per plekter :p .

Hvordan er plekterene? Snakker vi kvalitet her?

7051038[/snapback]

Per stykk, ja, defintivt..

De standard plektrene som er på Pickfactory (delrin) er meget gode, men det er ikke de jeg har.. De jeg har tror jeg ikke selges på siden.. Men de er derfra i alle fall..

De plektrene som jeg kjøpte (:love:) er kvalitet, ja.. Bruker heller dem enn Tortex-plektrene mine..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...