AnaXyd Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 ÅH! Nå fikk jeg akkurat vite at min gitar er klar til å hentes! Gjett om jeg gleder meg!! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 ÅH! Nå fikk jeg akkurat vite at min gitar er klar til å hentes! Gjett om jeg gleder meg!! 7019246[/snapback] Åssen? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ibanez S-470BK! Den er herlig.. Har akkurat vært å hentet den... Nydelig gitar! Poster bilder senere.. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Har ett raskt spørsmål... Jeg har en Fender Strat med de Fender Bullet strengene som fulgte med. Nå røk nettopp en streng... A-strengen faktisk... Og jeg har tenkt og kjøpe Fender Bullet igjen... Det jeg lurer på er hva slags størrelse det er på de strengene som sitter på fra før når den er ny? Hva er standar på strat liksom? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Har ett raskt spørsmål...Jeg har en Fender Strat med de Fender Bullet strengene som fulgte med. Nå røk nettopp en streng... A-strengen faktisk... Og jeg har tenkt og kjøpe Fender Bullet igjen... Det jeg lurer på er hva slags størrelse det er på de strengene som sitter på fra før når den er ny? Hva er standar på strat liksom? Takker på forhånd 7020225[/snapback] tror nok de er 0.10.. (temmelig sikker) hvis du skal kjøpe kan det være en lur ide og kjøpe de fra USA. stringitup hvis du da kjøper en del sett slik at summen av varene blir litt under 200 slipper du tolla. (porto kommer selvsagt i tillegg) Endret 7. oktober 2006 av boneraw Lenke til kommentar
kalli Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Har ett raskt spørsmål...Jeg har en Fender Strat med de Fender Bullet strengene som fulgte med. Nå røk nettopp en streng... A-strengen faktisk... Og jeg har tenkt og kjøpe Fender Bullet igjen... Det jeg lurer på er hva slags størrelse det er på de strengene som sitter på fra før når den er ny? Hva er standar på strat liksom? Takker på forhånd 7020225[/snapback] tror nok de er 0.10.. (temmelig sikker) hvis du skal kjøpe kan det være en lur ide og kjøpe de fra USA. strinitup hvis du da kjøper en del sett slik at summen av varene blir litt under 200 slipper du tolla. (porto kommer selvsagt i tillegg) 7020244[/snapback] Ok, takk for svar! Men kjøper nok fra den lokale gitar sjappa... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Noen som anbefale noen nye humbuckere? Trenger noen som kan gi god vreng samt god clean Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Noe gitarister i Grenland (Telemark) som søker band? Er på jakt etter gitarist til rockeband. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hva er den beste gitarforsterkeren jeg kan få til under 2000 kr ? Skal ha en forsterker til både elektrisk og akkustisk gitar Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hva er den beste gitarforsterkeren jeg kan få til under 2000 kr ? Skal ha en forsterker til både elektrisk og akkustisk gitar 7024226[/snapback] Hehe...umulig spørsmål å svare på, men mange sverger til en liten Roland Cube som en aldeles utmerket øvingsforsterker. (tror enkelte modeller ligger under 2k) Tror uansett ikke at en forsterker i den prisklassen vil fungere godt til både el- og akkustisk gitar. Det finnes kanskje prosessorer som fikser det bedre? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Noen som anbefale noen nye humbuckere? Trenger noen som kan gi god vreng samt god clean 7022874[/snapback] Et par Seymour Duncans Alnico II Pro skal funke bra..Du kan høre på de her.. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Noen som anbefale noen nye humbuckere? Trenger noen som kan gi god vreng samt god clean 7022874[/snapback] Kanskje ikke så kjent merke men "Bare Knuckle" sin "mule" fikk 6 i total guitar http://www.bareknucklepickups.co.uk/ZH-themule.html har hørt veldig mye bra om disse mikrofonene Her kan du høre dem i aksjon http://bareknucklepickups.co.uk/forum/viewforum.php?f=5 Endret 8. oktober 2006 av Erelend Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Noen som anbefale noen nye humbuckere? Trenger noen som kan gi god vreng samt god clean 7022874[/snapback] Et par Seymour Duncans Alnico II Pro skal funke bra..Du kan høre på de her.. 7027187[/snapback] hehe.. Anbefalingen kommer fra mannen med avataren! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Skiftet akkurat strenger på gitaren min og meret at det ble klirring i de tre tykkeste strengene. Byttet merke fra orgianle Gibson til GHS, men tykkelsen er en samme. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Du kan jo øke strenghøyden på de strengene? Justert halsen? (ikke gjør dette selv dersom du ikke har erfaring med det ) Fil ned all båndene og lag en fretless gitar Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Du kan jo øke strenghøyden på de strengene? Justert halsen? (ikke gjør dette selv dersom du ikke har erfaring med det ) Fil ned all båndene og lag en fretless gitar 7032142[/snapback] Joda, vet det Lurer bare på hvorfor de nye strengene som er like tykke som de gamle klirrer mer. Har forøvrig strenghøyden på gibsonen ganske høyt i forhold til den andre gitaren min. Kan det hjelpe å senke dem? Endret 9. oktober 2006 av Even. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Noen som anbefale noen nye humbuckere? Trenger noen som kan gi god vreng samt god clean 7022874[/snapback] Et par Seymour Duncans Alnico II Pro skal funke bra..Du kan høre på de her.. 7027187[/snapback] hehe.. Anbefalingen kommer fra mannen med avataren! 7029982[/snapback] Men jeg synes de utvilsomt høres råe ut Edit: Bare Knuckle hørtes også råe ut Du kan jo øke strenghøyden på de strengene? Justert halsen? (ikke gjør dette selv dersom du ikke har erfaring med det ) Fil ned all båndene og lag en fretless gitar 7032142[/snapback] Joda, vet det Lurer bare på hvorfor de nye strengene som er like tykke som de gamle klirrer mer. 7032266[/snapback] Nye strenger høres "hardere ut", og klirrer kanskje litt mer/hardere.. Dette går bort etter en stund avhengig av hvor mye/hardt du spiller.. Endret 9. oktober 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe glow in the dark plekter? Jeg har alltid veldig lite lys på rommet, og møblene og gulvet er ganske mørkt så roter lett bort mine sorte\grå. Kjøpte noen orange men sliter litt forsatt. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Når vi snakker om misting av plektre, hvor blir de egentlig av? Altså, jeg skjønner at de ikke blir "borte" i den forstand, men jeg kjøper liksom en 20 plektre, og etter ikke så alt for lenge så er de borte alle sammen, og dette er etter kun spilling på rommet... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Når vi snakker om misting av plektre, hvor blir de egentlig av? Altså, jeg skjønner at de ikke blir "borte" i den forstand, men jeg kjøper liksom en 20 plektre, og etter ikke så alt for lenge så er de borte alle sammen, og dette er etter kun spilling på rommet... 7043786[/snapback] Finner de alltid i buskelommer eller på gulvet.. Har ikke det problemet nå, kjøpte 1500 plektre.. Edit: En liten leif Endret 10. oktober 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå