KimNK Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 12-strenger er uansett ein dum ide. Ein slik gitar er kun til spesielt bruk og vil aldri kunne erstatte ein 6-srenger fullt ut og omvendt. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ville hvertfall ikke kjøpt 12-strenger som første kassegitar.. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Høres jo relativt stilig ut da Forresten, jeg vil ha en slik en . Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er riktig som du sier. Men det sier vel seg selv at det er litt vanskeligere å trykke ned to strenger samtidig med en finger! Da er det jo lettere og bare trykke ned en!Når du f.eks. skal ta en D akkord må du trykke ned flere strenger, men med like mange fingre på en 12-strengers gitar... men de to strengene ligger så nærme hverandre at det ikke har noe å si..? 6994734[/snapback] Det har defintivt betydning.. Å bende på en 12-srengers er vanskelig/umulig, og det å spille soloer er helvete.. Om du ikke absolutt har behov for en 12-strengers (noe jeg ikke tror du har), så er det egentlig bare bortkastede penger.. Kjøp en kurant 6-strengers.. Kanskje en Takamine til rundt 5000. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 takk for svar alle sammen! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Høres jo relativt stilig ut da Forresten, jeg vil ha en slik en . 6997561[/snapback] Jeg synes Parker-hodene er stygge.. Men hver sin smak Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Høres jo relativt stilig ut da Forresten, jeg vil ha en slik en . 6997561[/snapback] Jeg synes Parker-hodene er stygge.. Men hver sin smak 6999097[/snapback] Synes hele gitaren var grell jeg, men hver sin smak Lenke til kommentar
zokra Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som vet av noen andre gode sider med norske tabs bortsett fra nortabs.moo.no? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som vet om noen greie sanger for kassegitar? Jeg snakker ikke enkle sanger. Men de skal ikke være umulige heller. Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som vet om noen greie sanger for kassegitar? Jeg snakker ikke enkle sanger. Men de skal ikke være umulige heller. 6999859[/snapback] prøv malaguena! den er faktisk nokså enkel, men ser og høres nokså vanskelig ut:P Lenke til kommentar
zokra Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som vet om noen greie sanger for kassegitar? Jeg snakker ikke enkle sanger. Men de skal ikke være umulige heller. 6999859[/snapback] Stairway to Heaven - Led Zeppelin Wish You Were Here - Pink Floyd Behind Blue Eyes - The Who Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 ser dette riktig ut! (det i parantesene).. leksa mi.. Am7 Penta Dm (11, #5, 7, prim., mollters) Hm (9, 11, 5, 13, prim., 9) Em (5, 7, prim, 9, 11) takk for hjelp! Lenke til kommentar
drugis Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som vet om noen greie sanger for kassegitar? Jeg snakker ikke enkle sanger. Men de skal ikke være umulige heller. 6999859[/snapback] Stairway to Heaven - Led Zeppelin Wish You Were Here - Pink Floyd Behind Blue Eyes - The Who 7000347[/snapback] metallica - nothing else matther Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Noen som vet om noen greie sanger for kassegitar? Jeg snakker ikke enkle sanger. Men de skal ikke være umulige heller. 6999859[/snapback] Stairway to Heaven - Led Zeppelin Wish You Were Here - Pink Floyd Behind Blue Eyes - The Who 7000347[/snapback] metallica - nothing else matther 7003675[/snapback] Sweet Home Alabama =) Mye av Thomas Dybdahl! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det meste av Neil Young går greit på kassegitar. Jo dårlegare du er til å spele jo betre let det. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Wow. Takker. Sjekker ut. Keep 'em coming Lenke til kommentar
Seian Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Off, er så kaldt om dagene at leddene stivner , så nå har håndkletørkeren på badet blitt min bestevenn. Anbefales også for de som sliter med det samme! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Nokon som har prøvd den teenyweeny Orange-ampen forresten? Ser etter ein øvingsforsterker til å ha på rommet. Edit: Orange Crush 15 heiter den. Endret 5. oktober 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Off, er så kaldt om dagene at leddene stivner , så nå har håndkletørkeren på badet blitt min bestevenn. Anbefales også for de som sliter med det samme! 7008069[/snapback] Urk, leddgikt altså? Har vært veldig plaga selv, men går nå på methotrexat (cellegift), og etter at jeg begynte med det plages jeg ikke i det hele tatt. Verdt å nevne hvis du har diagnosen ihvertfall. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Da er en Ibanez S-470 bestilt! Gjett om jeg gleder meg til jeg får den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå