Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PODxt brukar ein heilt vanleg usb-kabel som du får kjøpt på omtrent alle databutikkar.

For eks.

6741364[/snapback]

Ok, takk skal du ha!

edit : Tenkte jeg skulle prøve å spille inn noe med PODen når jeg får kjøpt en usb-kabel, kan noen anbefale et ok gratisprogram?

Endret av Laman
Lenke til kommentar
Tjukkere strenger gir vel også litt mindre såre fingre dersom man ikke har skikkelig gitarhud på fingrene.

6738121[/snapback]

Veldig, veldig feil.

6742229[/snapback]

Snarere tvert imot. Husker da jeg begynte å spille gitar brukte jeg en akkustisk gitar med 0.11 strenger. Ohoi ... :no: .

Lenke til kommentar
Hei, vurderer å kjøpe meg ny gitar. Skal bruke 4000+-. Har sett litt på Epiphone Les Paul. Hvordan er den? Er det noen andre gitarer i den prisklassen som kan anbefales?

6752142[/snapback]

Bare du ikke kjøper BC Rich! Du får mange bra gitarer til den prisen, hvis du ser litt rundt.. Kjøp gjerne brukt... :)

Lenke til kommentar
Hei, vurderer å kjøpe meg ny gitar. Skal bruke 4000+-. Har sett litt på Epiphone Les Paul. Hvordan er den? Er det noen andre gitarer i den prisklassen som kan anbefales?

6752142[/snapback]

Bare du ikke kjøper BC Rich! Du får mange bra gitarer til den prisen, hvis du ser litt rundt.. Kjøp gjerne brukt... :)

6752711[/snapback]

helt riktig! men kjøp gjerne brukt det kan alltids være en smart ting.

men pass på, hvis dette er den første gitaren du skal kjøpe, burde du få med deg en person med litt erfaring som kan "teste" den. du må også vite litt om hva du har tenkt å spille i forhold til hvilken gitar du skal kjøpe. musikkweb.no er et godt utgangspunkt for å leite etter gitarer. inneholder mange linker..

lykke til med kjøpet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...