Bone Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Og å hjelpe litt til med venstrehånda. Hø? Alt ligger vel i den høyre hånda angående Pinch Harmonic!? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Bend it liak... fuckingfast! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Bend it liak... fuckingfast! Then it goes likek "EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE" Endret 20. april 2005 av kaiern Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 And "whee wahwah woooeeeeaaaiiiiiyek jhieiieieeeeeiiiiiiiii wookawooka woooo!" Lenke til kommentar
arianar Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 "And the dragon comes into the niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" Lenke til kommentar
Purify Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Den minte i det hele og det store litt om StrongBad den der, ja. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Den minte i det hele og det store litt om StrongBad den der, ja. Bare litt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hah, den episoden er kung. ^^ Noken som har link eil den? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hah, den episoden er kung. ^^Noken som har link eil den? http://www.homestarrunner.com/sbemail36.html Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 fikk øvingslokale på samsen (kristiansand) i går . så nå snakker vi.. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 *kremt* Topic, anyone? T'Weed Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 *kremt* Topic, anyone? T'Weed Topic? "Forumets uoffisielle gitar-tråd..."? Det har jo vært on-topic hele tiden, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du påpeker dette. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) *kremt* Topic, anyone? T'Weed Topic? "Forumets uoffisielle gitar-tråd..."? Det har jo vært on-topic hele tiden, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du påpeker dette. Vel, vel. Da har vi nok litt forskjellig oppfatning om hva som er on eller off topic da, skjønner du. T'Weed edit: se litt på de siste 11 postene, så kanskje skjønner du hva JEG mener. Endret 21. april 2005 av Tumbleweed Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 ok, on to topic igjen: noen som har forslag på noen sanger som er fine å spille når et band skal spille sammen for første gang? alle har spilt i omtrent 3 år. vi har bare 2 gitarer og en på trommer foreløbig da.. jeg tenkte på metal heart (dimmu), men jeg vet ikke om de andre klarer å spille den... altså, noen ganske enkle sanger Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Vel, vel. Da har vi nok litt forskjellig oppfatning om hva som er on eller off topic da, skjønner du. T'Weed edit: se litt på de siste 11 postene, så kanskje skjønner du hva JEG mener. Det var snakk om hvordan spille overtoner og en StrongBad episode som omhandlet gitarer? men men... Endret 21. april 2005 av SBS Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 ok, on to topic igjen: noen som har forslag på noen sanger som er fine å spille når et band skal spille sammen for første gang? alle har spilt i omtrent 3 år. vi har bare 2 gitarer og en på trommer foreløbig da.. jeg tenkte på metal heart (dimmu), men jeg vet ikke om de andre klarer å spille den... altså, noen ganske enkle sanger Det finnes vel nok av enkle sanger (for at dere har spilt i 3 år da selvføleglig)... Metallica - For Whom The Bell Tolls QotSA - Little Sister Metallica - Fade To Black Metallica - Master of Puppets Turboneger - The Age of Pamparius Alt koker vel ned til hva slags musikk dere liker å spille, men tror disse skulle funke fint for et band egentlig. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 noen ok sanger det, men det blir vel fort bare til jamming på første øvelsen... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Hah, den episoden er kung. ^^Noken som har link eil den? http://www.homestarrunner.com/sbemail36.html fy faen så jævli genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå