Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*kremt*

Topic, anyone?

T'Weed

Topic?

"Forumets uoffisielle gitar-tråd..."? Det har jo vært on-topic hele tiden, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du påpeker dette.

Vel, vel.

Da har vi nok litt forskjellig oppfatning om hva som er on eller off topic da, skjønner du.

T'Weed

edit: se litt på de siste 11 postene, så kanskje skjønner du hva JEG mener.

Endret av Tumbleweed
Lenke til kommentar

ok, on to topic igjen:

noen som har forslag på noen sanger som er fine å spille når et band skal spille sammen for første gang? alle har spilt i omtrent 3 år. vi har bare 2 gitarer og en på trommer foreløbig da..

jeg tenkte på metal heart (dimmu), men jeg vet ikke om de andre klarer å spille den... altså, noen ganske enkle sanger

Lenke til kommentar
Vel, vel.

Da har vi nok litt forskjellig oppfatning om hva som er on eller off topic da, skjønner du.

T'Weed

edit: se litt på de siste 11 postene, så kanskje skjønner du hva JEG mener.

Det var snakk om hvordan spille overtoner og en StrongBad episode som omhandlet gitarer?

men men...

Endret av SBS
Lenke til kommentar
ok, on to topic igjen:

noen som har forslag på noen sanger som er fine å spille når et band skal spille sammen for første gang? alle har spilt i omtrent 3 år. vi har bare 2 gitarer og en på trommer foreløbig da..

jeg tenkte på metal heart (dimmu), men jeg vet ikke om de andre klarer å spille den... altså, noen ganske enkle sanger

Det finnes vel nok av enkle sanger (for at dere har spilt i 3 år da selvføleglig)...

Metallica - For Whom The Bell Tolls

QotSA - Little Sister

Metallica - Fade To Black

Metallica - Master of Puppets

Turboneger - The Age of Pamparius

Alt koker vel ned til hva slags musikk dere liker å spille, men tror disse skulle funke fint for et band egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...