Eulogy Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hvor kan jeg finne en veldig billig el-gitar? Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Hvor kan jeg finne en veldig billig el-gitar? 6459578[/snapback] du burde ikke kjøpe VELDIG billig el gitar.. hvis du først skal kjøpe må du kjøpe noe som funker, hvis ikke går du lei av spillinga temmelig kjapt og det er vanskelig og spille på... det kan være lurt å kjøpe noe brukt.. sikkert mange "viderekomne" som har greie gitarer til salgs til en grei pris.. anbefaler sterkt å iallefall ikke kjøpe på Elkjøp... men her har du en oversikt over mange musikk foretninger i Norge.. musikkweb Endret 9. juli 2006 av boneraw Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Går fint an å få gode brukte gitarer til en billig penge. Sjekk ut finn.no feks. Mange ukjente merker som er veldig brukbare og billige. Og epiphone har noen billige men brukbare gitarer, spes. sg-gitarene. Endret 9. juli 2006 av tronni_87 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 søker to ting... en måte å få skikkelig heavy distortion som slår deg midt i trynet, og en måte å få skikkelig deilig jazz chourus clean effekt. dere kan godt komme med forslag.. både på pedaler og amps Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Budsjettet ditt? Og ikkje minst: Kva har du frå før? Ein Engl-amp med TC-electronics Delay og Chorus slår pusten av det meste, men det er ikkje akkurat dritbillig. Endret 9. juli 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
treant Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Noen som har GP fila til led zeppelin - stairway to heaven, Ingen artister som orker å ta bryet med å god kjenne sangene på mysongbook............. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Budsjettet ditt?Og ikkje minst: Kva har du frå før? Ein Engl-amp med TC-electronics Delay og Chorus slår pusten av det meste, men det er ikkje akkurat dritbillig. 6463191[/snapback] 0 - 5000 ca tenker jeg.. har bare en 30w alfwood amp fra før.. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Snakker vi tung rocke-vreng eller sikkelig metall-vreng? Nevn gjerne noen artister som har et lydbilde lignende det du ønsker. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Noen som har GP fila til led zeppelin - stairway to heaven,Ingen artister som orker å ta bryet med å god kjenne sangene på mysongbook............. 6463374[/snapback] Her har du den. Bare bytt om .txt med .gp3. Kopi_av_Led_Zeppelin___Stairway_To_Heaven__TSRTS_.txt Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Snakker vi tung rocke-vreng eller sikkelig metall-vreng?Nevn gjerne noen artister som har et lydbilde lignende det du ønsker. 6467721[/snapback] metallvreng.. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Marshall og Mesa er vel de to yndede merkene hva gjelder metal-tone. Av pedaler kan du prøve ut diverse Boss (DS,MT,OD), vanskelig å si hva som kan passe deg når du ikke nevner noe konkret. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) se signaturen hans edit: eller ikke :!: Endret 12. juli 2006 av tronni_87 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Nei, jeg vil ikke ha Guns lyd.. jeg vil ha noe som kan ligne litt på Opeth distortion.. har sett på en Line 6 Spider II 212, nen som har noen synspunkter? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Ja. Hold deg unna. Line6 sine dyrare amps er kanonbra, men Spider-serien er ikkje noko serleg. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) hva med Orange, VOX eller Roland? Engl, Marshall og Mesa boogie er litt for dyrt.. Endret 12. juli 2006 av zomax Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ingen av dei er akkurat metal-amps, men ein brukt Marshall burde du fint klare å få tak i på det budsjettet. Forresten nokon som har prøvd den nye PRS SE Custom? Den såg dritsnygg ut. Vurderer å skaffe meg ein litt for moroskyld, kanskje sette litt heftig hardware og/eller elektronikk i den. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ingen av dei er akkurat metal-amps, men ein brukt Marshall burde du fint klare å få tak i på det budsjettet. 6477730[/snapback] Roger det! har lest litt på forskjellige forumer at jeg burde styre unna MG serien til Marshall.. noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Kanskje fordi det ikke er rørforsterkere? :S aner ikke, har selv mg-100 stacket og mg-30 comboen hjemme. Funker veldig fint de. Lyden er så som så, men til den prisen er det meget bra Endret 13. juli 2006 av tronni_87 Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 noen som har en sang å anbefale å spille på gitaren min??.. (ikke så sinnsykt vanskelig, orker ikek det nå)... Lenke til kommentar
Paull Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hotel California av The Eagles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå