arianar Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Sjekk ut sinnsykt gitarspill! Det desidert raskeste jeg har sett! (beklager om den er posta før) Moroa begynner etter 22 sekunder http://video.google.com/videoplay?docid=-5...&q=rusty+cooley 6226534[/snapback] Virket ganske stilig, var litt fine melodier og ikke bare fart. Men gud, er så stygt når folk har gitaren i danseband høyde. 6227760[/snapback] Selv bruker jeg dansebandhøyde! Spiller bass riktignok, men jeg liker det best. Men klabert, tror Jimmy Page ville vært en smule lavere på kulhetsskalaen hvis han hadde hatt gitaren høyt oppe Endret 2. juni 2006 av arianar Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 http://www.stewmac.com eller http://www.warmoth.com Se også også om du finner de samme produktene billigere på eBay. 6224179[/snapback] Takker! Men ingen som vet om en norsk side da? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 http://www.ultimate-guitar.com/tabs/j/jerryc/rock_on_tab.htm Sett på den tab'en AnaXyd? Virker ganske korrekt det lille jeg prøvde og det er nok ikke så veldig vanskelig å putte den inn i Guitar Pro. 6205759[/snapback] Åh uff.. Jeg har sett på den, men syntes det er vanskelig å skjønne de der... Også er det enda vanskeligere å putte dem inn i GP! Men driver å laster ned den tab samlinga! Og regner med at Rock On er der... Men det som jeg syntes er rart, er at Rock On tabsa ikke er på hjemmesida til Jerry! Edit: Forresten, takk for at du fant den! 6208508[/snapback] ROCK ON tabsen er på hjemmesiden hans jo! har den jeg... bare spør hvis du vil ha den:P 6225754[/snapback] Er den? Hvor da? Kan ikke finne den jeg... Kunne du ha gitt den til meg da? Du kan poste den her, slik at andre kan få den samme gleden! 6226272[/snapback] jepp her er den! 6227147[/snapback] ouups... bare bruk denne linken: http://jerryc.tw/lessons/JerryC_Canon_Rock.gp4 6227152[/snapback] Det der er Canon Rock taben... Det er Rock On taben vi er ute etter... Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Kanskje et veldig dumt sporsmaal,men bruker man delay da man spiller soloer? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Kanskje et veldig dumt sporsmaal,men bruker man delay da man spiller soloer? 6240727[/snapback] Det er jo helt opp til deg selv, er ingen fasit på sånt. Selv bruker jeg delay til sånn ca alt mulig jeg spiller. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Kanskje et veldig dumt sporsmaal,men bruker man delay da man spiller soloer? 6240727[/snapback] Det er jo helt opp til deg selv, er ingen fasit på sånt. Selv bruker jeg delay til sånn ca alt mulig jeg spiller. 6240820[/snapback] Jeg og, får en mye finere følelse. Høres ikke bare ut som en som spiller på gutterommet. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 kan man en måte si at delayen "hjelper lyden videre" akkurat sånn som reverb gjør? eller er jeg på tryne? ;D Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hvis du tenker på "hjelper lyden videre", så er det vel Sustain du er ute etter.. Delay er mer som echo! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Fy steike dette er det beste jeg har sett noen spille på akustisk gitar. Tommy Emmanuel - The Hunt. Hahah! Han LEKER! Beoow. Endret 5. juni 2006 av Laman Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Fy steike dette er det beste jeg har sett noen spille på akustisk gitar. Tommy Emmanuel - The Hunt. Hahah! Han LEKER! Beoow. 6245057[/snapback] Øystein Sunde, ta deg en bolle. Faen.. Må være sinsykt rått å bare kunne ta opp gitaren en kveld forran noen venner, og spille som han typen der.. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Fy steike dette er det beste jeg har sett noen spille på akustisk gitar. Tommy Emmanuel - The Hunt. Hahah! Han LEKER! Beoow. 6245057[/snapback] Stilig. Skulle gjerne vært på en konsert med den mannen. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har hørt at han kommer til Oslo i November, og det var vist bare 30-40 biletter. Jeg og pappa har veldig lyst til å dra dit, det hadde vært skikkelig tøft. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Noen som har/hat hatt/ har spilt på en Jackson RR? lurer på åssen de er.. ser så grisetøffe ut! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hva syntes dere om BC Rich gitarer? Har en venn av meg som skal kjøpe Warlock, men jeg syntes det blir litt for, tjah.. Røft med en slik en... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hva syntes dere om BC Rich gitarer? Har en venn av meg som skal kjøpe Warlock, men jeg syntes det blir litt for, tjah.. Røft med en slik en... 6254369[/snapback] litt smådårlig lyd, i hvert fall på de billigste (har to kompiser med warlocker), men de er lettspilte og hvis kameraten din liker uteseendet så er det vel ok De litt dyrere BC Richene er dog en del bedre på lyd. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ca. det verste du kan få tak i av billiggitarer. Ikkje tid til å forklare no, men det burde vel ein av dei andre her klare. Skal vere tatt opp eit par gonger før i trden òg. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hva syntes dere om BC Rich gitarer? Har en venn av meg som skal kjøpe Warlock, men jeg syntes det blir litt for, tjah.. Røft med en slik en... 6254369[/snapback] litt smådårlig lyd, i hvert fall på de billigste (har to kompiser med warlocker), men de er lettspilte og hvis kameraten din liker uteseendet så er det vel ok De litt dyrere BC Richene er dog en del bedre på lyd. 6254391[/snapback] Tviler på at han merker at det er dårlig lyd... Tror ikke han har den evnen til å høre det... Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hva syntes dere om BC Rich gitarer? Har en venn av meg som skal kjøpe Warlock, men jeg syntes det blir litt for, tjah.. Røft med en slik en... 6254369[/snapback] litt smådårlig lyd, i hvert fall på de billigste (har to kompiser med warlocker), men de er lettspilte og hvis kameraten din liker uteseendet så er det vel ok De litt dyrere BC Richene er dog en del bedre på lyd. 6254391[/snapback] Tviler på at han merker at det er dårlig lyd... Tror ikke han har den evnen til å høre det... 6254410[/snapback] Jepp derfor er de geniale som nybegynnergitarer... Etter min mening da Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Må få kjøpt meg en kasse gitar som jeg kan bare sitte på diverse steder ute i sommer å spille. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Må få kjøpt meg en kasse gitar som jeg kan bare sitte på diverse steder ute i sommer å spille. 6255171[/snapback] Ibanez AEL10E Den er fin og god å spille på, også når du er hjemme kan du amplify'e og legge på Delay og Reverb og slå av lysa og spille deg inni en tørr orgasme. Kun ca 3000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå