GNUfan Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Noen som har noen erfaringer med en Ibanez RG370DX? Har tenkt å kjøpe en gitar til rundt 5000,- Spiller for det meste rock/metal.. Har en Ibanez RG420 selv. Veldig fin gitar. Eneste jeg er litt uvenner med er tremoloen, en Lo-TRS II. Den er litt skranglete og har lett for å miste stemming (men det kan ha noe med mitt oppsett å gjøre da ) Det sitter INF-hømbøkkere i den, lyder fint clean såvel som med vreng. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har en takamine pt05 Men strengene nå er uspillbare noen som kan anbefale noen gode strenger? D'Addario eller ErnieBall. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har en takamine pt05 Men strengene nå er uspillbare noen som kan anbefale noen gode strenger? D'Addario eller ErnieBall. På el-gitar har jeg brukt ErnieBall og er stor fornøyd med de. D'addario likte jeg ikke noe særlig... Hva slags tykkelse vil du anbefale? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Tykkelse er en smakssak, tykkere er tyngre å spille, gir mindre buzz og dypere klang, mens tynne er lette å spille på, men kan gi tyngre lyd og problemer med buzz. Jeg bruker D'Addario EXP16 0.12 på min Takamine EF341SC, funker som smør, men av og til skulle jeg ønske at det var en smule mindre motstand, eventuelt at jeg var en smule sterkere i klypa. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg tenkte å skaffe meg en el.gitar og forsterker. Er bare en fattig student og lurte på om en av disse er noe å satse på, eller om det er penger ut av vinduet?: RB-15 ROCKBOX - Louder Guitars SGE-7000 BLK NSK El-Gitar eller (Linken fungerer ikke direkte til pakketilbudet, men gå inn på pakketilbudene og se på "pakketilbud 1" til kr 3 590. Jiwestone pakketilbud mvh. Morten Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Bc er stygt. BC er stygt, ja! MEN, de har denne: Den synes jeg faktisk ser veldig tøff ut, og det er den eneste BC'en jeg kunne finne på å kjøpe. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 bc er jo fet! kanskje blod harry, men fet. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Er enig med kaiern på denne. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Bc er stygt. BC er stygt, ja! MEN, de har denne: [LARS VIL IKKE BRUKE BILDE I QUOTE] Den synes jeg faktisk ser veldig tøff ut, og det er den eneste BC'en jeg kunne finne på å kjøpe. *HOST*Tunderbird-liksom-kopi*HOST* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Missliker Bc siden kvaliteten dems på gitarene ikke holder. Har en gitarist i bandet som tenkte på og kjøpe en Bc Warlock, men ble rett og slett skuffa over den når han testa den oppimot Ibanez. Samme prisklasse, bedre lyd i Ibanezen også sa han. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 *HOST*Tunderbird-liksom-kopi*HOST* [imgx]http://www.gibson.com/products/gibson/xfactor/images/DSF7CHLG.jpg[/img] Eg har problem med å sjå likheita igrunn. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 *HOST*Tunderbird-liksom-kopi*HOST* [imgx]http://www.gibson.com/products/gibson/xfactor/images/DSF7CHLG.jpg[/img] Eg har problem med å sjå likheita igrunn. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 ser likheten, men syntes ikke det er nok til å kalle det ripp-off... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 ser likheten, men syntes ikke det er nok til å kalle det ripp-off... Har ikke kalt det rippoff, men jeg liker ikke Bc, så det kan ha noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 bc passer kanskje ikke til alle, men en warlock i hendene til mr. mick thomson er den i sitt naturlig miljø Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 bc passer kanskje ikke til alle, men en warlock i hendene til mr. mick thomson er den i sitt naturlig miljø Neh, Mick er trøffere med Ibanezen. Den gitaren er stiligere og. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Har en Epiphone Les Paul her nå. Og den er digg. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Har en Epiphone Les Paul her nå. Og den er digg. bilde !! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Denne eier alle B.C. Rich'er: Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Den var jo ganske stygg og med det klassiske vanvittig stygge Jackson hodet, så ser det ihvertfall ikke bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå