kenzky Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Er det noen som har Korg Ax3000G som kan svare meg på disse spørsmålene?? Jeg har en bc. rich warlock... Jeg får ikke stilt inn en lys akustisk lyd, det er så merkelig, for visst jeg bare har på modulation på for eksempel classic chords, høres gitaren ustemt ut... hva kan være galt? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 er Korg Ax3000G bra? har sett på den, men tror jeg kjøper Zoom g7.1ut Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 spiller sammen med en som har den zoom boksen. Kan ikke uttale meg for mye om den, men jeg har ikke hørt han si noe negativt om den hvertfall. Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ja, jeg syntes den er bra, men kanskje litt vanskelig og stille inn :S Jeg spurte en av de som jobber i sound1 .no om hvilken de anbefalte, og da sa han at zoom g7.1ut var litt mer rocka og litt mer beregnet på metal, mens korg ax3000G var litt softere Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 jeg spiller rock og metal så da går jeg for zoom'n eksta pluss er at cubase følger med og Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 er denne noe tess da? http://www.riff.no/butikk/product_info.php...roducts_id=3901 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 sikkert helt kurrant! du får nesten prøve å se.. er ikke noe oppskrift på om en gitar er bra eller ikke, det kommer an på smak og behag Lenke til kommentar
huf Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Nokon som kan forklare litt utfyllande kva som er hovudforskjellen på Les Paul Standard/Classic/Studio? Eg er på utkikk, og treng litt rettleiing. Kva for årgangar er det bra å satse på? Dårlege årgangar? Kva med dimensjonar på hals? (viktig). Takk. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 nå har jeg bestilt meg en Stagg L320-GKB Prøvde den for ikke så lenge siden, jeg syntes den var utrolig god å spille på. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Hei. Noen som kan forklare meg hvordan man tar grepet "D/f#" med barre? Er ganske nybegynner med barre som dere ser ¨ Drit i dette innlegget.. fant det på et annet forum.. Endret 29. mars 2006 av gHETTo Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 gitaren min nå! :) 5846601[/snapback] Nice.. Den var skikkelig fin.. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei. Noen som kan forklare meg hvordan man tar grepet "D/f#" med barre? Er ganske nybegynner med barre som dere ser ¨ Drit i dette innlegget.. fant det på et annet forum.. 5834753[/snapback] Selv om du har funnet svaret vil jeg gjerne poste linker til to sider jeg synes er veldig fine når jeg lurer på lignende. http://www.guitarists.net/scales/index.php http://www.all-guitar-chords.com/ Kan muligens være en idè å legge de til i første posten? Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 noen som vet om morgan lp 400 er no bra? Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg er stolt, jeg har lært meg love is all around og dont cry med guns n roses Lenke til kommentar
Knast Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 hehe.. svært vanlige begynnersanger det ja.. jeg behersker de og nothing else matters nå.. og nesten smells like teen spirit.. begynte rett etter jul.. noen som har forslag til sanger videre.. føler jeg har stoppet opp litt.. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Metallicas Fade to black er jo ganske populær begynnerlåt.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Metallicas Fade to black er jo ganske populær begynnerlåt.. 5852630[/snapback] Men ikke så veldig lett å spille hele for nybegynnere... greit å kunne spille en hel sang av og til, i hvert fall hvis du er helt ny. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hei. Noen som kan forklare meg hvordan man tar grepet "D/f#" med barre? Er ganske nybegynner med barre som dere ser ¨ Drit i dette innlegget.. fant det på et annet forum.. 5834753[/snapback] Selv om du har funnet svaret vil jeg gjerne poste linker til to sider jeg synes er veldig fine når jeg lurer på lignende. http://www.guitarists.net/scales/index.php http://www.all-guitar-chords.com/ Kan muligens være en idè å legge de til i første posten? 5847207[/snapback] Heey Hjertlig Bra sider da ! Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) noen som vet om morgan lp 400 er no bra? 5847377[/snapback] ingen? tenkte på å kjøpe denne her Endret 2. april 2006 av ghrr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå