KimNK Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Mellom Daisy Rock og Epiphone? Epiphone, uten tvil. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 hvorfor? Daisy'en har en smule disortion ;o noe som er litt likt gibson (es 333) Tom delonge Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 hva er den kuleste introen dere kan her? min er kanskje sweet child o' mine.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Van Halen - Aint Talking 'bout Love kanskje? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Senses fail - buried a lie Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jess! Bursdagen min i morgen, og jeg fikk meg ny gitar (*glise*). Denne 5737598[/snapback] Noen som vet om noen sanger jeg kan spille med den? Selv har jeg prøvd meg på Sarcophagi av The Mars Volta (Del V av "Cassandra Geminni" og Del I av "Cygnus... Vismund Cygnus"). Så vakkert. Vil vel se på meg selv som en viderekommen (el-gitar i to år). 5739416[/snapback] Jeg kom nederst på siden, men er noen som vet? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 hva er den kuleste introen dere kan her? min er kanskje sweet child o' mine.. 5741848[/snapback] Introen på Dark Shines av Muse er skikkelig tøff. Ikke noe vanskelig heller. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Master of puppets har et kjempekult åpningsriff synes jeg. Liker veldig godt når det hånda di ser ut som en edderkopp som "crawler" fra 2bånd til fjerde bånd. Blue orchid og Voodoo Chile har også tøffe åpninger. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Kuleste intro må bli Guns N' Roses - Don't Damn Me, kanskje.. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hei. Skal kjøpe meg en ny gitar, men er ikke så godt kjent i markede. Lurte på om noen kunne hjelpe og gi meg noen tips Skal kjøpe meg akkustisk stålstrengsgitar. Den skal være svart. Prisen skal ligge mellom 2000-4000.. Har ikke spilt veldig lenge, men begynner å få det til, så vil ha noe med god lyd. Alle tips tas imot med stor takk Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Ibanez AEL-10E Jeg er stupforelsket i min allerede, har ikke hatt den så veldig lenge men den er helt fantastisk. Og den har mic'er så du kan amplify it Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ibanez AEL-10E Jeg er stupforelsket i min allerede, har ikke hatt den så veldig lenge men den er helt fantastisk. Og den har mic'er så du kan amplify it 5743972[/snapback] Ja, takk Den så veldig fin ut. Hvordan blir kasselyden med cutaway egentlig? Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 http://www.music123.com Se der sinnsyyykt billige gitarer og effekter fra USA, med gratis frakt!!?! For eksempel POD XT LIVE til 2600NOK! Men visst du bestiller fra der, blir det lagt til noe i moms da? Er det noen her som har kjøpt noe fra den butikken? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) http://www.music123.com Se der sinnsyyykt billige gitarer og effekter fra USA, med gratis frakt!!?! For eksempel POD XT LIVE til 2600NOK! Men visst du bestiller fra der, blir det lagt til noe i moms da? Er det noen her som har kjøpt noe fra den butikken? 5745169[/snapback] Jeg har handlet der. Det er helt greit om du skal kjøpe utstyr, det vil si ting du ikke trenger å prøvespille. Men det er litt tungvint om du må reklamere på noe. Frakten er ikke gratis til Norge, det gjelder bare innen USA. (Edit: De bruker UPS, så om du skal sende en gitar til Norge, må du legge på en tusenlapp i frakt.) Og ja, du må betale moms om du kjøper noe som koster over 200 kroner, som ved alle andre kjøp fra utlandet. På frakten også... Merk også at endel produsenter forbyr eksport (for å beskytte sine lokale distributører.) Det er altså ikke alle merker de vil selge til kunder utenfor USA. De har lave priser i forhold til Norge, men ikke så utrolige i forhold til andre amerikanske forhandlere. Når jeg kjøpte min Gretsch fikk jeg lavere pris (og mye bedre service) fra en liten forhandler et eller annet sted i USA enn fra Music123 og Musicians Friend. Listeprisene de oppgir er det ingen som faktisk bruker. Edit 2: Merk at leveringstidene ikke alltid er til å stole på, når varen ikke er på lager. Geir Endret 13. mars 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ibanez AEL-10E Jeg er stupforelsket i min allerede, har ikke hatt den så veldig lenge men den er helt fantastisk. Og den har mic'er så du kan amplify it 5743972[/snapback] Ja, takk Den så veldig fin ut. Hvordan blir kasselyden med cutaway egentlig? 5745048[/snapback] Helt fin den Jeg syns den er digg og det har de andre som har hørt\prøvd den og. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ibanez AEL-10E Jeg er stupforelsket i min allerede, har ikke hatt den så veldig lenge men den er helt fantastisk. Og den har mic'er så du kan amplify it 5743972[/snapback] Ja, takk Den så veldig fin ut. Hvordan blir kasselyden med cutaway egentlig? 5745048[/snapback] Helt fin den Jeg syns den er digg og det har de andre som har hørt\prøvd den og. 5746288[/snapback] Okei.. Kan sjekke på musikkforteningen som er like ved meg.. de bestiller inn alt man ønsker Lenke til kommentar
Laman Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hallo hallo! Jeg har lyst på en veldig liten batteridrevet reiseforsterker, en slik som man kan ha hengende på bukselomma. Noen som har forslag til hva jeg bør kjøpe, og hvor jeg kan få tak i en? Skal helst ha mulighet for å få litt vreng på. Og ikke alt for dyr, max. 600,-. Mvh. Laman Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Kan noen sjekke innlegget mitt noe overnfor? takk, skal kjøpe snart. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Om det absolutt står mellom Daisy og Epiphone, så velg Epiphone, for all del! Daisy er tvers gjennom søppel! (pluss at det er jentegitarer, tjihi ^^ ) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 bør jeg kjøpe en sånn vreng pedal om vrengen på forsterkern min ikke er så bra? finne det en med vreng og ekko? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå