Heilage Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hm. Hvorfor er det ingen å spille i band med her? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hm. Hvorfor er det ingen å spille i band med her? 5672167[/snapback] Hvor er "her"? Geir Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Gjøvik. Tror jeg er litt for spesiell for et så lite samfunn... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Snakket litt med Vintage Gitar idag. Han tipset meg om Headstrong Lil' King. Det er en Princeton reverb klone som får strålende omtale omkring. Fåes med 10, 12 eller 15" Webere. Koster bare halvparten av en Mesa Lonestar Special også, fra 11 - 13 tusen. Ikke like allround, selvsagt, men til den prisen kunne jeg beholde min Mesa Nomad og ha alt jeg ønsker i en forsterker (eller rettere sakt to.) Men da må jeg selge unna en gitar til, tror jeg... Geir Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) bruker ørepropper da, er ikke helt skutt.. Endret 27. februar 2006 av andesam Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Det gjorde ikke jeg... Geir Lenke til kommentar
EJN Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Det gjorde ikke jeg heller før. 16 år og heftig piping i ørene resten av livet. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 På "In Your World" av Muse må man stemme opp D-strengen til E. Dette er vel ikke skadelig for gitaren? Er litt redd for å bøye halsen og slikt... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ah, flotte greier! *løpe og spille* Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Var å henta marshall forsterkeren (dsl100) i dag. Har den her hjemme nå, men kabinettet står på bandrommet. Vet at jeg ikke må starte den opp uten å ha noen motstand (høyttaler) koblet til. Men hvor mye motstand trenger den? kan jeg f.eks koble den til en av høytalerne på stereo anlegget mitt? legger ved bilde av skjønnheten.. Endret 2. mars 2006 av andesam Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Var å henta marshall forsterkeren (dsl100) i dag. Har den her hjemme nå, men kabinettet står på bandrommet. Vet at jeg ikke må starte den opp uten å ha noen motstand (høyttaler) koblet til. Men hvor mye motstand trenger den? kan jeg f.eks koble den til en av høytalerne på stereo anlegget mitt? legger ved bilde av skjønnheten.. 5690665[/snapback] Diggbart Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Noen som vet om norske nettbutikker som selger Dean gitarer? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Noen som vet om norske nettbutikker som selger Dean gitarer? 5692143[/snapback] Define Music i Ålesund er oppgitt som distributør. Du kan jo spørre dem: Define Music AS 6015 Alesund Tlf: 99 50 90 56 Epost: [email protected] Ser ikke ut som de har noe webside oppe og går... Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Var å henta marshall forsterkeren (dsl100) i dag. Har den her hjemme nå, men kabinettet står på bandrommet. Vet at jeg ikke må starte den opp uten å ha noen motstand (høyttaler) koblet til. Men hvor mye motstand trenger den? kan jeg f.eks koble den til en av høytalerne på stereo anlegget mitt? 5690665[/snapback] Jeg ville ikke gjort det. Du kan vel i teorien, forutsatt at høyttaleren har riktig (eller høyere) motstand enn utgangen på forsterkeren. (Det laveste en DSL godtar er vel 4 ohm dersom impedance switch'en er satt til dette.) Dog risikerer du fortsatt å ta rotta på høyttaleren selv om forsterkeren overlever. Geir Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Gjøvik. Tror jeg er litt for spesiell for et så lite samfunn... 5672211[/snapback] Det er da et godt musikkmiljø i Gjøvik-området, er det ikke? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Gjøvik. Tror jeg er litt for spesiell for et så lite samfunn... 5672211[/snapback] Det er da et godt musikkmiljø i Gjøvik-området, er det ikke? 5692732[/snapback] Vazelina! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Gjøvik. Tror jeg er litt for spesiell for et så lite samfunn... 5672211[/snapback] Det er da et godt musikkmiljø i Gjøvik-området, er det ikke? 5692732[/snapback] Enten må man være hardbarka metaller, eller kvisete tenåring som ville pult Kirk Hammet om han ga deg en femtilapp. Jeg er for sær. Alt handler om å være flink her, ikke om å spille pen musikk... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Enten må man være hardbarka metaller, eller kvisete tenåring som ville pult Kirk Hammet om han ga deg en femtilapp. Jeg er for sær. Alt handler om å være flink her, ikke om å spille pen musikk... 5695031[/snapback] Jeg er sikker på at om du skriver et innlegg i lokalavisa (Oppland Arbeiderblad?) så vil det vise seg at blant de nesten 30 000 som bor på Gjøvik er det flere som sitter alene på kammerset med sin gitar og tenker akkurat som deg... Og det er mange kvisete tenåringer som er åpne for noen annet enn herr Hammet om de bare får sjansen til å spille med noen andre. Og kanskje du kan være åpen for litt forskjellig musikk også, av samme grunn... Geir Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hvorfor må du spilel med andre da? Lager sanger og sånn helt alene og koser meg med det jeg. Skulle gjerne hatt en dreven keyboardist, celloist, felespellær og litt sånn til å backe meg opp men, jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå