Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sto og spilte i dag, da reima plutselig falt av på bunnen av gitaren. Jeg hadde venstrehånda på gitarhalsen, og da gitaren falt nedover fikk jeg headstocken rett i trynet. Det gjorde veldig vondt. Så i morgen drar jeg til tre45' og kjøper straplocks!

Jadda.

Endret av Laman
Lenke til kommentar
Jad det spørs om jeg ikke skal prøve meg fram. Har aldri gjort det før, men en gang må vel bli den første.

5659587[/snapback]

Du kan eventuelt spørre på ultimate-guitar.com i forumet der om det er noen som gidder å tabbe den for deg om du ikke får det til. Men vil det beste ville såklart vært om du klart å tabbe den selv. Du lærer veldig mye av det.

Lenke til kommentar

Det gikk et nydelig stykke flammet Koa på eBay igår. Angrer litt på at jeg ikke bød, men tør ikke bruke penger før jeg er ferdig med regnskapene.

1139534270080_1140498309098_G5.jpg

Tenkte meg det til en custom strat. Det var bare snaut 12" bredt og en snau tomme tykt, men langt nok til en dobbel i bredde og tykkelse. Har lyst til å lage en koa strat med burst lakk, som denne Taylor'en:

e3_1.JPG

Det er også en vakker gitar. Tilsalgs på eBay nå for 2500 dollar, om noen er interessert...

Geir :)

Lenke til kommentar
Skal du spelle på Woodstock?

5670767[/snapback]

vi har jo et rykte på oss (på lokalet vi leier rom på, samsen) om å spille hjøyest av alle, noe som må vedlikeholdes. Fikk høre en gang at de ikke kunne bruke studioet, som ligger et par murvegger unna, når vi øvde.

Lenke til kommentar
Fin gitar, men litt for dyr for meg.. har ikke no særlig med penger for øyeblikket og da jeg får noen skal de invisteres i ett effektbrett  :)

5671246[/snapback]

Ja, jeg kunne godt tenkt meg den selv. Men du har rett, det er for mye penger. Og jeg har uansett ikke så lyst til å legge over 20 000 kroner (med moms og frakt) i en modell jeg aldri har prøvespillt.

Lenke til kommentar
vi har jo et rykte på oss (på lokalet vi leier rom på, samsen) om å spille hjøyest av alle, noe som må vedlikeholdes. Fikk høre en gang at de ikke kunne bruke studioet, som ligger et par murvegger unna, når vi øvde.

5671376[/snapback]

Pass nå bare på hørselen, gutt. Det er ikke så kjekt å gå resten av livet med konstant "summertone" i øret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...