Tronnelol Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Du får ta det på gehør 5659198[/snapback] Har du godt gehør kommer du langt med hva slags instrument du spiller.. F.eks Yngwie kan jo høre hvilken toneart du klapper i.. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Du får ta det på gehør 5659198[/snapback] Jad det spørs om jeg ikke skal prøve meg fram. Har aldri gjort det før, men en gang må vel bli den første. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Du får ta det på gehør 5659198[/snapback] Jad det spørs om jeg ikke skal prøve meg fram. Har aldri gjort det før, men en gang må vel bli den første. 5659587[/snapback] Da må du i alle fall dele tab'n. Me wants Lenke til kommentar
Laman Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Jeg sto og spilte i dag, da reima plutselig falt av på bunnen av gitaren. Jeg hadde venstrehånda på gitarhalsen, og da gitaren falt nedover fikk jeg headstocken rett i trynet. Det gjorde veldig vondt. Så i morgen drar jeg til tre45' og kjøper straplocks! Jadda. Endret 26. februar 2006 av Laman Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jad det spørs om jeg ikke skal prøve meg fram. Har aldri gjort det før, men en gang må vel bli den første. 5659587[/snapback] Du kan eventuelt spørre på ultimate-guitar.com i forumet der om det er noen som gidder å tabbe den for deg om du ikke får det til. Men vil det beste ville såklart vært om du klart å tabbe den selv. Du lærer veldig mye av det. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Da jeg kom hjem fra hovden i dag lå det en hentelapp å ventet i posten. På en Marshall DSL 100. Gjett hvem som skal sitte noen timer på bandrommet å teste i morra . Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Gjett hvem som ble litt små misunnelig nå ? hehe Marshall DSL 100 er en ganske så digg forsterker Endret 26. februar 2006 av manamind Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Kaeke. Banker deg når eg får ENGL'en i hus. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 syntes synd på naboene dine hvis du skal ha den i huset.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Liker ikkje naboane uansett. =P Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 btw. noen som har erfaringer med å spille med dsl 100 på to stk. marshall 1960 kabinetter? klarer den å drive de liksom? har ett fra før, men hvis den klarer to fint så kan jeg jo være på utkikk etter et brukt ett.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Skal du spelle på Woodstock? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Noen som har noen erfaring med Vintage Gitar: Link, i Kristiansund? Jeg ser de selger Victoria amps og annet snadder... Geir Endret 26. februar 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Har ikkje handla noko der, men har vore innom og kikka et par ganger. Virka som hyggelige folk. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Takk. Tror jeg skal ringe dem og diskutere litt forsterker. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Det gikk et nydelig stykke flammet Koa på eBay igår. Angrer litt på at jeg ikke bød, men tør ikke bruke penger før jeg er ferdig med regnskapene. Tenkte meg det til en custom strat. Det var bare snaut 12" bredt og en snau tomme tykt, men langt nok til en dobbel i bredde og tykkelse. Har lyst til å lage en koa strat med burst lakk, som denne Taylor'en: Det er også en vakker gitar. Tilsalgs på eBay nå for 2500 dollar, om noen er interessert... Geir Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Fin gitar, men litt for dyr for meg.. har ikke no særlig med penger for øyeblikket og da jeg får noen skal de invisteres i ett effektbrett Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Skal du spelle på Woodstock? 5670767[/snapback] vi har jo et rykte på oss (på lokalet vi leier rom på, samsen) om å spille hjøyest av alle, noe som må vedlikeholdes. Fikk høre en gang at de ikke kunne bruke studioet, som ligger et par murvegger unna, når vi øvde. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Fin gitar, men litt for dyr for meg.. har ikke no særlig med penger for øyeblikket og da jeg får noen skal de invisteres i ett effektbrett 5671246[/snapback] Ja, jeg kunne godt tenkt meg den selv. Men du har rett, det er for mye penger. Og jeg har uansett ikke så lyst til å legge over 20 000 kroner (med moms og frakt) i en modell jeg aldri har prøvespillt. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 vi har jo et rykte på oss (på lokalet vi leier rom på, samsen) om å spille hjøyest av alle, noe som må vedlikeholdes. Fikk høre en gang at de ikke kunne bruke studioet, som ligger et par murvegger unna, når vi øvde. 5671376[/snapback] Pass nå bare på hørselen, gutt. Det er ikke så kjekt å gå resten av livet med konstant "summertone" i øret. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå