Knut Marius Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Yay! Nettopp blåst bort 5200 (knallpris) på Fender Stratocaster Mex, med 100W Marshall Komboforsterker og div utstyr! Henter i morgen! YIPPIIIIIII! Blir digg å få i hus. Testa en klin lik strat i butikken i dag. Likte den meget godt Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hvor vanskelig er den raske soloen i "One" egentlig?Da mener jeg hvor vanskelig det er å få den til nogenlunde ok - så nemilg på en tab at den gjentok seg selv veldig mye, så den kan da ikke være så vanskelig? Første delen, tappingen, er enkelt. Men resten er temmelig krevende. Det er ikke noe problem å spille det, men det må spilles fort for at det skal høres bra ut, og det er vanskelig... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Seier du berre fordi du ikkje kan shredde. Definèr "shredde". Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 nei, skal du kjøpe deg gitar kjøper du deg en explorer Nei, man kjøper en Gibson Les Paul, eller en sexy Fender *kremt* ..du stokket litt om på ordene der.. La meg hjelpe deg, det heter; "Nei, man kjøper en Fender, eller Sexy Gibson Les Paul" .. Og ja, jeg skal tillgi din fatale ordplassering.. for denne gang! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Greit, jeg er enig Bone. Unnskyld.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Seier du berre fordi du ikkje kan shredde. Definèr "shredde". Mixing and grinding soil to improve homogeneity and increase permeability. Eller: Cut into very thin strips. =P Endret 13. april 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Seier du berre fordi du ikkje kan shredde. Definèr "shredde". Mixing and grinding soil to improve homogeneity and increase permeability. Eller: Cut into very thin strips. =P så shredding er at du skjærer opp gitaren ? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jepp. Der andre bruker plekter bruker eg: Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Jepp. Der andre bruker plekter bruker eg: Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ah! Fikk min nye Fender Strat i henda i dag! Første el-gitaren min, og jeg er allerede forelska i den (og forsterkeren)! Kribler i henda etter å gå og spille på den. bare det at det er såpass seint nå, og jeg bor i hybelkompleks med folk på alle kaner :( Følte for å dele min sitrende følelse av ny gitar og forsterker med forumets andre gitarfrelste Noen andre som spiller stratocaster her? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg hadde en Squier stratocaster. Men kan vi få bilder av settet ditt? Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Noen andre som spiller stratocaster her? Eg har ein, men spiller skjeldent på den. Går mest i kassegitar. Men det er ein god gitar så du har nok gjort eit godt kjøp. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Yay! Nettopp blåst bort 5200 (knallpris) på Fender Stratocaster Mex, med 100W Marshall Komboforsterker og div utstyr! Henter i morgen! Fikk du forsterkeren inkludert til den prisen? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ah! Fikk min nye Fender Strat i henda i dag! Første el-gitaren min, og jeg er allerede forelska i den (og forsterkeren)! Kribler i henda etter å gå og spille på den. bare det at det er såpass seint nå, og jeg bor i hybelkompleks med folk på alle kaner :( Følte for å dele min sitrende følelse av ny gitar og forsterker med forumets andre gitarfrelste Noen andre som spiller stratocaster her? Jeg har en Stratocaster. Men den spiller jeg ikke så mye på. Er jo trossalt bassist! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 tja, har jo som sagt en Louder SGE7000 strat-kopi Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Holder på og pusse opp min Squier Strat nå Regner med den er ferdig om noen uker(pusser den opp på sløyden på skolen.) Så har jeg en Epiphone Goth Explorer som jeg bruker hele tiden. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Holder på og pusse opp min Squier Strat nå Regner med den er ferdig om noen uker(pusser den opp på sløyden på skolen.) Så har jeg en Epiphone Goth Explorer som jeg bruker hele tiden. Jeg pusser også opp en på skolen. Tar du fra hverandre elektronikken på den? Det er gøy. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hva slags akkord passer sammen inn her? E - Dm - Am - ? - E Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Hva slags akkord passer sammen inn her? E - Dm - Am - ? - E hmmm, høres ikke helt rævva ut med g eller c ihvertfall Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Syns C er grei jeg også =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå