Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tsk.

Ei jente velta min Les Paul Custom, to dager etter at jeg kjøpte den. Halsen sprakk, pickupswitchen ble formelig knust inn i gitaruen og rett under bridgen ble det et fint, stort hakk.

Aldri sett gitaren i nærheten av senga.

5640055[/snapback]

Den var litt lei...

Lenke til kommentar
Tsk.

Ei jente velta min Les Paul Custom, to dager etter at jeg kjøpte den. Halsen sprakk, pickupswitchen ble formelig knust inn i gitaruen og rett under bridgen ble det et fint, stort hakk.

5640055[/snapback]

Eventuelt: Hold deg unna jenter! ;)

Gode gitarister henger ikke med jenter. (Med mindre de er jenter selv.) De sitter hjemme og øver. Det er derfor de blir så gode, de har ikke annet å gjøre på.... :p

I alle fall min unnskyldning for at mitt gitarspill ikke er helt på høyden. :innocent:

Geir :)

Lenke til kommentar
Eventuelt: Hold deg unna jenter! ;)

Gode gitarister henger ikke med jenter. (Med mindre de er jenter selv.) De sitter hjemme og øver. Det er derfor de blir så gode, de har ikke annet å gjøre på.... :p

I alle fall min unnskyldning for at mitt gitarspill ikke er helt på høyden. :innocent:

Geir :)

5640221[/snapback]

Good point..

Lenke til kommentar
Tsk.

5640055[/snapback]

I feel better now.

Thank you. :)

Lenke til kommentar
Er det slik at man kan "spille inn" fingrene? For det er helt umulig for meg å holde enkelte grep. Fingrene bare krøller seg og det er bare umulig. Men går de seg til etterhvert?

5642668[/snapback]

Jada. Øve, øve, øve. :)

Som oftast er det berre å finne den riktige måten å holde akkorden på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...