KimNK Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Ja, er jo alltid sånn. Men dette var nesten tristare enn da eg knurva døra på bilen. =( Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Tsk. Ei jente velta min Les Paul Custom, to dager etter at jeg kjøpte den. Halsen sprakk, pickupswitchen ble formelig knust inn i gitaruen og rett under bridgen ble det et fint, stort hakk. Aldri sett gitaren i nærheten av senga. Lenke til kommentar
Tronnelol Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Tsk. Ei jente velta min Les Paul Custom, to dager etter at jeg kjøpte den. Halsen sprakk, pickupswitchen ble formelig knust inn i gitaruen og rett under bridgen ble det et fint, stort hakk. Aldri sett gitaren i nærheten av senga. 5640055[/snapback] Den var litt lei... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Gibson Les Paul Custom? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Tsk. Ei jente velta min Les Paul Custom, to dager etter at jeg kjøpte den. Halsen sprakk, pickupswitchen ble formelig knust inn i gitaruen og rett under bridgen ble det et fint, stort hakk. Aldri sett gitaren i nærheten av senga. 5640055[/snapback] Eventuelt: Hold deg unna jenter! Gode gitarister henger ikke med jenter. (Med mindre de er jenter selv.) De sitter hjemme og øver. Det er derfor de blir så gode, de har ikke annet å gjøre på.... I alle fall min unnskyldning for at mitt gitarspill ikke er helt på høyden. Geir Lenke til kommentar
Tronnelol Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Eventuelt: Hold deg unna jenter! Gode gitarister henger ikke med jenter. (Med mindre de er jenter selv.) De sitter hjemme og øver. Det er derfor de blir så gode, de har ikke annet å gjøre på.... I alle fall min unnskyldning for at mitt gitarspill ikke er helt på høyden. Geir 5640221[/snapback] Good point.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Tsk. Ei jente velta min Les Paul Custom, to dager etter at jeg kjøpte den. Halsen sprakk, pickupswitchen ble formelig knust inn i gitaruen og rett under bridgen ble det et fint, stort hakk. Aldri sett gitaren i nærheten av senga. 5640055[/snapback] I feel better now. Thank you. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Gibson Les Paul Custom? 5640142[/snapback] Replica, forstsatt dyr og av stor sentimental verdi. Det skal nevnes at blowjoben var god. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ikke at det hadde så mye med saken å gjøre. Uansett, jenter er alltid kjekke å ha, men aldri la dem være nær gitarene dine. Nå er Les Paulen lånt bort mot en Squire Fender Stratocaster. Dårlig trade, anyone? :!: Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 joa.. men men.. strat er jo digg det og da.. har lyst på Fender Scorpion Telecaster Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Telecaster må være den styggeste gitaren som noen gang er laget. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Telecaster må være den styggeste gitaren som noen gang er laget. 5642112[/snapback] Forsiktig nå gutt! Noen gitarer jeg har hatt opp gjennom årene: Geir Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 hvordan merke er det på 12. bånd på den svarte? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Det er som du ser min signatur (fornavnet): Geir Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 noe så rått åssen innlegg er det? (hva er innlegget laget av) Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Det er perlemor, som vanlig i slike innlegg. Jobben ble gjort av Larry Robinson. Sjekk ut websidene hans: Link, han har gjort noen rimelig heftige saker, blandt annet Martins gitar nummer 750 000 og 1 million. Mitt lille oppdrag var nok enkelt i forhold. Geir Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Er det slik at man kan "spille inn" fingrene? For det er helt umulig for meg å holde enkelte grep. Fingrene bare krøller seg og det er bare umulig. Men går de seg til etterhvert? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Er det slik at man kan "spille inn" fingrene? For det er helt umulig for meg å holde enkelte grep. Fingrene bare krøller seg og det er bare umulig. Men går de seg til etterhvert? 5642668[/snapback] Jada. Øve, øve, øve. Som oftast er det berre å finne den riktige måten å holde akkorden på. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jada, det er i stor grad en tilvenningssak. Husker jeg selv slet med mange grep i starten, men etterhvert blir fingrene dine vant til å strekke seg slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå